כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 

גמילה הדרגתית תוך כדי עישון, תוך כ 7 ימים. ממשיכים לעשן רגיל כמות הסיגריות פוחתת מיום ליום,
ולאחר מספר ימים מפסיקים לעשן.
התחייבות ל 100% הצלחה ואחריות בכתב ל 3 שנים.

 
 
         
 
 
 
 
 

הפסקת עישון




גמילה הדרגתית תוך כדי עישון, תוך כ 7 ימים
התחייבות להצלחה ואחריות מלאה בכתב ל 3 שנים.
שרות ותמיכה 24 שעות בכל רחבי הארץ.

רוצים להפסיק לעשן ? מלאו פרטיכם ותנו לנו לחזור אליכם עם הצעה. בהצלחה !


 
 
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק להפסקת עישון
הוסף הערות
הוסף הערות
         
 
 
מאמרים בתחום
  • תחום הסרת שיער התפתח בשנים האחרונות, וכיום יש בפני הצרכן שיטות רבות להתמודד עם הבעיה של שיער צפוף או שיער שגדל במקומות רגישים.
     
    לא פעם מגיעה אישה למצב שבו שדייה מתחילים להיות נפולים, והיא חשה שאין זה מתאים והולם למראה שלה. הפתרון לכך הוא ניתוח הרמת חזה. זהו ניתוח פשוט ומקובל, האורך בזמן קצר ומשנה את מראה האישה, מה שיכול להקנות לה גם יותר נוחות וביטחון עצמי.
    לא פעם חשות נשים לא נוח עם גופן ומבקשות לשפר את מראהו בעזרת ניתוחים פלסטיים . אחד הניתוחים המקובלים לשיפור המראה הוא הגדלת חזה. מה שפעם נחשב לדבר שלא מדברים עליו, נחשב כיום לדבר אופנתי מאוד.    
     
    בשנים האחרונות מחליטים אנשים רבים לעבור ניתוח הסרת משקפיים בלייזר. ישנם מכונים רבים ומצליחים אשר מבצעים ניתוחים אלו בעזרת מומחים בתחום העיניים. לכן חשוב להבין איזה טיפול עוברים, לשם מה עוברים אותו ומי יכול לעבור אותו.
    לא מעט אנשים סובלים מהעובדה שהם נאלצים להרכיב משקפיים או עדשות מגע. הדבר מפריע להם מבחינה אסתטית, הם חוששים לעסוק בספורט, ובעיקר נאלצים לבדוק מדי כמה זמן שמא גדל מספר המשקפיים שלהם ויש צורך להחליף משקפיים או עדשות.
     
    כאשר אנו פוגשים חבר אין דבר יותר משמח מלראות אותו מחייך, ואם חיוך, אז למה לא בשיניים לבנות? לשם כך עושים הלבנת שיניים.
    כל אחד מאיתנו נאלץ, לצערנו הרב,  ללכת לרופא השיניים ולעבור טיפול לפחות פעם בשנה. טיפול זה כרוך באי נעימויות, פחדים וחרדות, וגורם לנו כאב רב. לכן חשוב מאוד שנפנה אל מקומות בהם הרופאים מקצועיים, אדיבים, נחמדים, מקום עליו אנחנו סומכים שיבצע את הטיפול בצורה המקצועית והנוחה ביותר עבורנו. כיום ישנן מרפאות רבות המשתמשות בשיטות פחות כואבות והרבה יותר נוחות לטיפול בשיניים. מדובר בטיפול שיניים בעזרת לייזר.
     
    אנשים לא מעטים סובלים מחוסר שיניים כתוצאה מחוסר מולד או מחלות שפגעו בשיניים במהלך השנים. חוסר השיניים יוצר אצלם חוסר ביטחון ותחושה לא נעימה בסביבה, ואף פוגע ביכולתם להתנהל כרגיל בחיי היום-יום. ניתן לפתור בעיה זו על ידי טיפול השתלות שיניים.
    אנשים רבים סובלים מתפקוד לקוי של השיניים, ובעיות אסתטיקה בפה. לכן שיקום הפה הוא הפיתרון עבורם. שיקום הפה יכול לשחזר את השיניים, לטפל בסגרים, ולמנוע שחיקה של השיניים או להשלים חסרים בשיניים.
     
    בין 80 ל—90 אחוזים מאיתנו סובלים, סבלו או יסבלו מאקנה ("חזזית" בעברית יפה), הופעת פצעונים מטרידים על הפנים, החזה או הגב יכולה להופיע בטווח גילאים גדול (9-40) אבל אופיינית ביותר בגיל ההתבגרות. במקרים חמורים האקנה יכולה לגרום לביטחון עצמי נמוך ואף לצלקות המהוות מזכרת לא נעימה מתקופה קשה. על הגורמים לתופעה טורדנית זו, דרכי הטיפול ומידת ההחלמה בשורות הבאות
  • במשך השנים זכינו לראות לא פעם אנשים מוכרים יותר או מוכרים פחות אשר עברו ניתוחי מתיחת פנים. לעיתים היכולת להבחין בניתוח זה הייתה מזערית, ולעיתים לא היה צריך להתבונן הרבה כדי לראות שהאדם אשר עומד מולנו עבר ניתוח זה. ניתוח מתיחת פנים גורר עמו מיתוסים רבים אשר חשוב להתייחס אליהם, על מנת שנדע מהו בדיוק ניתוח מתיחת פנים, מה נכון על הנאמר עליו ומה לא.
     
    בעבר היו הניתוחים הפלסטיים שטחן הבלעדי כמעט של הנשים. ניתוח פלסטי שעבר גבר לצרכי אסטטיקה, אם בכלל, עורר קונוטציה של גנדרנות נשית מגוחכת. היום, במאה ה-21, כבר אין הדבר כך. גברים עוברים ניתוחים פלסטיים גם מסיבות אסטטיות ולא רק רפואיות, והדבר אינו מעורר גיחוך אלא נראה טבעי ביותר. הוא גם לא נשמר בחדרי חדרים- להיפך, הוא נדון על כל צדדיו באמצעי התקשורת הציבוריים (ראה ניתוח הרמת העפעפיים של נשיא המדינה ושל ראש הממשלה).
    לצערנו, לא פעם אנו סובלים מחבלות או מחלות שונות בשיניים, אשר מאלצות אותנו לעבור עקירת שן. הדבר איננו נעים, ואיננו נראה אסתטי לאחר מכן, אך כיום יש לבעיית האסתטיקה פתרון: שתל דנטאלי.
     
    אנשים רבים נאלצים במהלך חייהם לעבור השתלת שיניים. יש הסבורים שמדובר בצורך אסתטי בלבד, שכן חוסר שיניים יוצר מראה לא אסתטי. אך אין זה נכון: השתלת שיניים נועדה קודם כל לצורכי בריאות. מי שחסרות לו שיניים יודע עד כמה מצב זה מקשה על החיים ומפריע להתנהלותם הרגילה.
    ישנה אמירה ש"המקום בו אתה נמצא קובע את העמדה שלך". אם נשאיל את האמירה הזאת, הרי שניתן לומר שהמקום בו אתה נמצא קובע את מד הפחד שלך ממנו. אנחנו, באופן שונה אחד מהשני, קובעים כמה אנו מתייחסים לפחד ממקום מסוים, וכמה נותנים לפחד הזה להשפיע עלינו.
     
    גברים ונשים סובלים לא פעם משיער רב במקומות לא אסתטיים, מה שגורם להרגיש לא נוח בחברה אנשים . לא מעט מהם פונים אל מכונים אשר מסירים שיער בלייזר, על מנת לפתור את הבעיה . לכן חשוב שיידעו מי יכול לעבור טיפול זה, מה יש לבחון בטרם מחליטים לעבור טיפול ומה תופעות הלוואי שלו .
    בעשור האחרון, עם פתיחת התחרות בענף הבריאות והשינוי בחוק ביטוח הבריאות, ביטוחי בריאות הפכו פופולאריים מאוד. החברות השונות מציעות לנו ביטוחי בריאות שונים המותאמים לנו ולמשפחתנו. בטרם נחליט איזה ביטוח לעשות והיכן יש לבחון את הביטוחים השונים ואת מי שמוכר לנו אותם.
     
    אדם כבד שמיעה אשר התקין מכשיר שמיעה מעלה למעשה את איכות חייו לאין ערוך: עתה,, בניגוד לעבר, יוכל להשתתף בצורה פעילה בשיחות סביבו, לשמוע קונצרט, להאזין לרדיו, לראות הצגה. אך חשוב לדעת כיצד לטפל, לתחזק ולשמור על מכשיר יקר ערך זה כך שישרת אותך לאורך זמן, לא יאבד ולא יינזק.
    לעיתים אנשים מגיעים לגיל או למצב בחיים בו הם נאלצים לקבל עזרה טיפולית יומיומית. מדובר בעזרה סיעודית, אשר מקלה עליהם את החיים ומאפשרת להם לנהל חיים רגילים או כמעט רגילים. המטפלים אשר מעניקים עזרה זו הם בדרך כלל עובדים זרים סיעודיים, אשר באים ארצה במיוחד למטרה זו.
    הקוסמטיקה מצטיירת בעיני רבים מאיתנו כ"ייפוי". לעיתים קרובות נגדיר עבודה המתבצעת על פני השטח בלבד, אשר לא חודרת לעומק הבעיה ולא מביאה לה פתרון אמיתי כ"תיקונים קוסמטיים", אמירה שהקונוטאציות שלה שליליות למדי. בעבר, אולי, עסקה הקוסמטיקה ב"תיקונים" על פני העור בלבד. היום, עם הקוסמטיקה הרפואית והפארא רפואית, יכולה הקוסמטיקה לשנות דברים לעומק, לפתור בעיות מן השורש ולהבריא את עורנו באמת.
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.