כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 

מיפרייס הינו מנוע השוואת מחירים בשיטת המכרז הסגור.
מלא את פרטייך ושלח בקליק אחד בקשה להצעת מחיר מ 5 ספקים מובילים בתחום פילינג עמוק .

 
 
         
 
 
 
 
 

ניקוי פנים



ניקוי פנים בשיטת הפילינג העמוק יאפשרו לך להיות יפה וחלקה כמו שתמיד רצית.
ישנם לא מעט מרפאות מורשות ומקצועיות הנותנות שירות של פילינג עמוק.
 
לכן אנו ריכזנו למענכם את מיטב המרפאות המתמחות בתחום ניקוי פנים ופילינג.
מלאו את פרטיכם האישיים וקבלו 5 הצעות מחיר מהמשתלמות ביותר שיש.


 
 
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק לניקוי פנים
הוסף הערות
הוסף הערות
         
 
 
מאמרים בתחום
  • לא פעם מגיעה אישה למצב שבו שדייה מתחילים להיות נפולים, והיא חשה שאין זה מתאים והולם למראה שלה. הפתרון לכך הוא ניתוח הרמת חזה. זהו ניתוח פשוט ומקובל, האורך בזמן קצר ומשנה את מראה האישה, מה שיכול להקנות לה גם יותר נוחות וביטחון עצמי.
     
    לא פעם חשות נשים לא נוח עם גופן ומבקשות לשפר את מראהו בעזרת ניתוחים פלסטיים . אחד הניתוחים המקובלים לשיפור המראה הוא הגדלת חזה. מה שפעם נחשב לדבר שלא מדברים עליו, נחשב כיום לדבר אופנתי מאוד.    
    היום אנשים יכולים להחליט אם הם רוצים לשפר את המראה שלהם ולהיות יפים יותר. אמנם לשם כך נחוץ לעבור  ניתוחים פלסטיים, אך כיום ניתוחים אלו פשוטים הרבה יותר מאשר פעם, ומאפשרים שינוי כה רציני במראה הגוף, עד שאנשים רבים בוחרים לעבור אותם במקומות שונים בגופם.
     
    נשים רבות בוחרות לעבור ניתוח הגדלת חזה במהלך חייהן. הניתוח כשלעצמו הוא פשוט ואינו נחשב למסובך. אך כמו כל ניתוח אחר, יש לדעת את כל התהליך המתבצע בטרם ניגשים אליו. בניתוחים כגון ניתוח הגדלת חזה במיוחד, יש לדעת ממה עשויים השתלים אותם מכניס הרופא לחזה האישה וכיצד הם בנויים.
    למרות שבתקשורת ניתוחים פלסטיים להגדלת חזה זוכים לתהודה גדולה מאוד, הרי שגם ניתוחי הקטנת חזה הינם פופולאריים מאוד, מסיבות רבות. סיבות אלו- חלקן דומות לסיבה שבגינן נשים מבקשות לעבור ניתוחי הגדלת חזה, וחלקן קשורות לנושא אחר: הקושי שיוצר חזה גדול מדי עבור האישה.
     
    נשים רבות בוחרות לעבור ניתוח הגדלת חזה, מתוך כוונה לשנות את המראה שלהן ומתוך כוונה לבצע שינוי פיזי עמוק. אך לא פעם אין זה מספיק. רופאים רבים ממליצים לבצע, לצד ניתוח הגדלת חזה, גם ניתוח הרמת חזה, אחרת אין טעם להגדיל את החזה, שכן כעבור כמה שנים הן שוב יצטרכו לעבור ניתוח באזור, כדי לשפר שוב את המראה שלהן.
    אנשים רבים בגילאים שונים חשים שמראה פניהם יכול להשתנות ולהשתפר אם רק יעזו לעשות ניתוח קטן אשר יהפוך את פניהם לפרופורציונאליים יותר.   לעיתים קרובות האזור המצריך ניתוח הוא האף, ומדובר בניתוח פלסטי באף. ניתוח אף הוא שיכול לשנות באופן מהותי את מראה הפנים ולהפוך אותם ליפים יותר.
     
    נערות רבות בוחרות לעבור ניתוחים פלסטיים על מנת לשפר את המראה החיצוני שלהן. החלטה זו נובעת מבעיות חברתיות, אשר מובילות לירידה בדימוי העצמי, חוסר ביטחון ובתהליך מעגלי- לחוסר יכולת להתחבר אל הסביבה, אשר מראש לא תמיד מקבלת אותן כפי שהן, ולעיתים אף לועגת להן.
    כולנו רוצים שיהיו לנו פנים יפים, ורבים מאיתנו מוכנים להשקיע בכך לא מעט. ההשקעה איננה רק שאלה של כסף כמובן, אלא גם זמן והרבה סבלנות. פנים יפות הן כרטיס הקבלה שלנו לעולם, לכן אנו משקיעים רבות בעור הפנים, בשיניים לבנות ונקיות ובניקיון הפנים, ודואגים כמובן שפנינו יהיו יפים בכל צורה שהיא.
     
    לא מעט אנשים מבלים את מרבית חייהם בניסיון לעשות דיאטות על מנת להוריד במשקל. ידוע שהשמנת יתר איננה דבר נעים ואסתטי. אך מעבר לכך, מדובר בדבר מאוד לא בריא. השמנת יתר יכולה להוביל לתופעות שונות אשר ישפיעו על אורח החיים, ואף להביא לקיצור אורך החיים.
  • נשים רבות מתבלבלות בין שני סוגי ניתוחי חזה: ניתוח הרמת חזה וניתוח הקטנת חזה. מדובר בשני ניתוחים שאומנם דומים, ולעיתים אף נעשים באותו זמן, אך למעשה מדובר בשני ניתוחים שונים לגמרי. על מנת להבין את ההבדל בין הניתוחים ביקשנו להסביר במאמר זה מהו כל ניתוח ומה התוצאות הסופיות שלו.
     
    בשנים האחרונות אחד הענפים המתקדמים והמתפתחים בתחום הפלסטיקה הוא ענף מתיחת פנים. נשים וגברים רבים בגילאים מבוגרים בוחרים לעבור ניתוח זה, על מנת לשפר את מראה פניהם ולהעניק לעצמם מראה צעיר ורענן יותר. כך מראה מזדקן ומקומט זוכה במראה חדש, אשר מעניק גם תחושה פנימית טובה יותר.
    מי שקורא עיתונים או רואה טלוויזיה יכול לחשוב שתחום הניתוחים הפלסטיים פונה רק אל שוק המבוגרים. אחרי הכל, כל מכון פלסטי המעריך את עצמו מקיים ניתוחים פלסטיים שמטרתם להעניק מראה חדש, צעיר ורענן, לנשים וגברים מבוגרים, אשר הגיל שחק ושינה את גופם. אך לא כך הדבר. גם בני נוער בכלל, וילדים בפרט, זוכים למקום של כבוד בתחום הניתוחים הפלסטיים.
     
    ניתוחים פלסטיים – הגדלת חזה – מתיחת בטן - ד"ר רונן גלזינדר מומחה לכירורגיה פלסטית ואסטתית. תחומים: הגדלת/הקטנת שדיים   הסרת שומות ונקודות חן   הרמת עפעפיים   מתיחת פנים     ניתוחים פלסטיים - מנתח פלסטי - ד"ר אלדד זילברשטיין בוגר בית הספר לרפואה של אוניברסיטת בן-גוריון ומומחה לכירוגיה פלסטית. משנת 2004 משמש כמנתח פלסטי בכיר במרכז הרפואי סורוקה, ומבצע ניתוחים פלסטיים, כירוגיים ואסתטיים, חוקר ומרצה באוניברסיטת בן-גוריון.   ניתוחים פלסטיים - מנתח פלסטי - ד"ר אבישי ויינברגר מרפאת מומחים לכירוגיה פלסטית בהנהלת ד"ר אבישי ויינברגר - מומחה לכירוגיה פלסטית. ד"ר ויינברגר, בעל וותק של למעלה מעשרים שנה בתחום הניתוחים האסתטיים, סיים לימודיו בבית הספר לרפואה באוניברסיטה העברית בירושלים.   ניתוחים פלסטיים – הרמת חזה – הגדלת חזה - ד"ר דב קליין מומחה בכירורגיה פלסטית. שייך לצמרת המנתחים בארץ ובעולם. ניתוחי הגדלת חזה, הקטנת חזה, ניתוחי אף, מתיחת פנים, ניתוחי עפעפיים, מתיחת בטן, שאיבת שומן, ניתוחי אוזניים.   ניתוחים פלסטיים – מתיחת פנים – ניתוחי אף - ד"ר יוסף ברגר מומחה בכירורגיה פלסטית, בוגר ביה"ס לרפואה בירושלים, פעיל בכנסים בינלאומיים, נסיון רב במגוון ניתוחים פלסטיים. כירורגיה פלסטית אסטטית, ניתוח אף ואזניים, הגדלה והקטנת חזה, מתיחת פנים ועפעפיים, שאיבת שומן.   ניתוחים פלסטיים – ניתוח פלסטי - ד"ר מוסקונה בוגר ביה"ס לרפואה של אוניברסיטת תל-אביב מחזור ראשון ומומחה לכירורגיה פלסטית. משנת 1980 - מ.ר. מומחה – 6551 כיום עובד במרכז רפואי רמב"ם ככירורג פלסטי בכיר. התמחות בתחום שחזורי שד.   ניתוחים פלסטיים – מנתח פלסטי - ד"ר זיילר דר' זילר הוא בוגר הפקולטה לרפואה בירושלים ; התמחה בכירורגיה פלסטית-אסתטית והוא בעל תואר מומחה משנת 1995. דר' זילר שימש בעבר רופא בכיר במחלקה לכירורגיה פלסטית וכמנהל מרפאת כירורגיה פלסטית בבית החולים "איכילוב" בתל-אביב . ניתוחים פלסטיים – הרמת חזה - ד"ר וולף בוגר בית ספר לרפואה של אוניברסיטת בן גוריון בנגב מחזור ו' (1986). התמחה בכירורגיה כללית במחלקה כירורגית א' בבית חולים איכילוב ובכירורגיה פלסטית במחלקה לכירורגיה פלסטית ויחידת הכוויות בבית חולים בלינסון.   ניתוחים פלסטיים – הגדלת חזה – ניתוח אף - ד"ר חיים אשכנזי עוסק בתחום הכירורגיה האסתטיתובניתוחים שמטרתם לשפר את המראה והצורה החיצונית של הגוף, זאת במסגרת רפואה פרטית. במשך שנות עבודתו, רכש ד"ר חיים אשכנזי ניסיון רב בטיפול בכל הקשור למראה האסתטי שלהפנים והצוואר, האף, החזה הנשי והגברי, הזרועות,הירכיים והבטן.  
    אין ספק, ניתוחים פלאסטיים יכולים לשנות לחלוטין את המראה וגם את החיים של האדם אשר בחר לעבור אותם.
     
    כאשר אנו רואים נשים אשר ביצעו הגדלת חזה, אם בעיתונים במדורי התרבות והרכילות או אפילו ברחוב, אנחנו חושבים לעצמנו: "כמה הניתוח שלהן היה מוצלח והפך אותן לנשים יפות יותר". אך עלינו לזכור שלא מעט ניתוחי הגדלת חזה נגמרים גם בצורה אחרת, בכישלון מוחלט, אשר פוגע במנותחת לא רק מבחינה פיזית אלא גם נפשית.
    רבים שואלים את עצמם עד כמה הניתוחים הפלסטיים הם קבועים. האם תוצאה של ניתוח פלסטי נשמרת לאורך זמן, או שמא היא זמנית, ובבוא העת נצטרך לעבור ניתוח פלסטי נוסף על מנת לקבל את התוצאה לה אנו שואפים. ואם כך- האם עלינו לעבור מדי כמה שנים ניתוח פלסטי על מנת לשמור על מראה גוף יפה.
     
    מי שעוקב אחר מדורי המחשבים והטכנולוגיה בעיתונים, או מבקר מעת לעת בחנויות החשמל השונות, מגלה תופעה מעניינת: בכל כמה זמן, יוצאים מכשירי שמע ניידים חדשים, אשר מחליפים את מכשירי השמע הישנים. התחלופה בתחום זה היא מהירה, ומי שלא עוקב אחריה עלול למצוא את עצמו  עם מכשיר שאתמול היה שיא האופנה, והיום נחשב ישן ומיושן.
    בגיל מסוים נראים על פנינו קמטי הזמן. יש מי שיאמר שזהו מראה מכובד. פנים חרושות קמטים הם מעניינים, הם פנים של אדם שעשה משהו בחייו. אבל מאידך, כשאנו מביטים במראה, המראה לא מלבב. היינו רוצים להיות צעירים יותר, או לפחות להיראות כך.
    עם השנים, פנינו הופכים חרושי קמטים. הדבר יכול להיראות לא אסתטי עבור אנשים רבים. אלו בוחרים בניתוח מתיחת פנים. מדובר בניתוח אשר משנה את פנינו ומחזיר אותם למראה צעיר ורענן, הקמטים נעלמים ואנו נשארים עם פנים כמו שהיו לנו לפני 20 או 30 שנה. על מנת לעבור ניתוח מתיחת פנים חשוב שיהיו בידנו התשובות לשאלות הנכונות.
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.