כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 
   

מיפרייס הינו מנוע השוואת מחירים בשיטת המכרז הסגור.
מלא את פרטייך ושלח בקליק אחד בקשה להצעה מהמובילים בתחום השתלת השיער.
קבלו 5 הצעות וחסכו עד 50% בעלויות השתלת שיער !

 
 

תוספת שיער- הפתרון הפשוט

אחת התופעות השכיחות מהן סובלים אנשים היא נשירת שיער אשר גורמת להתקרחות.
אנשים רבים מרגישים אי נוחות כאשר שיערם מתחיל לנשור והתספורת שלהם איננה מסודרת או גורמת להם להיראות זקנים יותר.
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק להשתלת שיער
הוסף הערות
הוסף הערות
 
אחת הדרכים הטובות לפתור בעיה זו היא תוספות שיער. בעבר אנשים רבים השתמשו בפאות, השתלת שיער או בתכשירים שונים שהצמיחו את השיער, אך דרכים אלו התגלו מהר מאוד כלא יעילות, שכן היה ניתן להבחין שמדובר בפאה, או שהשיער הפסיק לצמוח ברגע שהפסיקו לקחת את התכשיר. אופציה אחרת הייתה השתלת שיער מן העורף לראש, אך את זה היה ניתן לביצוע רק באזור מצומצם, והטיפול השאיר אחריו צלקות רבות.
 
תוספות השיער של ימינו, לעומת זאת, הן מפותחות ומתקדמות, כך שלא ניתן להבחין בין השיער האמיתי לבין התוספת, וניתן לטפל בתוספת השיער כאילו היה זה השיער האמיתי.
 
לפני שנסביר את אופן הטיפול יש להבין מדוע אנשים סובלים מקרחות. הדבר נגרם כתוצאה ממספר גורמים שונים: ייתכן וישנה נשירת שיער עקב מצב נפשי מעורער, או חוסר איזון הורמונאלי בגוף, גם תזונה לקויה גורמת להתקרחות, אך הסיבה הראשית לכך היא פשוט גנטיקה.
 
כיצד מתקיים תהליך הוספת שיער? ראשית יש ללכת למעצב השיער שלכם. הוא יבחן את צורת השיער, הסוג שלו, יבצע מדידות של הראש, יבחן את תוספת השיער מול השיער הקיים, ואז יקבע לכם מועד להוספת שיער.
 
ישנן שלוש דרכים להוספת שיער: הלחמה: בעזרת מלחם אשר מחמם את קצוות השיער בטמפרטורה מסוימת, למעשה מחבר המעצב את קצוות השיער שלכם לתוספת השיער.
דרך חרוזים: מדובר בחרוזים זעירים, בגוונים שונים, שמחברים את השיער שלכם לתוספת השיער. מדובר בחרוזים שמאפשרים את הסרת תוספת השיער, בלי לגרום נזק לשיער.
מדבקה:  זוהי מדבקה לא נראית עשויה מסיליקון, אשר מחברת את קצוות השיער שלכם אל תוספת השיער. הבעיה בשיטה זו היא שקל יותר להבחין בתוספת שיער להבדיל, נניח, משיטת ההלחמה שבה קשה להבחין בהבדל.
 
אחרי שמבצעים את הוספת השיער ניתן וצריך לטפל בשיער באופן רגיל אך מסור. ניתן לצבוע אותו, לעצב אותו, להסתרק או לחפוף אותו כפי שאתם עושים בשיער הרגיל שלכם.
חשוב לחפוף אותו עם מרכך ושמפו מתאים, לפי עצת מעצב השיער, שכן להבדיל משיערכם הרגיל שמקבל את הברק שלו מן השורשים, הרי שתוספת השיער לא נהנית מכך ולכן יש לתת לה את הברק דרך המרכך והשמפו. חשוב לחפוף פעמיים בשבוע ולדאוג שהראש לא יישאר שומני.
 
לאחר ההוספה ניתן לחזור אל חיי השגרה: ניתן להתקלח, לבצע ספורט, להשתמש בתכשירים שונים כמו ג'ל או מוס, כך שלבסוף תוספת השיער מקבלת את העיצוב של שערכם הרגיל.
תוספת שיער הינה פתרון טוב למי שסובל מקרחות, או אפילו למי שחולם שיהיה לו שיער ארוך יותר.
 
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.