כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 

מיפרייס הינו מנוע השוואת מחירים בשיטת המכרז הסגור.
מלא את פרטייך ושלח בקליק אחד בקשה להצעת מחיר מ 5 ספקים מובילים בתחום ביטוח לעסק.
השווה מחירים וחסוך 25%-15% ממחירי ביטוח לעסק !

 
 
         
 
 
 
 
 

ביטוח לעסק



מחנות משרד או עסק קטן ועד למפעל המעסיק אלפי עובדים, כל עסק מחוייב בביטוח המותאם לתחום עיסוקו. מיפרייס ריכזה עבורך חברות ביטוח לעסקים אשר מתמחות במגוון רחב של פוליסות למשרדים, חנויות, בתי מסחר, קבלנים, חקלאים ועוד...

מלא את פרטיך וקבל 5 הצעות מחברות ביטוח מובילות.

בעל עסק   !  מאות לקוחות פוטנציאלים מחכים לך בכל חודש



 
 
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק לביטוח לעסק
הוסף הערות
הוסף הערות
 
         
 
 
מאמרים בתחום
  • לא פעם אנו קוראים בעיתון או רואים בטלוויזיה כיצד אסון טבע או אירוע אנושי גרמו לאדם לאבד את ביתו או את רכושו. שוב ושוב אנו נוכחים כמה חשוב שנבטח את דירתנו.
     
    כיום, עם התפתחות שוק חברות הביטוח, אנו נמצאים בעיצומה של תחרות בין חברות הביטוח על כיסם של בעלי הרכבים. לכן חשוב לבחון ולבדוק אילו הצעות מציעות חברות הביטוח, בטרם חותמים על ביטוח רכב.
    איש לא אוהב לחשוב על כך, אך מגיע הרגע בו אנו צריכים לתת את הדעת מה יקרה אם העתיד הופך קשה מבחינה כלכלית מסיבות של מוות או חוסר יכולת להתפרנס. הפיתרון לכך טמון בביטוח חיים.
     
    אנו חולמים על עסק משלנו ועובדים שנים רבות כדי להגשים את החלום. האם לא כדאי לבטח אותו בביטוח עסק, כדי שנוכל לישון בשקט בלילה?
    כל עובד בחברה רוצה שיהיה לו ביטחון במקרה של פיטורים, אובדן יכולת לעבוד, או אפילו במקרה של פרישה מרצון. לשם כך הוא נזדקק לביטוח מנהלים.  
     
    רכשתם את רכב החלומות שלכם? על מנת שתוכלו לנהוג בו יש לבטח אותו. ישנם שלושה סוגי ביטוחים, וחשוב לדעת מה הוא כל ביטוח, ומה יש לבדוק בהצעות של חברות הביטוח.
    כל בעל רכב מחויב לבטח את עצמו ואת רכבו. אילו סוגי ביטוחים קיימים? מה חובה לעשות, ומה צריך לבחון כאשר עושים ביטוח רכב?
     
    כל מי שהיה מעורב בעבר בתאונה דרכים בה רכבו נפגע יודע עד כמה האירוע יכול להיות מלחיץ עד טראומתי, גם כאשר הוא עצמו לא נפגע כלל בתאונה . תחילה שומעים את המכה שהרכב מקבל כתוצאה מהמפגש עם הרכב השני, ולאחר מכן מתחילות התהיות : כיצד לא שמנו לב, הרי נסענו במהירות המותרת, מבטנו היה כל הזמן על הכביש, איך בכל זאת קרתה התאונה ?
      כמה פעמים צפיתם בטלוויזיה, ראיתם בית נהרס באסון או מנזק אחר, ודמיינתם שזה קורה  לכם ? על מנת להיות שקטים שאתם מוגנים מפני כך עשו ביטוח דירה . אם רכשתם דירה חדשה פוליסה זו תגן עליכם מפני אירועים שיכולים לשבש את חייכם ולהותיר אתכם חסרי אונים .
     
    לעיתים קרובות אנו קוראים מחקרים אשר מתפרסמים ומספרים לנו על עלייה כזו או אחרת בכמות התמותה כתוצאה מבעיות כבד, כולסטרול, או עלייה באנשים הלוקים בהתקף לב  כתוצאה מחיים לא בריאים שהם מנהלים . אחרי הכל, על מנת לנהל חיים בריאים צריך לפעמים לעבוד קשה, אך יש מי שמעדיף לעבוד קשה ולא לשים לב שהוא מנהל חיים אשר אינם בריאים כלל.
  • אחת השאלות הקשות ביותר שיש לאדם קשורה דווקא לזמן שאחרי מותו. כולנו רוצים להשאיר משהו אחרי מותנו, אם משהו רגשי, רוחני, ואם משהו ממשי, מעשי. לכן השאלה כיצד לעשות זאת מרחפת לא פעם בראשנו, והחשש שמא לא נצליח במשימתנו גורמת לרבים מאיתנו לחיות בחרדה לא קטנה.
     
      לאחר שהטרדנו את כל המתווכחים באזור, ולאחר שכבר ראינו יותר מעשרות בתים ראויים וטובים, הגענו סוף סוף אל המנוחה והנחלה, אל הבית או הדירה שאנחנו רוצים לקנות, זה שבו, אנחנו יודעים, נוכל להיות מאושרים.
    ישנם רגעים אשר בהם אתם לומדים עד כמה אתם חשובים למקום העבודה שלכם ועד כמה מעריכים אתכם שם . אחד מרגעים אלה הוא כאשר מקום העבודה מחליט לערוך לכם  ביטוח מנהלים במטרה לדאוג לכם במקרים מסוימים שבהם תמצאו את עצמכם ללא יכולת לעבוד   ולהתפרנס כמו שהייתם רגילים בעבר
     
    "כל אחד רוצה להיות מנכ"ל" שרים שלום חנוך ואריק איינשטין, אך לא כל אחד יכול להיות מנכ"ל . על מנת להיות מנהל זקוקים לכישורים מסוימים, אופי מסוים, ובעיקר יכולות שיכולות לבוא לידי ביטוי לא רק ברצון ובמחשבה, אלא גם בפועל, כאשר עומדים אל מול אנשים שחלקם מאמינים שהם יכולים לעשות את העבודה בצורה טובה יותר מאיתנו, ואחרים צריכים מישהו בדמות מנהל, אשר יגרום להם להוציא לפועל את הכישורים שלהם .  
    עם צמצום כניסת עובדים מן השטחים לארץ גבר הצורך ביבוא עובדים זרים. הם מגיעים מארצות מזרח אירופה ומאסיה, ועוסקים בשטחים שונים: בנייה, חקלאות, סיעוד. מעסיק הרוצה להביא לארץ עובד זר חייב לקבל לכך אישור ממשרד הפנים וממשרד התעסוקה. האישור ניתן לצורך ביצוע עבודות מוגדרות, ניתן למעסיק ספציפי ולעובד ספציפי. בנוסף לאישורים המתאימים, על המעסיק לדאוג לתנאים מינימאליים המוגדרים בחוק לעובד הזר.  אחד הדברים החשובים שהוא חייב לספק לו הוא ביטוח בריאות.
     
    אם הזדקקת למשכנתא כדי לקנות את דירתך- מה שתקף לגבי רוב קוני הדירות- סביר להניח שהבנק דרש ממך לבטח את עצמך בביטוח משכנתא, ביטוח המבטיח לבנק החזרי הלוואה שוטפים גם אם נפגעה יכולת העבודה שלך או של בן זוגך למשל, או כשאחד מבני הזוג נפטר חלילה.
    מאמרים ביטוחים סכומים לא מבוטלים מן התקציב החודשי שלנו מוקדשים לביטוחים שונים בכל תחום.באתר "מיפרייס" תוכלו למצוא מאמרים על כל תחומי הביטוח שתעלו בדעתכם, החל מביטוח חיים וביטוח מנהלים, ביטוח משכנתא, ביטוח הדירה שרכשתם ותכולתה, כל סוגי ביטוח הרכב- חובה, מקיף וצד ג'. מה נחוץ לנו יותר ומה פחות? איפה כדאי לבטח והיכן לא? איך נעשה סקר מחירים? מידע שחשוב לדעת, והוא ישנו שם. כדאי לקרוא!
     
    הרכב שלנו מקל על קשיי הניידות שלנו, בהיותו האמצעי הנוח ביותר להגיע בו ממקום למקום. כשאנחנו עולים על הכבישים העמוסים שלנו, גם אם אנחנו נהגים זהירים וטובים, עלינו לקחת בחשבון את כל האפשרויות ולבטח את עצמנו כנגדן. רק בביטוח אחד- ביטוח החובה- אנחנו מחויבים על פי חוק. זהו ביטוח המבטח אותנו הנהגים, את הנוסעים איתנו ואת כל עוברי הדרך מפני נזקי גוף.
    ישנם סוגים שונים של טיילים בחו"ל: ישנם אלה הנוסעים בטיול מאורגן ונעזרים באוטובוס של הקבוצה כדי להגיע ממקום למקום. אחרים נוסעים ונעזרים בתחבורה הציבורית באותו מקום אליו מגיעים. ויש מי שמחליט לעשות את כל הטיול בעצמו, והוא שוכר רכב ונוהג בדרכים לבדו.
    על מנת לנהוג ברכב אשר זה עתה רכשנו עלינו לבטח אותו בביטוח חובה. חוקי מדינת ישראל מחייבים אותנו לעשות ביטוח זה כבעלי רכב, ועלינו לחדש אותו בכל שנה בחברת הביטוח שלנו. ביטוח חובה הוא אחד מביטוחי הרכב אשר מטרתם להגן על בעל הרכב מפני תביעות אפשריות של מי אשר נפגע מן הרכב.
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.