כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 
   

מיפרייס הינו מנוע השוואת מחירים בשיטת המכרז הסגור.
מלא את פרטייך ושלח בקליק אחד בקשה להצעת מחיר מ 5 ספקים מובילים לשירותי הובלות.
חסכון של 30-50% במחירים בתקופת הקיץ !

 
 

יום ההובלה הגיע

ימים ארוכים טרחתם ועמלתם בתכנון המעבר לדירה החדשה שלכם: מצאתם חברת הובלה אמינה וטובה במחיר סביר, ארזתם את תכולת דירתכם, ווידאתם שאכן יש גישה נוחה למשאית ההובלה אל דירתכם החדשה, סיכמתם עם המובילים על כל פרט בפירוק, ההעברה וההרכבה של כל פריט ריהוט ווידאתם שתכולת הדירה שלכם מבוטחת בזמן ההובלה. ועתה הגיע היום המיוחל.
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק להובלות - דירות
הוסף הערות
הוסף הערות
 
 
 
 
 
יום ההובלה איננו יום קל עבורכם: אתם מקווים שההובלה תעבור בשלום, כמו שתכננתם, ללא תקלות בלתי צפויות. אתם יודעים שאחרי ימים רבים של עבודת אריזה קשה מחכה לכם עתה גם עבודת פריקה קשה לא פחות בביתכם החדש.
 
אכן, יום המעבר לדירה החדשה אינו קל עבורכם, אך בוודאי שהוא קשה יותר עבור הילדים הקטנים. עשו עימם חסד ונסו למצוא להם סידור לאותו היום, על מנת שלא יחוו אותו על קשייו, וכדי שלא יהפכו למעמסה מיותרת עליכם ביום שממילא הוא די עמוס.
 
אל לכם לשכוח שיום זה הוא גם יום קשה למובילים. למרות היותם מורגלים לעבודות הסבלות הפיזיות הקשות, עדיין ההובלה היא מאמץ גופני אדיר. הכינו עבורם בקבוקי מים קרים וכוסות חד פעמיות, דאגו להם לארוחה קלה באם ההובלה מתארכת.
 
דאגו לשמור במידת האפשר מקום חניה קרוב לבית ולכניסה עבור משאית חברת ההובלות. חניה במקום הקרוב ביותר לכניסה תקל לאין ערוך על הפריקה.
 
חפצים שתזדקקו להם ביום ההובלה- דאגו לנייד אותם בכוחות עצמכם. כך לא תהיו תלויים במובילים במקרה שתזדקקו למגבת או לבגד להחלפה, למשל.
 
דאגו שיהיה בארנקכם כסף זמין עליכם עבור טיפים לסבלים לאחר סיום עבודתם (האם סיכמתם מראש עם המוביל על סכום הטיפים? חשוב מאד....).
 
הגעתם בשעה טובה לביתכם החדש, ותכולת דירתכם נפרקה מן המשאית והועברה אליו. נותרו כעת מספר דברים שלא כדאי לשכוח:
 
ספרו את הארגזים וודאו שהכול הגיע. בדקו שכל הפריטים שלימים. במידה וניזוק דבר מה- זה הזמן להפעיל את ביטוח ההובלות. חשוב לעשות זאת כל עוד הסבלים במקום ועדותם ברורה. עובדה זאת תקל עליכם ללא ספק כשתטענו את טענותיכם בפני חברת הביטוח.
 
במידה וקירות הבית נפגעו עקב ההעברה- זה הזמן לתיקונים קלים, בעיקר תיקוני טיח וצבע, במידת הצורך.
 
סביר להניח שאחרי יום עמוס שכזה לא תפרקו את כל האריזות. חלקן וודאי יישארו סגורות עד שתחליטו לפרקן בזמן הנוח לכם. אחרי הפירוק ניתן לעשות עם האריזות שימוש חוזר, במידה שחברת ההובלה השאילה לכם אותן. יש לתאם עם החברה את מועד החזרתן.
 
אחרי שהמובילים עוזבים הם משאירים אחריהם  בדרך כלל ניילונים, קרטונים קרועים, בדלי סיגריות ולא מעט לכלוך בחדר המדרגות. דאגו שאזור זה יישאר לאחר מכן נקי ומסודר.
 
סידור ביתכם החדש יימשך בדרך כלל זמן רב. כל אחד יסדר את ביתו בקצב שלו. אחרי יום ההובלה תהיה "חווית" ההעברה מאחוריכם. עכשיו תוכלו להתמקם ולהסתדר בניחותא בבית חלומותיכם.
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.