כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 

סובל מפטרת הציפורניים ? יש פתרון מיידי ! אתה לא לבד !
40% מהאוכלוסייה בישראל סובלת מפטרת ציפורניים.

 
 
         
 
 
 
 
 

פטרת ציפורניים



 פטרת ציפורניים היא זיהום פטרייתי נפוץ המועבר בין אדם לאדם במקלחות משותפות, בריכות ואיזורים לחים אחרים.

ישנם 4 סוגים שונים של פטרת ציפורניים:
תת-ציפורני קרוב, תת-ציפורני רחוק, שטחי לבן וקנדיאלי.
לכל אחד מהסוגים גורם מזהם שונה.
הסוג הנפוץ ביותר של פטרת ציפורניים, המהווה כ-90%-80% מכלל המקרים  נקרא
TINEA UNGUIUM  ונגרם על-ידי דרמטופיטים, קבוצת פטריות הגורמות לזיהומים פטרייתיים נפוצים בקרב בני אדם.

סובל מפטרת ציפורניים? מלא את פרטייך בטופס זה ותן לנציגים לחזור אליך עם מידע נוסף בתחום.



 
 
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק לפטרת ציפורניים
הוסף הערות
הוסף הערות
         
 
 
מאמרים בתחום
  • תחום הסרת שיער התפתח בשנים האחרונות, וכיום יש בפני הצרכן שיטות רבות להתמודד עם הבעיה של שיער צפוף או שיער שגדל במקומות רגישים.
     
    לא פעם מגיעה אישה למצב שבו שדייה מתחילים להיות נפולים, והיא חשה שאין זה מתאים והולם למראה שלה. הפתרון לכך הוא ניתוח הרמת חזה. זהו ניתוח פשוט ומקובל, האורך בזמן קצר ומשנה את מראה האישה, מה שיכול להקנות לה גם יותר נוחות וביטחון עצמי.
    לא פעם חשות נשים לא נוח עם גופן ומבקשות לשפר את מראהו בעזרת ניתוחים פלסטיים . אחד הניתוחים המקובלים לשיפור המראה הוא הגדלת חזה. מה שפעם נחשב לדבר שלא מדברים עליו, נחשב כיום לדבר אופנתי מאוד.    
     
    בשנים האחרונות מחליטים אנשים רבים לעבור ניתוח הסרת משקפיים בלייזר. ישנם מכונים רבים ומצליחים אשר מבצעים ניתוחים אלו בעזרת מומחים בתחום העיניים. לכן חשוב להבין איזה טיפול עוברים, לשם מה עוברים אותו ומי יכול לעבור אותו.
    לא מעט אנשים סובלים מהעובדה שהם נאלצים להרכיב משקפיים או עדשות מגע. הדבר מפריע להם מבחינה אסתטית, הם חוששים לעסוק בספורט, ובעיקר נאלצים לבדוק מדי כמה זמן שמא גדל מספר המשקפיים שלהם ויש צורך להחליף משקפיים או עדשות.
     
    כאשר אנו פוגשים חבר אין דבר יותר משמח מלראות אותו מחייך, ואם חיוך, אז למה לא בשיניים לבנות? לשם כך עושים הלבנת שיניים.
    כל אחד מאיתנו נאלץ, לצערנו הרב,  ללכת לרופא השיניים ולעבור טיפול לפחות פעם בשנה. טיפול זה כרוך באי נעימויות, פחדים וחרדות, וגורם לנו כאב רב. לכן חשוב מאוד שנפנה אל מקומות בהם הרופאים מקצועיים, אדיבים, נחמדים, מקום עליו אנחנו סומכים שיבצע את הטיפול בצורה המקצועית והנוחה ביותר עבורנו. כיום ישנן מרפאות רבות המשתמשות בשיטות פחות כואבות והרבה יותר נוחות לטיפול בשיניים. מדובר בטיפול שיניים בעזרת לייזר.
     
    אנשים לא מעטים סובלים מחוסר שיניים כתוצאה מחוסר מולד או מחלות שפגעו בשיניים במהלך השנים. חוסר השיניים יוצר אצלם חוסר ביטחון ותחושה לא נעימה בסביבה, ואף פוגע ביכולתם להתנהל כרגיל בחיי היום-יום. ניתן לפתור בעיה זו על ידי טיפול השתלות שיניים.
    אנשים רבים סובלים מתפקוד לקוי של השיניים, ובעיות אסתטיקה בפה. לכן שיקום הפה הוא הפיתרון עבורם. שיקום הפה יכול לשחזר את השיניים, לטפל בסגרים, ולמנוע שחיקה של השיניים או להשלים חסרים בשיניים.
     
    בין 80 ל—90 אחוזים מאיתנו סובלים, סבלו או יסבלו מאקנה ("חזזית" בעברית יפה), הופעת פצעונים מטרידים על הפנים, החזה או הגב יכולה להופיע בטווח גילאים גדול (9-40) אבל אופיינית ביותר בגיל ההתבגרות. במקרים חמורים האקנה יכולה לגרום לביטחון עצמי נמוך ואף לצלקות המהוות מזכרת לא נעימה מתקופה קשה. על הגורמים לתופעה טורדנית זו, דרכי הטיפול ומידת ההחלמה בשורות הבאות
  • במסגרת רצוננו להפוך את גופנו למושלם ולא להפגין ברבים שום נזק או פגם שקיים בו, לא מעט נשים וגברים, עוברים טיפולי העלמת ורידים . ורידים אלה יכולים להופיע באזורים שונים בגוף, ולהקנות לו מראה לא יפה, לא צעיר, ובעיקר- לא מכובד. טיפול העלמת ורידים מאפשר להתמודד עם מצב שכזה.
     
    להיות בגיל הנעורים אינו דבר קל. מפגש עם חברה שונה מזו שגדלת איתה ומזו שהכרת כל חייך. לפתע דברים כמו לבוש, מבנה פיזי ומראה, אשר קודם היו לא מאד חשובים, כמעט נסתרים, הופכים למשמעותיים ביותר. אם כך, מה הפלא שבני נוער רבים בוחרים לעשות  ניתוחים פלסטיים כדי לשפר את המראה שלהם?
    לא מעט אנשים מכירים את הבעיה : הם רוצים ללכת לים או לבריכה, להוריד את החולצה, אך מתביישים . שכן גופם שעיר מאוד, דבר הגורם להם אי נוחות . יש להם אפשרות להסיר שיער ולהקטין מהותית את כמותו. אחת הדרכים להסיר שיער היא בשיטת האינפרא האדום .
     
    טיפולי  שיניים בגיל צעיר, אם הם אינם באים יחד עם טיפול בפחד של הילד מפני רופא שיניים, עלולים ליצור אצל הילדים פחדים אשר יישארו אצלם לתמיד ויפריעו להם בהמשך החיים כאשר יצטרכו לעבור טיפולים נוספים. פחד מטיפול שיניים או מפני  רופא שיניים, כמו כל דבר בחיים, אם נטפל בו בשלב מוקדם- נוכל להתמודד איתו בהמשך.
    ניתוח הסרת משקפיים בלייזר הינו אחד מן הניתוחים הנפוצים בעולם . הוא מתבצע מאות אלפי פעמים בשנה במאות מדינות . הניתוח עוזר למרכיבי משקפיים אשר סובלים מקוצר רואי, רוחק רואי וצילינדרים, לראות באותה איכות ראייה גם ללא משקפיים .
     
    אדם כבד שמיעה אשר התקין מכשיר שמיעה מעלה למעשה את איכות חייו לאין ערוך: עתה,, בניגוד לעבר, יוכל להשתתף בצורה פעילה בשיחות סביבו, לשמוע קונצרט, להאזין לרדיו, לראות הצגה. אך חשוב לדעת כיצד לטפל, לתחזק ולשמור על מכשיר יקר ערך זה כך שישרת אותך לאורך זמן, לא יאבד ולא יינזק.
    בשנות השמונים והתשעים האופנה הייתה ללכת עם משקפיים. לא מעט אנשים אשר ראו טוב רצו ללכת עם משקפיים מפני שזה היה אופנתי ומרשים. יהיו שיגידו שזה נראה יותר "אינטלקטואלי". בשנות האלפיים השתנתה האופנה, ויותר אנשים עוברים ניתוחי הסרת משקפיים כדי לא להזדקק להם יותר. בכל זאת יש מי שלא מוכן לוותר על המשקפיים ובטח לא על האפשרות לשלב אותם בלבוש שלו כחלק מהעיצוב.
     
    ניתוחים פלסטיים הפכו בשנים האחרונות לדבר שאין אדם אשר איננו חושב עליו בצורה כזו או אחרת. אנשים מדברים על ניתוחים פלסטיים שונים כאילו מדובר בהליך שגרתי, והכול כדי לשפר את מראה גופם ולשנות בכך את איכות חייהם. למען האמת, אכן מדובר בהליך שנהפך עם השנים לפשוט יותר ויותר, ולכן אנשים רבים מוכנים לעבור ניתוח פלסטי אחד או שניים בחייהם.
    אנשים רבים שמרכיבים משקפיים חשים אי נוחות איתם, הן בגלל העובדה שעליהם להרכיב אותם כל הזמן והן בגלל הצורך לשנות את המספר שלהם מדי תקופה . לכן רבים עוברים כיום ניתוח הסרת משקפיים . חשוב לדעת מהו התהליך שמדובר בו, היכן יש לעבור אותו ומי יכול לעבור אותו.
    ילדים אשר מגיעים אל גיל ההתבגרות מגלים, לצערם, שעם גיל ההתבגרות מופיעים גם פצעי האקנה, המוכרים יותר בשם פצעי בגרות . פצעים אלו יכולים לפגוע קשה בעור הפנים ולתת תחושה לא נעימה לבני הנוער הצעירים . לכן חשוב שידעו את התשובות אשר יגרמו להם להתמודד עם המצב החדש אליו נקלעו.
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.