כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 
   

מיפרייס הינו מנוע השוואת מחירים בשיטת המכרז הסגור. מלא את פרטייך ושלח בקליק אחד בקשה
להצעת הדיל מ 5 מכונים מובילים בתחום הסרת שיער בלייזר
הצטרף חינם לדיל שמתאים לך וחסוך 50% בעלויות !

 
 

הסרת שיער - שאלות ותשובות

בשנים האחרונות גברים ונשים החלו לעבור טיפולי הסרת שיער בלייזר , על מנת להסיר שיער מיותר מן הגוף . טיפולים אלו הינם קלים ופשוטים, אך בהיעדר רופא מנוסה ומכשור נכון הטיפול יכול להסתבך . לכן חשוב לשאול את השאלות הנכונות ולקבל את התשובות אשר יגרמו לכם לעבור את הטיפול בראש שקט וללא דאגות .
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק להסרת שיער בלייזר
הוסף הערות
הוסף הערות
 
 
מה צריך לשאול את הרופא כאשר מבקשים לעבור טיפול הסרת שיער בלייזר
 
ראשית, יש לשאול אותו האם אתם מתאימים לעבור טיפול זה מבחינת צבע השיער וצבע עור גופכם . במידה והוא מאשר לכם לעבור טיפול הסרת שיער בלייזר , יש לשאול אותו מה תופעות הלוואי של הטיפול, מה צריך לעשות לפני הטיפול, אילו סיכונים יש בטיפול וכמה טיפולים עליכם לעבור בטרם יוסר השיער מגופכם .
 
מה צריך לבחון כאשר מחליטים לעבור טיפול הסרת שיער בלייזר במכון מסוים
 
חשוב לבחון שהמכון מחזיק ברישיון של משרד הבריאות לבצע טיפולי הסרת שיער בלייזר . חשוב שיהיה במקום מכשור מתקדם שמתאים לטיפול אותו אתם אמורים לעבור . חשוב שהמקום יהיה נקי, שיהיה בו חדרי התאוששות, שבכל טיפול תהיה לצד הרופא המבצע גם אחות שתעזור לו במשך הטיפול .
 
מי יכול לעבור טיפול להסרת שיער בלייזר
 
טיפול הסרת שיער בלייזר מתאים לכל מי שצומח בגופו שיער עבה ופראי באזורים שהוא היה מעוניין שיהיו חלקים . הטיפול אינו מתבצע על מי שלא עבר את גיל 18, נשים בהריון, או מי שלוקח תרופות באופן קבוע . הטיפול לא אפקטיבי על מי שיש לו שיער ג'ינג'י או בלונדיני, שכן אז מכשיר הלייזר לא יכול לקלוט את השערות והוא עלול לגרום לכווית על העור . כמו כן הטיפול אינו מותאם לכהי עור באופן חריג .
 
כיצד מתבצע טיפול הסרת שיער בלייזר
 
בטרם מתחיל הטיפול על הרופא לבחון את צבע שיערכם וצבע עורכם, על מנת להתאים לכם את המכשור הנכון שיכול לטפל בכם . לאחר מכן הוא יסמן את האזורים בהם יתבצע הטיפול בעזרת טוש . בזמן הטיפול תשכבו על מיטה בחדר טיפולים והרופא, בעזרת מכשיר הלייזר , יסיר את שיערכם מן האזור המטופל . מכשיר הלייזר פועל בעזרת גלי אור שהוא שולח לאזור, גלי האור מחממים את השערות ושורפים את שורשיהן . כך הלייזר מונע מן השורשים להצמיח שערות נוספות . ככל שגל האור ארוך יותר כך הסיכוי שלו להרוס יותר שיערות גדול יותר .
 האם בטיפול הסרת שיער אחד ניתן להרוס את כל השערות שבאזור
 
לא, מאחר ושיער גדל באופן מחזורי, ובזמן הטיפול עדיין יש שערות בצמיחה, יש לבצע את טיפול הסרת השיער בלייזר במספר פגישות . כל אזור דורש מספר פגישות שונות . הדבר תלוי גם בעובי השיער ובצבעו .
  
אילו אזורים מטופלים בטיפול הסרת שיער בלייזר
 
אצל כל אחד זה תלוי באזור בו ישנו גידול פראי של השיער . גברים בדרך כלל מבצעים זאת באזור הכתפיים, גב, חזה ובית השחי, בעוד נשים עושות זאת במפשעה, בית השחי, פנים, ידיים ורגליים .
 
מה הקשר בין צבע השיער לבין אופי הטיפול
 
הקשר בין השניים הדוק מאוד . שיער בהיר - בלונדיני או ג'ינג'י - לא יכול לעבור טיפול הסרת שיער בלייזר . בשיער כהה ברמות שונות מכונת הלייזר יכולה לקלוט בקלות רבה את השיער בלי לגרום לכווית לעור .
 
מהם מכשירי הסרת שיער בהם משתמשים בדרך כלל
 
כיום משתמשים בעיקר בשלושה מכשירים : המכשיר הראשון הוא אלכסנדריט, אשר שולח גלי אור באורך 755 ננומטר ומותאם לשיער שאינו בהיר ואינו כהה . המכשיר השני הוא, דוידה, אשר שולח גלי אור באורך 810 ננומטר ומותאם לשיער כהה יותר . המכשיר השלישי, הוא מכשיר יאג, השולח גלי אור של 1064 ננומטר ומותאם לבעלי עור כהה .
 
כיצד אנו יכולים להיות בטוחים שלא נסבול מכווית כתוצאה מהטיפול
 
כיום מכשירי הלייזר פועלים בפעולה כפולה בו זמנית : בעת שהם שולחים גל אור שמחמם את השערה הם מקררים את האזור ומונעים מגל האור לגרום לכווית בעור .
 
מדוע לבצע הסרת שיער בלייזר ולא להתגלח באופן רגיל
 
טיפול הסרת שיער בלייזר הוא קל, מהיר, יעיל ונטול כאבים . לעומת זאת מכשירי גילוח שונים או טיפול בשעווה לא מסירים את השיער אלא מגלחים אותו ויגרמו לו לצמוח שוב אף ביתר   שאת , בזמן שטיפול הסרת שיער בלייזר מסיר אותו, ויש הטוענים אף לצמיתות, מן הגוף .
 
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.