כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 

מיפרייס הינו מנוע השוואת מחירים בשיטת המכרז הסגור. מלא את פרטייך ושלח בקליק אחד
בקשה להצעת מחיר מ 5 מרפאות בתחום ההשתלות שיניים.
חסכו בין 20-30% ממחירי השתלות שיניים בשוק ! 

 
 
         
 
 
 
 
 

שיקום הפה



הצלחת טיפולי שתלים מתחילה בתכנון נכון ובחירת האפשרויות הטיפוליות המתאימות לכל מתרפא, ועל זאת אמון הרופא.

מיפרייס ריכזה עבורכם מספר רופאים להשתלות שיניים על מנת שבחירת המטפל תהיה מושכלת הן מבחינה מקצועית והן מבחינת עלות הטיפול.

מלאו את פרטיכם ותנו לרופאים להשתלות שיניים לחזור אלייכם עם הצעות.



 
 
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק לשיקום הפה
הוסף הערות
הוסף הערות
 
         
 
 
מאמרים בתחום
  • כאשר אנו פוגשים חבר אין דבר יותר משמח מלראות אותו מחייך, ואם חיוך, אז למה לא בשיניים לבנות? לשם כך עושים הלבנת שיניים.
     
    אנשים לא מעטים סובלים מחוסר שיניים כתוצאה מחוסר מולד או מחלות שפגעו בשיניים במהלך השנים. חוסר השיניים יוצר אצלם חוסר ביטחון ותחושה לא נעימה בסביבה, ואף פוגע ביכולתם להתנהל כרגיל בחיי היום-יום. ניתן לפתור בעיה זו על ידי טיפול השתלות שיניים.
    אנשים רבים סובלים מתפקוד לקוי של השיניים, ובעיות אסתטיקה בפה. לכן שיקום הפה הוא הפיתרון עבורם. שיקום הפה יכול לשחזר את השיניים, לטפל בסגרים, ולמנוע שחיקה של השיניים או להשלים חסרים בשיניים.
     
    קפה, תה, עישון ממושך, גנטיקה חסרת מזל וטיפולי שיניים שונים משאירים בנו את חותמם ושוללים מאיתנו את החיוך המושלם. אם בעבר הלבנת שיניים הייתה מנת חלקם של קומץ סלבריטאים ובעלי אמצעים , הרי שהיום כולנו יכולים ליהנות ממגוון טיפולי הבהרה שיעניקו לנו את חיוך מליון הדולר.
    לצערנו, לא פעם אנו סובלים מחבלות או מחלות שונות בשיניים, אשר מאלצות אותנו לעבור עקירת שן. הדבר איננו נעים, ואיננו נראה אסתטי לאחר מכן, אך כיום יש לבעיית האסתטיקה פתרון: שתל דנטאלי.
     
    כל מי שהלך אי פעם לרופא שיניים מכיר את זה . הפחד שלפני הטיפול : שמא הוא יכאב, שמא לא נוכל לעבור את הטיפול ולא נדע מה לעשות . לא פעם, לפני טיפול שיניים, אנו מתעקשים לשאול את האנשים סביבנו האם הטיפול כואב, מתוך מתקווה לשמוע שזה לא נורא, והכל מתוך ידיעה שטיפול שיניים הוא אחד מן הטיפולים הכואבים שיש . 
    מה אנחנו בסך הכל רוצים לקבל כאשר אנו קמים בבוקר? כאשר אנו יוצאים מן הבית ופוגשים את השכן ? או כאשר אנו מגיעים אל המשרד או פוגשים חברים ? פידבק חיובי, הקשבה, חיבוק חם, אבל אנחנו מוכנים להסתפק בחיוך . כי אחרי הכל חיוך אומר לעיתים הרבה יותר ממה שאומרות מילים .
     
    מרוב שאנו עושים זאת נדמה לעיתים שאין אנו זוכרים איך בדיוק עושים זאת . הכוונה כמובן לצחצוח שיניים בצורה הנכונה . שלוש פעמים ביום אנו מצחצחים שיניים, על מנת להסיר חתיכות אוכל וחיידקים אשר מצטברים בשיניים שלנו, אך בכל זאת בכל פעם כשאנו מגיעים לשיננית במרפאת השיניים אנו מופתעים לשמוע שלא עשינו זאת נכון . אז איך כן מצחצחים שיניים ?
    כולנו נוהגים ללכת מדי פעם לרופא שיניים, מי לטיפולים פשוטים כמו סתימות וניקוי שיניים, ומי אשר ,לצערו, נאלץ לעבור טיפולי השתלות או שיקום הפה . טיפולים אלה נדרשים הן בגלל הכאבים והדלקות שנוצרות בשיניים, והן בגלל שהפה הוא אחד מן האיברים שאנו משתמשים בו הכי הרבה, ולכן לא פלא שהוא גם זה שסופג לא מעט מחלות, דלקות, פצעים וכדומה . לכן כדאי להכיר את מבנה הפה .
     
    ישנם דברים בחיינו אשר גורמים לנו התרגשות ופחד, ולא פעם משנים את מהלך חיינו היום יומי ומפריעים לנו להתנהל בצורה רגילה. מבחנים, ראיונות עבודה, או טיפולים רפואיים, למשל טיפולי שיניים, יכולים לגרום לנו חששות ופחדים אשר יפריעו לנו ויבזבזו את זמננו לחינם.
  • לא פעם שמענו מרופאים את המשפט: "גופנו הוא כמו מכונה: אם לא מטפלים בו נכון הוא מתקלקל, ועם הזמן הוא פשוט מזדקן באופן טבעי". הטיפול בגופנו צריך להיות יסודי ועקבי, שכן אם נחדל מכך נרגיש כאבים, קשיים בעשיית פעולות מסוימות ובעיקר גורמים שיכולים לפגוע בנו אכן יעשו זאת בלי שגופנו יוכל להתגונן מולם.
     
    אחת הבעיות הגדולות שלנו היא כיצד לשמור על השיניים שלנו נקיות. לעיתים אנו מביטים בשיניים שלנו ולא מבינים כיצד הן "טיפחו" לכלוך אשר נשמר עליהן ולא מניח להן. הלכלוך הזה הופך את החיוך שלנו לפחות יפה בעיני המתבונן, וגורם לנו כל הזמן לתהות האם יש מי שמבחין בו.
    אנשים רבים נאלצים במהלך חייהם לעבור השתלת שיניים. יש הסבורים שמדובר בצורך אסתטי בלבד, שכן חוסר שיניים יוצר מראה לא אסתטי. אך אין זה נכון: השתלת שיניים נועדה קודם כל לצורכי בריאות. מי שחסרות לו שיניים יודע עד כמה מצב זה מקשה על החיים ומפריע להתנהלותם הרגילה.
     
    במהלך השנים, עקב פעולות שונות שאנו עושים, הופכות השיניים שלנו צהובות, והלבן שהיה בהן נעלם . אחד הפתרונות לשיניים צהובות הוא הלבנת שיניים . הלבנה זו מאפשרת לפה שלנו לחזור אל החיוך אשר היה לנו בעבר . על מנת להבין במה מדובר ובמה כרוכה הלבנת שיניים, הנה מספר תשובות בתחום .
    כמו בכל דבר בחיים, אם אנו מתרגלים אליו- קשה לנו מאוד להיגמל ממנו. כאשר אנו מתרגלים לאוכל מסוים אנו נמשיך לאכול אותו, עד שנרגיש צורך להשתחרר ממנו. אם נאהב לעשות משהו- נעשה אותו תמיד. ואם אנו מפחדים ממשהו- נפחד ממנו תמיד, אלא אם כן נטפל בכך. הדוגמא הבולטת ביותר היא הפחד מטיפולי שיניים.
     
     מרפאת ריח פה - ד''ר ניר שטרר - קבל 5 הצעות לטיפול שיניים ...ריח פה הוא בעיה נפוצה, קלה לאבחון ופשוטה לטיפול. מרפאת ריח פה (הליטוזיס), בניהולו של ד"ר ניר שטרר, עוסקת באבחון ובטיפול של בעיות בתחום זה: - אבחון מדויק של מקור הבעיה בעזרת מכשור מתקדם - במפגש אחד - טיפול המתבסס על מחקר מדעי - ידע וניסיון רב בתחום - צוות מקצועי ומיומן...   מרפאות שיניים - ד''ר רון יהב  - קבל 5 הצעות לטיפול שיניים ...ד"ר רון יהב, המרכז הרב תחומי לאסתטיקה ושיקום הפה. באתר מידע על סוגי טיפולים, אסתטיקת שיניים, שתלים והלבנה. ...    סלע - מעבדת שיניים - קבל 5 הצעות לשיקום פה ... מעבדה העוסקת בתחומי בניית ושיקום השן, ניתן לקבל מידע מלא על כל סוגי הטיפולים כמו גם טיפים מקצועיים, המלצות רופאים ולינקים שימושיים לכל רמת עניין בבריאות השן....      דרך השיניים הלבנות - קבל 5 הצעות להלבנת שיניים ...על משקל דרך הלבנים הצהובות... אתר מקיף לרפואת שיניים. באתר מידע על מחלות שיניים נפוצות, דרכי טיפול, מוצרים לשימוש דנטלי, קוסמטיקה, טיפול בשיניים ועוד. ...    השן - קבל 5 הצעות לטיפול שיניים ... מידע הקשור לטיפולי שיניים, הסבר קצר על מהות הטיפולים ואופיים, דרכי אבחון טיפול עצמי במקרי עזרה ראשונה וכאב, וכיצד לבחור רופא שיניים מתאים....    רופאת שיניים הוליסיטית - ד''ר שניידר  ...מרפאת שיניים המשלבת רפואת שיניים קונבנציונלית עם רפואת שיניים הוליסטית ...    מעבדת ניו דנט   ...ניו דנט הינה מעבדת שיניים שנוסדה בשנת 1984 וכיום נמצא בה צוות טכנאי שיניים, המתמחה במגוון עבודות אסתטיות ומדויקות, הכוללות: שיקום שתלים בכל סוגי הטכנולוגיה, כתרי חרסינה עם/ללא מתכת ועוד. ...    מרפאות שיניים - ד''ר רומן אציל  ...מרפאות שיניים מצויידות במכשור חדיש ובשימוש חומרים הכי חדישים ובשיטות המתקדמות בעולם. במרפאתנו שמים דגש על האיכות ואסתטיקה תוך השגחה קפדנית על סטריליזציה ושמוש בכלים חד פעמיים ! מבצעים טיפולי שיניים מכל הסוגים : סתימות , סתימות לבנות , כתרים , עקירות ועוד....    סינמדנט אייל מרפאת שיניים  ...מרפאת שיניים סינמדנט הוקמה ועוצבה כבית קולנוע על מנת להשרות הרגשה אחרת, כבר בכניסה למרפאה מקבל אתכם שומר מצויר. בחדר הטיפולים מצוירים על הקיר ילדים היושבים בבית קולנוע . מערכת סרואנד ומסך פלזמה המותקן על תיקרת החדר מעל כיסא הטיפולים....    תילתן רפואת שינים  ...רוצים שיניים לבנות ויפות? רוצים להגיע ליום החתונה עם חיוך של מליון דולר? בתילתן של ד"ר דובי וסנונית שוורץ תוכלו לקבל כתרים ללא מתכת עמידים ביותר, הנערכת בשיטה חדשנית בשם "פרוסרה" ליצירת כתרים גשרים, ציפויים וסתימות לבנות. ...    מרפאות השיניים המומלצות בישראל - 5 הצעות להשתלת שיניים ...מרפאות שיניים, רופאי שיניים המומלצים בישראל, טיפולי שיניים,השתלות, כתרים ...    מרפאת המומחים של ד''ר איתן מיזיריצקי ...במרפאת המומחים של ד"ר איתן מיזיריצקי ניתן לקבל את הטיפול המתקדם והעדכני ביותר בתחום האסתטיקה, שיקום הפה, שתלים דנטלים והשתלות עצם, חניכיים, ניתוחי פה ולסת, טיפולי שורש ורפואת שיניים לילדים ע"י בכירי המומחים בארץ. ד"ר מיזיריצקי כתב את הספר "לחייך בפה מלא – המדריך לרפואת שיניים בישראל", אשר נמכר בחנויות הספרים הגדולות וזוכה להדים חיוביים מאוד...    דר' זאב אורמינר, מרכז מומחים, השתלות, שתלים ושיקום הפה   ...מרכז מומחים רב תחומי לבריאות השן ושיקום הפה ,שיקום הפה ...                            
     
    ישנה אמירה ש"המקום בו אתה נמצא קובע את העמדה שלך". אם נשאיל את האמירה הזאת, הרי שניתן לומר שהמקום בו אתה נמצא קובע את מד הפחד שלך ממנו. אנחנו, באופן שונה אחד מהשני, קובעים כמה אנו מתייחסים לפחד ממקום מסוים, וכמה נותנים לפחד הזה להשפיע עלינו.
    אנשים רבים עוברים תאונות מסוגים שונים, אשר משבשות את חייהם בצורות שונות. אחד המפגעים העיקריים בתאונות דרכים הוא הפגיעה בפה, מה שמצריך שיקום הפה . טיפולים ארוכים, שמטרתם להחזיר את הפה למצב תפקודי נכון ומצב אסתטי מבחינת המטופל . תחום שיקום הפה מתפתח כל העת, ועוזר למי שהפה או הלסתות שלו, נפגעו והוא מעוניין להחזיר אותם למצבם הקודם.
    טיפולי  שיניים בגיל צעיר, אם הם אינם באים יחד עם טיפול בפחד של הילד מפני רופא שיניים, עלולים ליצור אצל הילדים פחדים אשר יישארו אצלם לתמיד ויפריעו להם בהמשך החיים כאשר יצטרכו לעבור טיפולים נוספים. פחד מטיפול שיניים או מפני  רופא שיניים, כמו כל דבר בחיים, אם נטפל בו בשלב מוקדם- נוכל להתמודד איתו בהמשך.
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.