כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 

בדק בית הוא תהליך חיוני לפני רכישת דירה או בית
ריכזנו עבורכם מספר חברות שישמחו לתת לכם הצעת מחיר מיידית לבדק בית

 
 
         
 
 
 
 
 

בדק בית




בדק בית הוא למעשה רשת הביטחון שלכם, תעודת הביטוח אשר מטרתה לבטח את ההשקעה שלכם, ולמעלה מכך - להבטיח שהדירה או הבית אותו אתם רוכשים אכן עומד בדרישות האיכות הרלוונטיים ונמצא במצב תקין.
 
ריכזנו עבורכם מספר חברות המתמחות בבדק בית שישמחו לתת לכם הצעת מחיר לבדק בית בדירה שלכם.
 
מלאו פרטים בטופס משמאל או חייגו 074-708-1042 וקבלו הצעת מחיר לבדק בית.


 
 
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק לבדק בית
הוסף הערות
הוסף הערות
         
 
 
מאמרים בתחום
  • לא פעם אנו קוראים בעיתון או רואים בטלוויזיה כיצד אסון טבע או אירוע אנושי גרמו לאדם לאבד את ביתו או את רכושו. שוב ושוב אנו נוכחים כמה חשוב שנבטח את דירתנו.
     
    כיום, עם התפתחות שוק חברות הביטוח, אנו נמצאים בעיצומה של תחרות בין חברות הביטוח על כיסם של בעלי הרכבים. לכן חשוב לבחון ולבדוק אילו הצעות מציעות חברות הביטוח, בטרם חותמים על ביטוח רכב.
    איש לא אוהב לחשוב על כך, אך מגיע הרגע בו אנו צריכים לתת את הדעת מה יקרה אם העתיד הופך קשה מבחינה כלכלית מסיבות של מוות או חוסר יכולת להתפרנס. הפיתרון לכך טמון בביטוח חיים.
     
    אנו חולמים על עסק משלנו ועובדים שנים רבות כדי להגשים את החלום. האם לא כדאי לבטח אותו בביטוח עסק, כדי שנוכל לישון בשקט בלילה?
    כל עובד בחברה רוצה שיהיה לו ביטחון במקרה של פיטורים, אובדן יכולת לעבוד, או אפילו במקרה של פרישה מרצון. לשם כך הוא נזדקק לביטוח מנהלים.  
     
    רכשתם את רכב החלומות שלכם? על מנת שתוכלו לנהוג בו יש לבטח אותו. ישנם שלושה סוגי ביטוחים, וחשוב לדעת מה הוא כל ביטוח, ומה יש לבדוק בהצעות של חברות הביטוח.
    כל בעל רכב מחויב לבטח את עצמו ואת רכבו. אילו סוגי ביטוחים קיימים? מה חובה לעשות, ומה צריך לבחון כאשר עושים ביטוח רכב?
     
    כל מי שהיה מעורב בעבר בתאונה דרכים בה רכבו נפגע יודע עד כמה האירוע יכול להיות מלחיץ עד טראומתי, גם כאשר הוא עצמו לא נפגע כלל בתאונה . תחילה שומעים את המכה שהרכב מקבל כתוצאה מהמפגש עם הרכב השני, ולאחר מכן מתחילות התהיות : כיצד לא שמנו לב, הרי נסענו במהירות המותרת, מבטנו היה כל הזמן על הכביש, איך בכל זאת קרתה התאונה ?
      כמה פעמים צפיתם בטלוויזיה, ראיתם בית נהרס באסון או מנזק אחר, ודמיינתם שזה קורה  לכם ? על מנת להיות שקטים שאתם מוגנים מפני כך עשו ביטוח דירה . אם רכשתם דירה חדשה פוליסה זו תגן עליכם מפני אירועים שיכולים לשבש את חייכם ולהותיר אתכם חסרי אונים .
     
    לעיתים קרובות אנו קוראים מחקרים אשר מתפרסמים ומספרים לנו על עלייה כזו או אחרת בכמות התמותה כתוצאה מבעיות כבד, כולסטרול, או עלייה באנשים הלוקים בהתקף לב  כתוצאה מחיים לא בריאים שהם מנהלים . אחרי הכל, על מנת לנהל חיים בריאים צריך לפעמים לעבוד קשה, אך יש מי שמעדיף לעבוד קשה ולא לשים לב שהוא מנהל חיים אשר אינם בריאים כלל.
  • תאונת דרכים היא אירוע קשה וטראומטי לכל המעורבים בה, אם הם אשמים בה או לא. אם הינכם מעורבים בתאונה חלילה נסו להירגע ולהפעיל שיקול דעת. זכרו כי פעולותיכם המידיות יקבעו את יעילות הטיפול בכם בחברת הביטוח. אז מה צריך לעשות?
     
    אחת השאלות הקשות ביותר שיש לאדם קשורה דווקא לזמן שאחרי מותו. כולנו רוצים להשאיר משהו אחרי מותנו, אם משהו רגשי, רוחני, ואם משהו ממשי, מעשי. לכן השאלה כיצד לעשות זאת מרחפת לא פעם בראשנו, והחשש שמא לא נצליח במשימתנו גורמת לרבים מאיתנו לחיות בחרדה לא קטנה.
    לא פעם, בתוכניות טלוויזיה שונות, כאלה העוסקות בפספוסים או באירועים דומים לאלו, אפשר לראות כיצד נהג פוגע באדם אחר כאשר זה נמצא בסיטואציה מסוימת שאיננה שגרתית. כאשר אנו יודעים שמדובר בסרט טלוויזיה מבוים- אכן מדובר על סצנה משעשעת, אך כולנו יודעים שהדברים יכולים לקרות במציאות, ואז זה פחות מצחיק. הרבה פחות מצחיק. ביטוח חובה
     
    רובם של התאים המשפחתיים היום מתקיימים כלכלית על ידי עבודתם של שני בני הזוג. ואולם קורה לא אחת שכושר עבודתו של אחד מבני הזוג נפגע עקב תאונה, מחלה או נכות, או, גרוע יותר, עקב מוות. הדרך להבטיח את המשך תפקודו הכלכלי של התא המשפחתי במקרה כזה היא לקנות ביטוח חיים הכולל בתוכו גם ביטוח אבדן כושר עבודה.
    אחרי שרוכשים רכב לא נותר אלא לעשות ביטוח רכב כדי שנוכל לעלות איתו על הכביש. ביטוחי הרכב מאפשרים לנו לנהוג ברכב שכן הם מגנים עלינו ועל הנוסעים עמנו, על הנהגים והולכי הרגל שמחוץ לרכב, ועל כלי הרכב שעומדים עמנו בכביש. אך האם זה מספיק כדי לעלות על הכביש? האם כאשר יש לנו ביטוח רכב זה אומר שאנחנו מספיק בטוחים?
     
    הביטוח מספק לנו הגנה מפני סיכון. הביטוח הוא הסכם בין שני גופים לפיו האחד- המבוטח- משלם לשני- המבטח- סכום שנתי הנקבע ביניהם- פרמיה- כדי שיפצה אותו במקרים מסוימים המפורטים בחוזה ביניהם- הפוליסה- על נזק שנגרם לו, בסכומים המפורטים גם הם בפוליסה.
    מי שרוכש רכב יודע שהדבר הראשון עליו לעשות עם רכישת הרכב הוא ביטוח . רק אחרי שיעשה ביטוח חובה הוא יוכל לנהוג ברכב, ורק עם יעשה ביטוח מקיף הוא יוכל לישון בלילה בשקט, בידיעה שהרכב שלו שמור, או לפחות הוא יזכה לראות את כספו בחזרה במידה ויפרצו או יגנבו לו את הרכב .
     
    על מנת לנהוג ברכב אשר זה עתה רכשנו עלינו לבטח אותו בביטוח חובה. חוקי מדינת ישראל מחייבים אותנו לעשות ביטוח זה כבעלי רכב, ועלינו לחדש אותו בכל שנה בחברת הביטוח שלנו. ביטוח חובה הוא אחד מביטוחי הרכב אשר מטרתם להגן על בעל הרכב מפני תביעות אפשריות של מי אשר נפגע מן הרכב.
    כאשר רוכשים דירה חדשה לא חושבים על זה, אך תמיד ישנו סיכוי שמשהו רע יקרה. לכן יש צורך להיות מוכנים לכל מקרה. עבדתם כה קשה כדי לרכוש את הדירה וכדי שתהיה לכם לבית, ואין טעם לחסוך בהוצאה על מיגונה. כך שתוכלו לישון בשקט ותדעו שאתם "מכוסים" גם אם יקרה משהו לדירה. ביטוח דירה הוא הפתרון עבורכם.
    עבור רבים רכישת דירה הינה חלום שמתגשם . אך על מנת שחלום זה לא יהפוך לסיוט חייבים לעשות ביטוח דירה, אשר יגן על רוכש הדירה מפני נזקים שונים שעלולים לקרות בדירה או מפני פריצות שעלולות להתבצע אל הדירה . הנה מספר תשובות לשאלות שעולות כאשר נתקלים בצורך לעשות ביטוח דירה .
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.