כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 
   

מיפרייס הינו מנוע השוואת מחירים בשיטת המכרז הסגור.
מלא את פרטייך ושלח בקליק אחד בקשה להצעת מחיר מ 5 ספקים מובילים בתחום הקטנת חזה. 
מבצעים מיוחדים להקטנת חזה לשנת 2018 !

 
 

הקטנת חזה - שאלות ותשובות

כיום, כאשר אנו פותחים מדורי רכילות או צופים בתוכניות על כוכבי טלוויזיה, אנו מגלים  לא פעם על נשים שעברו ניתוח הגדלת חזה. אך ישנן נשים רבות הבוחרות דווקא להקטין את החזה שלהן, מסיבות אסתטיות או בריאותיות.
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק להקטנת חזה
הוסף הערות
הוסף הערות
 
 
כיצד מתבצע ניתוח הקטנת חזה
 
ניתוח הקטנת חזה הוא ניתוח שבמהלכו מוסרים עודפי עור ושומן מן השד, והפטמה מועברת למקום גבוה ביותר בשד. הניתוח נעשה תוך הקפדה דקדקנית על הסרת העודפים משני השדיים באופן סימטרי, וכן שתהיה זאת אותה כמות של עור ושומן, בלי לפגוע בעצבים או בזרימת הדם לשדיים כמובן. בסופו של הניתוח מתבצע עיצוב מחדש של השד לפי גודלו החדש. 
 
מי יכולה לעבור ניתוח הקטנת חזה
 
בדרך כלל- נשים אשר משקל שדיהן משפיע על חייהן ומפריע להן בחיי היום יום. מדובר בניתוח שגם בחורות צעירות אשר חשות ששדיהן מכבידים עליהן, או בנשים אשר מבקשות לעסוק בספורט, וכובד שדיהן מפריע להן, יכולות לעבור אותו, על מנת שיוכלו לנהל את חייהן ללא בעיה.
 
מה הסיכונים של ניתוח הקטנת חזה
 
הסיכון הגדול ביותר יכול להתממש עקב חוסר המקצועיות של המנתח: יתכן ומנתח לא מנוסה ולא מקצועי יסיר מן השד חלקים אשר יפגעו בעצבים או בזרימת הדם אליו, דבר שעלול להפוך את השדיים לחסרי תחושה או לפגוע בהם פנימה. סיכונים אחרים הם: דימום ונפיחות, או בעיות בהנקה בעתיד. לחץ למידע נוסף על הקטנת חזה חזה באתר פורטל הקטנת חזה של ישראל
 
כמה זמן אורך הניתוח וכמה זמן לוקח להתאושש ממנו
 
אורך הניתוח תלוי בכמויות הסרת עודפי העור והשומן מן השדיים. בעיקרון אין הניתוח לוקח יותר מארבע שעות. לאחר הניתוח המטופלת תישאר לילה אחד במרפאה. לאחר שחרורה היא תהיה חבושה באזור החזה, ויהיה עליה להחליף את התחבושות מדי יום ולערוך רחיצה קלה באזור. במשך מספר שבועות יהיה עליה לחבוש חזיית ספורט לריכוך האזור.
 
האם יש קשר בין ניתוח הקטנת חזה לסרטן השד
 
מאחר וסרטן השד מתגלה לא פעם על ידי מישוש השד, ובעת הקטנת החזה הרופא מסיר חלקים אשר מאפשרים לאישה לגלות האם היא חולת סרטן או לא, הרי שכל חלק אשר מוסר מפנים השד נמסר לבדיקה על ידי הרופא, על מנת שיימצא האם האישה היא אכן חולת סרטן או לא.
 
האם ניתן לבצע הגדלת חזה אחרי הקטנתו
 
מאחר וכל ניתוח הקטנת חזה מקטין את החזה לגודל האפשרי ולפי רצון האישה, הרי שאין צורך לבצע ניתוח הגדלת חזה אחרי הקטנתו. אך במידה והאישה מעוניינת בכך- הדבר אפשרי. כמו כן חשוב לזכור, שגם אחרי הקטנת החזה אין מדובר בגודל סופי שלו, שכן הריונות, השמנה או דיאטה, ואפילו זקנה, עלולים להביא לידי כך שיהיה צורך לטפל שוב בשדיים בדרכים שונות.
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.