כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 
   

מיפרייס הינו מנוע השוואת מחירים בשיטת המכרז הסגור.
מלא את פרטייך ושלח בקליק אחד בקשה להצעת מחיר מ 5 ספקים מובילים בתחום טיפול באקנה.
השווה מחירים וחסוך 25%-15% ממחירי מרפאות לטיפול באקנה !

 
 

גיל ההתבגרות

גיל ההתבגרות ידוע כגיל בו עוברים הנערים והנערות שינויים פיזיים וגם נפשיים. שינויים אלו משפיעים על חייהם הן במובן האישי, והן במובן החברתי. לכן חשוב להכיר גיל זה ולדעת מה עוברים הנערים והנערות בו.
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק לטיפול באקנה
הוסף הערות
הוסף הערות
 
גיל ההתבגרות מוגדר בדרך כלל מגיל 12 לערך, אז מתחילים להופיע בגוף שינויים. בחברה הישראלית נגמרת תקופה זו בגיל18 עת מתגייסים לצבא, זאת למרות שמבחינה פיזיולוגית הוא יכול להיפסק עוד קודם לכן, או מאוחר יותר מגיל זה.
 
בתקופה זו חווים הנערים והנערות תהליך של צמיחה גופנית והוספת משקל. הצמיחה בגוף היא 25% מן הגובה הסופי, ותוספת המשקל היא בסביבות 40% מן המשקל הסופי שלהם.
בתקופה זו חווים גם שינוי בקול, שינוי אשר יוצר את הקול הסופי של הנער או הנערה.
השינויים המשמעותיים יותר מתבצעים בצד המיני: בעוד נערות חוות בתקופה זו את המחזור הראשון, צמיחת השדיים, צמיחת שיער הערווה ושיער בבית השחי, חווים הנערים גידול בהורמונים המיניים, טסטוסטרון ואנדרוסטרון, אשר יוצרים את האשכים, וגורמים גידול ביצר המיני, וצמיחת שיער במקומות שונים בגוף. שינויים אלו מתרחשים במהלך של שנתיים לערך, ותלויים במצבם הבריאותי והגנטי של הנערים והנערות.
 
לצד שינויים אלו עוברים הנערים והנערות שינויים נפשיים, שינויים המאופיינים בהתרחקות מהקן המשפחתי ויצירת חברויות שונות. בתקופה זו יש חיפוש אחר זהות עצמית והתעסקות
בזהות המינית, כתוצאה מהשינויים הגופניים והחברתיים יש התעסקות גדולה יותר במראה, לבוש, מה שמוביל לעיסוק בספורט ולתזונה שונה ממה שהם היו רגילים אליה. תקופה זו ידועה בשינוי מצבי רוח, עייפות, זמני שינה ארוכים וחיפוש אחר הרפתקאות שונות. כתוצאה מן השינויים ההורמונאליים יש פעילות מינית מוגברת והיצר המיני גובר.
 
אחת מן התופעות שחווים הנערים והנערות בגיל ההתבגרות היא הופעת פצעי הבגרות, מה שנקרא פצעי אקנה. טיפול באקנה פצעים אלו מופעים בעור הפנים כתוצאה מהפרשה יתרה של שומנים מבלוטות החלב, אשר משתלבות בתאי עור מתאימים. הפרשה זו מביאה לסתימת זקיקי שיער, מצטברת תחת נקבוביות סתומות, ומספקת לחיידקי האקנה אפשרות להתרבות. כך נוצרת הדלקת, אשר ממנה מגיח פצע הבגרות.
 
פצעים אלו מתפתחים עקב שינויים גופניים שעוברים בגיל ההתבגרות. מדובר בבגרות מינית ובפעילות הורמונאלית מרובה. הפצעים מופיעים לא פעם עקב מתח נפשי, שימוש בסטרואידים וחיידקים בנקבוביות העור, אשר הגוף מפתח אלרגיה אליהם. הטיפול בפצעים אלה אפשרי דרך טיפולי פילינג, טיפולים במשחות או קרמים אחרי בדיקה אצל רופא מומחה, אשר יקבע את אופן הטיפול.
 
פצעי האקנה יכולים לא פעם להופיע ולכסות את כל הפנים. הדבר איננו בריא ואיננו נעים. פצעי האקנה גורמים למי שסובל מהם חוויות חברתיות לא נעימות, אשר יכולות להשפיע מבחינה נפשית באופן קשה. לכן חשוב לטפל בפצעים אלו באדיקות, עקביות, וכפי שנדרש, על מנת שגיל ההתבגרות יעבור בצורה נעימה ופשוטה יותר.
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.