כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 
   

מיפרייס הינו מנוע השוואת מחירים בשיטת המכרז הסגור.
מלא את פרטייך ושלח בקליק אחד בקשה להצעת מחיר מ 5 ספקים מובילים בתחום ביטוח משכנתא. ו
חסוך עשרות אלפי שקלים בהחזרי ביטוח משכנתא !

 
 

ביטוח משכנתא – תמיד טוב להשוות

אם הזדקקת למשכנתא כדי לקנות את דירתך- מה שתקף לגבי רוב קוני הדירות- סביר להניח שהבנק דרש ממך לבטח את עצמך בביטוח משכנתא, ביטוח המבטיח לבנק החזרי הלוואה שוטפים גם אם נפגעה יכולת העבודה שלך או של בן זוגך למשל, או כשאחד מבני הזוג נפטר חלילה.
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק לביטוח משכנתא
הוסף הערות
הוסף הערות
 
 
בעבר היה ביטוח המשכנתא נעשה דרך הבנק, והפרמיה עליו הייתה נוספת לתשלום החודשי של החזר המשכנתא. היום אין הדבר כך: זכותך לבטח את עצמך בביטוח משכנתא בכל חברת ביטוח שתבחר. לכן חשוב לבדוק את התנאים אשר תוכל לקבל בכל חברה וחברה, להשוות מחירים, ורק אז להחליט. ההבדל יכול להיות משמעותי.
 
האמת היא שהיום ההיצע בתחום זה הוא רב כל כך עד שהחיפוש אחרי ביטוח המשכנתא הופך לדומה למציאת הדרך במבוך סבוך: עשרות סוגים של הלוואות וסוגי ביטוחים שונים מוצעות לך, ועליך לשקול היטב את כל האפשרויות, להתייעץ עם כל מי שרק אפשר, וללמוד מניסיון הסובבים אותך כדי להחליט איפה לבטח את עצמך. חשוב לבחור את החברה הנכונה, כדי לא לעמוד חלילה במצב בו חברת הביטוח שבחרת לא תעמוד בהתחייבויותיה, ואתה תאבד את ביתך, ללא אפשרות לקנות שוב בית במשך שנים.
 
בנקי המשכנתאות מציעים לך לבטח את המשכנתא שלך אצלם. אך האם זאת עסקת הביטוח הטובה ביותר? ביטוח משכנתא הוא למעשה ביטוח חיים לך ולבן/בת זוגך לזמן מוגבל- זמן תשלום המשכנתא. ההבדל בין הפוליסות הוא בשאלה עד כמה יכול אתה לשלוט בפוליסה שלך ולהתאים אותה לצרכים האישיים שלך. כאשר אתה מבטח את המשכנתא שלך דרך הבנק, אתה הופך חלק מקבוצת מלווים. הפוליסה היא אחידה לכולם, ואין לך כל שליטה על מה שהיא מקיפה. אם תבטח את עצמך בביטוח משכנתא בכל חברה אחרת- יש דברים אותם תוכל לקבוע ולהתאים לצרכיך. לדוגמא: בביטוח משכנתא של כל חברת ביטוח אחרת שלא דרך הבנק תוכל לבחור את המוטב שלך ולהחליט איך תרצה לבזבז את התשואות.
 
אם תבטח את עצמך בביטוח משכנתא דרך הבנק, שומר הבנק לעצמו את הזכות לא לחדש את הביטוח או לבטל אותו עם סיום תשלומי המשכנתא. כך אתה מאבד זכויות ביטוח חיים שצברת במשך שנים רבות, ויתכן שאז תמצא את עצמך מוגבל מלרכוש ביטוח חיים בכלל. דבר כזה לא יכול לקרות כשאתה מבטח את עצמך דרך כל חברה אחרת.
 
בפוליסות ביטוח המשכנתא קיימות אפשרויות הרחבה אטרקטיביות אותן לא יוכל הבנק להציע: למשל שילוב של ביטוח חיים, אבדן כושר עבודה וביטוח דירה הכולל גם ביטוח תכולה, ביטוח מבנה בערכו המלא, אחריות צד ג', ביטוח נזקי מים ועוד. הדבר יחסוך לך ביטוחים משלימים, וזול יותר לבטח את עצמך בחבילת ביטוח כזאת מאשר בכל ביטוח בנפרד.
 
ביטוח משכנתא דרך חברת ביטוח יעלה לך בדרך כלל פחות מאשר אם תבטח את עצמך בבנק. ההפרש יכול להיות משמעותי, כזה אשר מצדיק חקירה, בדיקה והשוואת מחירים. היום קל יותר להשוות: תוכל לקבל הצעות דרך האינטרנט בלי לכתת רגליך בין הבנקים וחברות הביטוח. אז למה לשלם יותר לבנק, ולאפשר לו לעשות החלטות חשובות כל כך בשבילך?
 
בסוד נגלה כאן שאם בכל זאת תחליט בסופו של דבר לעשות את ביטוח המשכנתא שלך דרך הבנק, בכל זאת עדיף לאסוף כמה הצעות מחיר ולהביא את הזולות יותר לשם. במקרים רבים ילך הבנק לקראתך במחיר הביטוח, כדי שלא תבטח את ביטוח המשכנתא בחברה אחרת. תמיד טוב להשוות מחירים.
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.