כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 
   

מיפרייס הינו מנוע השוואת מחירים בשיטת המכרז הסגור.
מלא את פרטייך ושלח בקליק אחד בקשה להצעת מחיר מ 5 ספקים מובילים בתחום ביטוח חיים.
השווה מחירים וחסוך 25%-15% ממחירי ביטוח חיים !

 
 

ביטוח חיים – הערובה לשלוות הנפש

רובם של התאים המשפחתיים היום מתקיימים כלכלית על ידי עבודתם של שני בני הזוג. ואולם קורה לא אחת שכושר עבודתו של אחד מבני הזוג נפגע עקב תאונה, מחלה או נכות, או, גרוע יותר, עקב מוות. הדרך להבטיח את המשך תפקודו הכלכלי של התא המשפחתי במקרה כזה היא לקנות ביטוח חיים הכולל בתוכו גם ביטוח אבדן כושר עבודה.
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק לביטוח חיים
הוסף הערות
הוסף הערות
 
 
כל אדם אשר ביטחונם הכלכלי של מספר אנשים תלוי בו צריך לחשוב על מצב שבו לא יוכל עוד לדאוג להם. הרי איש אינו מבטיח לנו חיי נצח, ולא נרצה שרמת חייהם של היקרים לנו תיפגע. לכן כל אדם אשר ביטחונם הכלכלי של אנשים אחרים תלוי בו צריך לדאוג לבטח את עצמו ביטוח חיים הכולל גם ביטוח אבדן כושר עבודה.
 
מוות הוא אירוע פתאומי, אירוע היוצר לעיתים קרובות, בנוסף לכאב וצער, גם בעיה כלכלית למשפחת הנפטר. באם לא צבר האיש סכומי כסף גדולים כחסכונות- לא ניתן להמשיך לקיים את משפחתו באותה רמה בה הורגלה לחיות, אלא אם כן דאג הנפטר לבטח את עצמו בביטוח חיים.
 
התשובה לשאלה על איזה סכום לבטח  ביטוח חיים משתנה מאדם לאדם כמובן. יש לחשב מהו סכום ההוצאה הכספית שדרוש למשפחה, ולהכפילו במספר החודשים המשוער שבהם יידרש הביטוח. חישוב זה ייתן את סכום הביטוח הדרוש.
 
חישוב הפרמיה שנשלם עבור הביטוח יכלול כמובן את סכום הביטוח, את גיל המבוטח (מה שיקבע את משך הביטוח) את מצבו הבריאותי ואת עיסוקו או תחביביו (בעיקר אם יש כאלה המסכנים את חייו). החישוב נעשה לפי טבלאות הלוקחות בחשבון נתונים אלה.
 
ביטוח המפצה את המוטבים רק במקרה של מות המבוטח נקרא ביטוח ריסק. ואולם הוא לא סוג ביטוח החיים היחיד הקיים היום. לפעמים אדם מאבד את כושר השתכרותו בגלל נכות כתוצאה ממחלה או מתאונה, בגלל מחלה קשה שהוא לוקה בה, שאינה מאפשרת לו להמשיך בעבודתו הרגילה או בעבודה המתאימה לו. גם במקרה כזה נפגע חוסנה הכלכלי של משפחתו, אשר אינה יכולה להמשיך לחיות ברמת החיים אשר הייתה רגילה לה כאשר עבד.
 
לכן ניתן להוסיף לביטוח ריסק גם ביטוחים של אבדן כושר עבודה מפאת מחלות שונות, נכות או תאונה.
 
כן ניתן להרחיב את ביטוח החיים ולהוסיף לו גם מרכיב של חסכון- מעין מקור כספי נוסף לפנסיה. בסוף תקופת הביטוח ייהנה המבוטח מסכום חודשי קבוע אשר יקבל, או מסכום חד פעמי- לפי בחירתו.
כך יוכל להשלים את הכנסתו בזמן יציאתו לפנסיה ואפילו להשוותה להכנסתו כאשר עבד. אם נפגע כושר עבודתו לפני גיל הפנסיה תשלים חברת הביטוח את סכום הביטוח שעליו לקבל.
 
ביטוחי חיים נוספים הקיימים בשוק הם: ביטוח משכנתא - הביטוח אותו מחייב בנק המשכנתאות את הלוקחים משכנתא לבטח את עצמם, על מנת להבטיח את תשלום דמי המשכנתא במלואם, ביטוח מנהלים – ביטוח חיים הכולל גם אובדן כושר עבודה , אשר בתשלומי הפרמיה שלו משתתפים העובד השכיר והמעסיק.
 
ביטוח החיים יבטיח את הביטחון הכלכלי שלנו ושל משפחתנו במקרה של אובדן כושר עבודה או מוות, ובמקרה של ביטוח עם חסכון- ישמר את רמת ההכנסה שלנו גם אחרי היציאה לפנסיה. ביטוח כזה ייתן לנו שלוות נפש. נוכל להיות בטוחים שבכל מקרה עתידה הכלכלי של משפחתנו מובטח.
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.