כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 
   

מיפרייס הינו מנוע השוואת מחירים בשיטת המכרז הסגור.
מלא את פרטייך ושלח בקליק אחד בקשה להצעת מחיר מ 5 ספקים מובילים בתחום ביטוח דירה.
השווה מחירים וחסוך 25%-15% ממחירי ביטוח דירה !

 
 

ביטוח דירה - לחשוב על הרע מכל כדי להיות מוגן הכי טוב

כאשר רוכשים דירה חדשה לא חושבים על זה, אך תמיד ישנו סיכוי שמשהו רע יקרה. לכן יש צורך להיות מוכנים לכל מקרה. עבדתם כה קשה כדי לרכוש את הדירה וכדי שתהיה לכם לבית, ואין טעם לחסוך בהוצאה על מיגונה. כך שתוכלו לישון בשקט ותדעו שאתם "מכוסים" גם אם יקרה משהו לדירה. ביטוח דירה הוא הפתרון עבורכם.
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק לביטוח דירה
הוסף הערות
הוסף הערות
 
 
 
בניגוד למה שאנשים נוטים לחשוב, ביטוח דירה אינו מבטח רק את תכולת הדירה מפני נזקים או פריצות. ביטוח דירה מגן עלינו מפני אירועים שעלולים לקרות למבנה הדירה עצמו, ואלו יכולים להיות אירועים קשים ורבים אשר לעיתים אנחנו לא מעלים בדמיוננו, משהו שנראה כמו סצינות מסרטי אסונות אשר רחוקים מאיתנו.
 
אנו לא נוטים לחשוב על כך, אך ישנם  מקרים שאחריהם הדירה שלנו כבר לא תוכל להשתקם. אם צינור מתפוצץ או שיש בעיית חשמל מסוימת- טיפול נקודתי בנזק יפתור את הבעיה, גם אם זה ייקח זמן. לעומת זאת אסון טבע, סערות, גשמים, סופות, רעידות אדמה או כל דבר דומה עלול לגרום נזק בלתי יתואר לדירה, נזק אשר ממנו יהיה קשה מאוד לשקם אותה.
 
ביטוח דירה מגן מפני אסונות כאלו. הוא מאפשר למבוטח לרכוש דירה חדשה בסכום המתאים לשווי הדירה כפי שנקבע בביטוח. מקרים אלו, כמו מקרים של שריפה או כל נזק אחר שאינו בר פתרון, הם הסיוט של רוכשי דירות, ומסיוט כזה יש צורך להתגונן בצורה הטובה ביותר, בדיוק כמו שפוליסת ביטוח דירה מאפשרת לנו.
 
ישנו אלמנט אחד שביטוח דירה אינו מגן מפניו. אם ברשותכם חפצים יקרי ערך, דוגמת חפצי אומנות, תכשיטים או חפצים אחרים שחברת הביטוח לא מוכנה לבטח עקב הייחוד שלהם הם לא יבוטחו בביטוח ה"סטנדרטי" בגלל היותם מיוחדים ויקרי ערך.לכן, כאשר עורכים את פוליסת הביטוח חשוב לבחון אלו חפצים אינם יכולים להיכנס לפוליסה, וכיצד ניתן לבטח אותם באופן אחר.
 
אלמנט אחר שיש לשים לב אליו הוא המהירות שבה תקבלו את שירותיו של שמאי החברה. במקרה של פריצה או אסון בדירה הדבר הראשון שעליכם לעשות, אחרי שהמשטרה וכוחות ההצלה מגיעים אליכם,הוא להזמין את השמאי של החברה כדי לאמוד את הנזק. על חברת הביטוח לספק לכם שמאי במהירות האפשרית, כך שתוכלו להתחיל להניע את התהליך, אשר בסופו תוכלו לחזור אל שגרת חייכם בעזרת כספי הביטוח.
 
כאשר רוכשים דירה לא תמיד שמים לב לפרטים אלו, אך על מנת ששהותכם בדירה שלכם תהיה בטוחה ושלווה רצוי לדאוג לכל זה כבר בעת כניסתכם אליה, ולא לחכות לרגע האחרון. חשוב שהפוליסה תתחדש כל שנה, ולא- אין להאמין למזלכם הטוב. לצערנו, לא פעם המזל בוגד בנו ואז המציאות היא הרבה יותר קשה.
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.