כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 
   

מיפרייס הינו מנוע השוואת מחירים בשיטת המכרז הסגור.
מלא את פרטייך ושלח בקליק אחד בקשה להצעת מחיר מ 5 ספקים מובילים בתחום הביטוח לרכב.
חסכו בין 18-36% במחירי ביטוח רכב !

 
 

פוליסת ביטוח הרכב שלך

כיום, עם התפתחות שוק חברות הביטוח, אנו נמצאים בעיצומה של תחרות בין חברות הביטוח על כיסם של בעלי הרכבים. לכן חשוב לבחון ולבדוק אילו הצעות מציעות חברות הביטוח, בטרם חותמים על ביטוח רכב.
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק לביטוח רכב
הוסף הערות
הוסף הערות
 
 
קודם כל יש לבדוק את אופי החברה: הפרמיה שהיא דורשת ועל פי מה היא קובעת אותה (לרוב החברות יקבעו את הפרמיה על פי גיל הנהג, מינו, ניסיונו בכביש, מצב משפחתי, סוג הרכב ואף על פי צבע הרכב), מהו מספר התשלומים שהחברה מאפשרת לפרוס, מהי מדיניות התביעה של החברה, מהי מדיניות השמאות של חברת הביטוח והאם היא מקיימת את הכללים שהנהיגה המדינה בתחום.
 
עתה יש לבחון מה מציעות חברות הביטוח בתוך פוליסת הרכב שלהם. ראשית, תיתכן אופציה של מסלולים אשר יותאמו לבעל הרכב. כיום חברות הביטוח יוצרות מסלולים לנשים, נהגים מנוסים, בעלי משפחות, מסלול לנהגים צעירים וכדומה. חברות רבות מציעות מסלול VIP שהוא מסלול יותר אישי ויוקרתי, המעניק, למשל, טסטים מטעם חברת הביטוח, ואיש שירות אשר מעביר את הרכב תיקונים בלי שנצטרך לקחת אותו למוסך בעצמנו.
 
יש לבחון את הפוליסות עצמן. לרוב הן כוללות שירותי גרר וחילוץ, ולכן יש צורך לבדוק האם השירות קיים 24 שעות, והאם חברת הביטוח מקיימת מוקד שמשרת את לקוחותיה. לכל חברת ביטוח יש מוסכים איתם היא עובדת. באם הנהג יסכים להעביר את הטיפולים שם השתתפותו תהיה נמוכה יותר. יש לבחון האם המוסכים מורשים, ואילו הטבות ניתנות בעת שהרכב נמצא בתיקון (הטבות כגון, רכב חלופי, מונית אשר תסיע את הלקוח אל מקום חפצו וכו').
יש לבחון האם הפוליסה כוללת, רכב חלופי במקרה של גניבה או תאונה, תוך כמה זמן מקבלים את הרכב, ותוך כמה זמן מקבלים את הפיצוי על הרכב הגנוב.  יש לבחון מאיזה אחוז של פגיעה, נחשב הרכב למושבת באופן מוחלט, ומה החברה מעניקה במצב שכזה. לא פעם תהיה אפשרות לרכב חלופי לתקופת מה, ולרוב נהוג שהחברה מכסה את שווי הרכב לפני פגיעתו.
 
כמובן שחשוב לבחון, מה הפיצוי לצד ג', ואיזה פטורים מעניקה חברת הביטוח במצבים שונים.
פוליסת הביטוח מלבד גניבה או תאונה, יכולה לכלול גם, החלפת רדיו במקרה של גניבה, תיקון שמשות שבורות, יש לבחון האם יש פיצוי במקרים של רעידת אדמה, ברקים, אש או התפוצצות.
חשוב לבדוק האם החברה מפצה במקרה של גניבת חפצים מתוך הרכב, ואילו מנגנוני הגנה היא מבקשת להתקין על מנת למנוע גניבה.
 
חשוב לדעת שלצד חברות הביטוח שעובדות באופן ישיר אל מול המבוטח, ישנם סוכנים שעובדים ישירות מול הלקוח ועובדים מול מספר חברות ביטוח. יש יתרון בעבודה מול סוכן ביטוח, מאחר וזהו קשר אישי והדוק יותר, ולא פעם יצליחו סוכני הביטוח להוציא פיצוי גדול יותר מן החברות מאשר כאשר עובדים מולן באופן ישיר. אך יש לזכור שהסוכנים עובדים על עמלות מצד
החברות, ומכאן שהם ינסו למכור פוליסות יקרות כדי להרוויח עמלות גבוהות.
מאחר ואנו נמצאים בעידן של תחרות בין חברות הביטוח, הרי שכול חברה מציעה שירותים מגוונים ורבים אשר אמורים לקרוץ ללקוחות. לכן יש לברר מה החברות מציעות, ואיזו פוליסה מתאימה לצרכים שלנו ותשרת אותנו כאשר נזדקק לה.
ביטוחים נוספים:  ביטוח רכב  - ביטוח משכנתא - ביטוח דירה - ביטוח לעסק - ביטוח מנהלים - ביטוח מקיף
 
 
 
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.