כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 
   

מיפרייס הינו מנוע השוואת מחירים בשיטת המכרז הסגור.
מלא את פרטייך ושלח בקליק אחד בקשה להצעת מחיר מ 5 ספקים מובילים בתחום ביטוח מקיף .

 
 

ביטוח מקיף - הביטוח המושלם לרכב

אחת ההחלטות הקשות והחשובות שאנו מקבלים אחרי שאנו רוכשים רכב היא עם איזו חברת ביטוח לעבוד. החלטה זו יכולה להשפיע רבות על האופן בו ננהג, אך יתרה מזו, על האופן בו הרכב יהיה מטופל, על האופן בו אנו נהיה מטופלים, וכמובן, על מד הדאגה שלנו בימים בהם נחזיק ברכב ונצטרך לדאוג לו. ביטוח מקיף
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק לביטוח רכב - ביטוח מקיף
הוסף הערות
הוסף הערות
 
 
 
חברות הביטוח מציעות לנו דרכים רבות כיצד לשמור על עצמנו ועל רכבנו. כמובן שהדרך הטובה ביותר לכך היא על ידי ביטוח מקיף, אשר טומן בחובו את כל העזרה האפשרית שאנו צריכים לרכב הן במצב של תאונה, הן במצב של גניבה והן במצבים קיצוניים של אסון טבע או שריפה.
ביטוח מקיף אמור לשרת אותנו בכל מצב אליו ניקלע.
 
חברות הביטוח נוהגות להכניס אל תוך ביטוח מקיף שלל פונקציות האמורות לשרת את בעל הביטוח ומשפחתו, החל משירותים בעת הנהיגה כמו: שירותי גרר, תיקונים לרכב, מונית ורכב חלופי במידה והרכב משותק ועוד. זה נמשך בשמירה על הרכב בעזרת אזעקות שחברת הביטוח מתקינה ברכב, וכמובן רכב חלופי במקרה של גניבה, ועד לפיצוי ותיקונים במקרה של פריצה, שריפה או גניבה של הרכב.
 
חברות הביטוח מציעות מסלולים שונים עבור המבוטחים שלהם. מסלולים אלה מותאמים הן מבחינת מין הנהג, גילו, מצבו הכלכלי, וכמובן על פי הצרכים שלו. מומלץ מאוד למי שהולך לעשות פוליסת ביטוח מקיף לבחון מסלולים אלו, על מנת למצוא מסלול אשר יתאים לצרכים שלו ויענה על העלות שהוא מעוניין לשלם. חשוב עם זאת לציין, שאם ברכב נוהגים שני נהגים חשוב שתהיה התאמה בפוליסת הביטוח, כך שהיא תתאים לשניהם.
 
אך לא רק את המסלול הנכון צריך למצוא, אלא הרבה מעבר לכך. חברת ביטוח- כשמה כן היא, היא זו שמעניקה לכם את הביטחון שתוכלו להיות ניידים בכל תקלה שנגרמת לרכב. תפקידה הוא לדאוג לאינטרסים שלכם בכל מקרה בו אתם מעורבים בתאונה עם רכבכם, ולהבטיח שלא משנה מה יקרה לרכב- זה לא יפגע בכם. לכן החברה צריכה להיות אמינה, מקצועית, יסודית ויעילה.
 
על מנת לבחון זאת יש צורך שהחברה תקיים מערך שירות יעיל ומהיר ומערכת טיפול מהירה בלקוחות, תחזיק מערכת שמאות טובה ויסודית ותדע לשמור את הביטוח כמו שהוא בלי לשנות אותו ובלי לפגוע בצרכים שלכם. את הביטוח יש לעשות פעם בשנה, כאשר כל שנה מחיר הפוליסה יכול להשתנות בהתאם לשינויים שחלו במצבכם הן הבריאותי ומבחינת התאונות שעשיתם, במידה ועשיתם, כמו כן הפוליסה תשתנה בהתאם למצב הרכב. כל שינוי יובא לידיעתכם, כמובן, ואתם תוכלו להחליט האם הוא מתאים לכם או שאתם מעדיפים לבחור חברת ביטוח אחרת המעניקה שירותי ביטוח מקיף לרכב.
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.