כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 
   

מיפרייס הינו מנוע השוואת מחירים בשיטת המכרז הסגור.
מלא את פרטייך ושלח בקליק אחד בקשה להצעת מחיר מ 5 ספקים מובילים בתחום איחסון חפצים.
השווה מחירים וחסכו 50% ממחירי איחסון חפצים !

 
 

הובלה – אחסנה נכונה

החלטתם לעבור לדירה חדשה. התיאום בין פינוי הדירה הישנה לכניסה לדירה החדשה לא פשוט. לא תמיד מתאפשר מעבר חלק בין השתיים... אתם נוסעים לחו"ל לתקופה ארוכה, אך לא משתלם לכם להוביל את תכולת דירתכם לשם... בדירתכם מתבצע שיפוץ ונוח יותר לאחסן את החפצים במחסן מאשר להעביר אותם ממקום למקום בדירה... לפעמים נוצר הכרח לאחסן את תכולת הדירה במחסנים. מה יש לבדוק במקרה כזה? על מה להקפיד? איך להשוות בין המחסנים ולהחליט במי לבחור?
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק לאיחסון חפצים
הוסף הערות
הוסף הערות
 
 
 
בעבר הייתה האחסנה נחלתן של חברות הובלה גדולות. מחירה היה יקר, והיא הייתה מוגבלת מאד מבחינה זאת שלבעל הרכוש הייתה גישה מוגבלת אל החפצים המאוחסנים. חוזי האחסנה היו מוגבלים לטווח ארוך ולא גמישים.
 
היום קיימות בשוק חברות לאחסון עצמי. הלקוח קובע את גודל תא האכסון ומה יכניס לתוכו, את תקופת האכסון , ויכול בקלות לגשת אל חפציו כל אימת שירצה, להוציא משם חפצים או להוסיף. הגמישות באכסון העצמי גם הוזילה את מחירי האכסון. אכסון עצמי, אם כן, הוא אכסון גמיש באופן יוצא מן הכלל.
 
בקשו הצעות מחיר מכמה מחסנים הבאים בחשבון. עלות האחסון יכולה להיות מחושבת לפי מחיר קוב לחודש או לפי פירוט החפצים המאוחסנים בו. יש מחסנים המחשבים את עלות האחסון לפי מספר ימי האחסון, ואחרים- בחודשים שלמים. בררו היטב איך נעשה החישוב במחסנים מהם ביקשתם הצעות מחיר.
 
אחרי שניפיתם את הצעות המחיר שלא באות בחשבון, נשארו לכם כמה מחסנים שכן באים בחשבון. זה הזמן ללכת אל המחסנים ולראות את תנאי האכסון בהם. התרשמו מן האנשים העובדים במחסן, בידקו את הביטוח שלו ואת אמצעי המיגון ואת הניקיון בו.
 
יש לברר מה גודל תאי האכסון במחסן. האם הם מתאימים לנפח התכולה שלך? כל יחידת אכסון אמורה להינעל בנפרד, תוך מתן אפשרות לבעליה לשים עליה מנעול נוסף. חשוב לבדוק את אמצעי המיגון, האבטחה והשמירה במקום. האם הוא מחובר למוקד 24 שעות ביממה? האם מועסקים שומרים במקום?
 
החפצים המאוחסנים במחסנים לאחסון עצמי אמנם מוגנים באמצעי הגנה אלקטרוניים ובשומרים, אך חובה על המאחסן לבטח אותם בסכום המתאים לערכם. ישנם מחסנים בהם מתאפשרת גרירת ביטוח התכולה של הבית אל המחסן. בכל מקרה יש לדאוג לביטוח מתאים.
 
על בעלי המחסנים לדאוג לניקיון המחסנים שלהם ברמה של ניקיון בית. רצוי שהחפצים יונחו על רמפות כדי למנוע הרטבה במקרה שיטפון, לעיתים זהו גם אחד התנאים של חברת הביטוח לביטוח תכולת המחסן. כן יש לבצע הדברה מדי פעם על ידי גורם מקצועי, כדי שהחפצים לא ייפגעו על ידי מזיקים.
 
מכיוון שסביר להניח שתצטרך להביא ולקחת את החפצים המאוכסנים שלך בעזרת חברת הובלה, יש לוודא שיש דרכי גישה נוחות למשאית אל אתר המחסנים. הדבר חשוב, כי גישה לא נוחה תעלה את מחיר ההובלה.
 
אמנם רצוי להשתדל תמיד שזמן פינוי הדירה הישנה יחפוף בדיוק לזמן הכניסה אל הדירה החדשה. אבל מסיבות רבות הדבר לא תמיד מתאפשר. גם במצב זה וגם במצבים אחרים המחייבים אחסון חפצים במחסן- השוו תמיד תנאים ומחירים. הפערים יכולים להיות גדולים. השוואת מחירים משתלמת תמיד.
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.