כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 
   

מיפרייס הינו מנוע השוואת מחירים בשיטת המכרז הסגור. מלא את פרטייך ושלח בקליק אחד בקשה
להצעת הדיל מ 5 מכונים מובילים בתחום הסרת שיער בלייזר
הצטרף חינם לדיל שמתאים לך וחסוך 50% בעלויות !

 
 

הסרת שיער - כיצד?

תחום הסרת שיער התפתח בשנים האחרונות, וכיום יש בפני הצרכן שיטות רבות להתמודד עם הבעיה של שיער צפוף או שיער שגדל במקומות רגישים.
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק להסרת שיער בלייזר
הוסף הערות
הוסף הערות
 
 
השיטות הביתיות, של מריטה בשעווה או מכונת גילוח, הן שיטות קצרות טווח, אשר גורמות לכאב ואינן יעילות. בשיטות אלו השיער גדל אחרי הסרתו באופן צפוף ועבה יותר, מה שמצריך טיפול ממושך יותר. טיפול בשיטות אלו גורם גם לפצעים בעור.
 
שיטת הסרת שיער אחרת כגון אינפרא האדום, בשיטה זאת  מחממים את שורש השערה בעזרת אינפרא אדום. החימום מאדה את נוזלי השורש וגורם להשמדתו. הוא מאפשר טיפול הסרת שיער בכול חלקי הגוף, גורם להצלחה של 60%, ואינו גורם לכאב. אך שיטה זו רק מעכבת את גדילת השיער, ומביאה לכך שבסופו של דבר השערות יהיו עדינות ודקות.
 
שיטת הסרת שיער נוספת היא הIPL- שיטה המיועדת בעיקר לשיער צפוף ועבה. שיטה זו פועלת באמצעות מכשיר אפילייט, אשר מנצל את אנרגיית האור ליצירת הבזקי אור חזקים במספר גלים, אשר נבלעים בשיער ואינם פוגעים בעור.
 
אך השיטת הסרת שיער המפותחת ביותר כיום היא הסרת שיער בלייזר.
 
מכשירי הסרת שיער בלייזר המוכרים כיום הם: "רובי" הסרת שיער בלייזר- המכשיר הראשון אשר נכנס לשימוש בתחום הסרת שיער. מדובר במכשיר המכסה בכול פעם עשרה מ"מ, בהם הוא מסיר את השיער. החיסרון במכשיר זה, הוא שאין לו סורק ועל כן הוא צריך לכסות שטח אחר בכל פעם, מה שהופך את הטיפול לממושך. כמו כן אין לו יכולות קירור ולכן יש צורך למרוח ג'ל קר על השטח לפני הטיפול.

הסרת שיער בשיטת אלכסנדריט- הסרת שיער ללא כאבים. בעל יכולות סריקה של עד 10 ס"מ של העור. פועל על פי אלומות אור. בעל יכולות הסרה גם מבעלי עור כהה ובעלי עור בהיר.
דוידה- מדובר במכשיר הסרת שיער בלייזר המפותח ביותר כיום. מסוגל לחדור אל שורש השערה ולהביא להסרתה. יש לו יחידות קירור המקלות על הרגישות שנוצרת אחרי הטיפול. יכול לטפל גם בבעלי עור כהה וגם בבעלי עור בהיר.
 
אורך הטיפול בלייזר נקבע על פי צפיפות השיער וקצב הצמיחה שלו. היתרונות בהסרת שיער בעזרת מכשיר לייזר הם: היכולת לדלל בקלות אזורים צפופים, השפעתו על השיער במהלך הגדילה שלו,  ויכולתו להגיע לכל מ"מ בשיער, עד השורש. בכול מחזור של טיפול מדולל השיער אשר נמצא בצמיחה, עד אשר כל השיער באזור המבוקש ידולל.
 
לפי רשות המזון והתרופות האמריקאית (FDA), תהליך הסרת שיער בלייזר הוא התהליך הנכון לטווח הארוך לדילול השיער והפחתת השיער הצומח מחדש.
 
הסרת שיער בלייזר , איננה כרוכה בכאב, מאחר והלייזר מפיק אור בפעימה קצרה החודרת עמוק,
איננה נבלעת ואיננה מתפזרת בגלל דיוקה הרב, מה שמאפשר טיפול מהיר. הטיפול בלייזר איננו גורם לתופעות לוואי. בימים הראשונים עלולות להתהוות  רגישויות ואדמומיות באזור הטיפול, ויש להשתמש במשחות הרגעה. כמו כן אסור ללחוץ או לגרד באזור, ויש להימנע מחשיפה לשמש מספר ימים אחרי הטיפול.
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.