כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 
   

מיפרייס הינו מנוע השוואת מחירים בשיטת המכרז הסגור.
מלא את פרטייך ושלח בקליק אחד בקשה להצעת מחיר מ 5 ספקים מובילים בתחום הפסיכומטרי.
השוו ותחסכו בין 20-25% במחיר קורסים והכנה לפסיכומטרי !

 
 

מכוני הכנה לפסיכומטרי- כדאי ורצוי

מי ששוקל לימודים גבוהים יודע שעל מנת להגיע לשם הוא  צריך לעבור דרך מבחן קשה ומסובך, המבחן הפסיכומטרי.
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק לפסיכומטרי
הוסף הערות
הוסף הערות
 
המבחן הפסיכומטרי הינו מבחן מיון המודד סיכויי הצלחה של מועמדים ללימודים. ההנחה היא שמי שמצליח במבחן זה יכול להצליח יותר בלימודים, ולכן הוא יוכל להירשם למקצועות יוקרתיים יותר (זאת בהנחה ותוצאות הבגרויות שלו מתאימות).
 
המבחן עצמו מורכב משלושה חלקים: אנגלית, חשיבה כמותית וחשיבה מילולית. הוא מורכב משמונה פרקים, ששניים מתוכם הם פיילוט ועליהם לא מקבלים ציון (הנבחן לא יודע איזה פרקים הם פיילוט), כל פרק מורכב משאלות בעלות ארבע אפשרויות בחירה לתשובה. לכל פרק מוקצות 25 דקות, כך שאורך המבחן בכללותו הוא שלוש שעות ועשרים דקות, ללא הפסקה. הפרקים אינם מופיעים בסדר מסוים. השאלות מופיעות בסדר קושי עולה.
 
מבחן פסיכומטרי מתקיים חמש פעמים בשנה, כאשר הנבחן יכול להבחן במבחן לשיפור ציון רק אחרי שעברו ארבע חודשים מן המבחן הקודם שעשה. הציון הגבוה במבחן פסיכומטרי הינו 800, והנמוך הוא 400.
 
כאשר מדובר במבחן  בסדר גודל כזה, רצוי  להירשם למכון הכנה אשר מכין תלמידים למבחן פסיכומטרי ומעניק להם יכולות לעבור מבחן זה בהצלחה מירבית. 
 
כאשר נרשמים למכון הכנה חשוב לדעת כמה שיעורים בשבוע נערכים וכמה שעות אורכת כל פגישה. בדרך כלל נערכות שתי פגישות  שבועיות בנות 3 שעות. חשוב לברר האם יש תרגול שבועי קבוע.
 
בררו מי הם המורים, מה הידע שלהם בתחום, וכמה קורסים הם העבירו בעבר. בדרך כלל מכוני הכנה נוהגים להעסיק מדריכים אשר עוברים פעם בשנה את המבחן על מנת להכיר אותו לעומק.
המכונים עצמם מכינים ספרים משלהם להכנה למבחן. חשוב לבדוק כמה ספרים אתם מקבלים ועד כמה הם מעודכנים. מאחר ויש סיכוי שחלף זמן רב מאז למדתם את החומר הכמותי הנלמד בקורס, יש לברר האם המורה יעביר לכם שיעורי חזרה על החומר.
 
מכוני ההכנה נוהגים לערוך מרתונים מספר שבועות לפני המבחן. המרתון כולל סימולציות, מבחנים תחומים בזמן וחזרות אינסופיות על החומר, על מנת להרגיל אתכם למגבלות הזמן, לעזור לכם לפתח שיטות וטכניקות שיעזרו לכם להתמודד בקלות עם השאלות ולעזור לכם להגיע ליכולת של שמירת הריכוז במשך כל זמן המבחן. חשוב לברר בטרם נרשמים כמה מבחני סימולציה המכון עורך, כמה זמן נערך המרתון ועד כמה המורה זמין לכם הן בתרגולים והן דרך פורומים באינטרנט או טלפונית.
 
חשוב לתכנן את הזמן שבו אתם נרשמים לקורס, כך שתהיה לכם אופציה לעבור מבחן ולהירשם ללימודים במועד שאתם מעוניינים, ואפילו להירשם במועד כזה  שיאפשר לכם להבחן במבחן חוזר, במידה ותרצו בו, כדי שתוכלו להירשם בזמן ללימודים באוניברסיטה או במכללה.
 
רוב המכונים מאפשרים לתלמידים שעברו אצלם מבחן ואינם מרוצים מהציון לעבור קורס חוזר חינם או בהנחה משמעותית, אך לכל מכון תנאים משלו למימוש הטבה זו, ויש לברר מה הם התנאים.
 
מבחן פסיכומטרי הינו מבחן קשה ומסובך. מכון ההכנה יאפשר לכם לפתח טכניקות שיעזרו לכם לענות על שאלות במגבלות זמן, לא להילחץ מכמות השאלות ובעיקר לעבור את המבחן בצורה הטובה ביותר. לכן מומלץ להשתמש בשירותי מכוני ההכנה, על מנת שתוכלו לקבל ציון שיעזור לכם להתקבל לפקולטה בה אתם חולמים ללמוד.
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.