כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 
   

מיפרייס הינו מנוע השוואת מחירים בשיטת המכרז הסגור.
מלא את פרטייך ושלח בקליק אחד בקשה להצעת מחיר מ 5 ספקים מובילים בתחום הביטוח לרכב.
חסכו בין 18-36% במחירי ביטוח רכב !

 
 

ביטוח רכב - תביעת ביטוח

ישנם כללים מסוימים להגשת תביעה לחברת הביטוח ולהתנהלות עד קבלת הפיצוי על הפגיעה הזאת. אם נפעל לפיהם – הטיפול בתביעה יהיה יעיל ומהיר ככל האפשר, עם מינימום של סיבוכים. כללים אלה חשובים לא רק לשם הסדר הנכון של התביעה אלא גם כדי שיעמדו בכללים המשפטיים שנקבעו על פי בית המשפט וחוקי המדינה.
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק לביטוח רכב
הוסף הערות
הוסף הערות
 
 
 
תביעות כנגד חברת ביטוח יכולות להיות מוגשות רק על פי פוליסת הביטוח. כלומר, ניתן לתבוע את חברת הביטוח לדרישת פיצוי אם האירוע שאירע כלול במסגרת הפיצויים שחברת הביטוח התחייבה לשלם במסגרת פוליסת ביטוח הרכב שנעשתה, ועל פי התנאים שחלים בפוליסה. לשם כך, כמובן, יש להוכיח שהאירוע מתאים לכתוב בפוליסה, ולנסיבות שבגינן חברת הביטוח התחייבה לפצות אותנו.
 
כיצד מגישים תביעה? אחרי שאירע המקרה יש להודיע עליו באופן מיידי- לחברת הביטוח באופן ישיר או דרך סוכן הביטוח. כל איחור בדיווח יפגע בתביעה, גם אם תקופת ההתיישנות שחלה על תביעות ביטוח רכב היא שלוש שנים. לצורך התביעה יש לתאר בכתב את פרטי האירוע, ולהגיש ביחד עם כל המסמכים הנדרשים (מן המשטרה או בית החולים- תלוי באירוע). על המבוטח לעזור לחברת הביטוח להמציא לה כל מידע שיכול לעזור בבירור המקרה. זו יכולה לבקש ממנו לפנות לבדיקת פוליגרף לצורך בירור העניין. לזכות המבוטח עומדת האפשרות לסרב לבקשה זו. 
 
במידה ואין התביעה חורגת מן הפוליסה, הרי שחברת הביטוח מחויבת לשלם תוך שלושים יום את תשלומי הביטוח כפי שנקבע בפוליסה. על תביעות החורגות מן הפוליסה (כאלה שבעיני חברת הביטוח הן שנויות במחלוקת) חברת הביטוח תשלם רק אחרי שיבורר המצב עד סופו, ובמידה ותתקבל החלטה שאכן חברת הביטוח צריכה לשלם. יש לציין שכל איחור בדיווח עלול להפחית מדמי הפיצוי. במידה ומדובר בדמי נזיקין שתובע צד ג' על פי ביטוח צד ג'- חברת הביטוח תשלם את הפיצוי לנזקים ללא המע"מ.
 
כאשר מוגשת תביעה כנגד חברת ביטוח בגין סיבות שונות יש צורך להוכיח שאכן אירע המקרה. בתביעות ביטוח בכלל, ובתביעות ביטוח רכב בפרט, ישנו צורך להוכיח שהמקרה אכן אירע והן שהוא אינו חורג מן הפוליסה, שכן זה העניין הנדון. המבוטח חייב להוכיח שאירע המקרה, וחברת הביטוח חייבת להוכיח שאין הוא עונה להגדרות של הפוליסה כפי שחתמו עליו שני הצדדים במידה והיא דוחה את תביעתו. לשם הוכחת האירוע יציג התובע את כל מסמכיו, צילומיו והעדויות שלו לאירוע, ואילו הנתבעת תציג את הפוליסה, את חוות דעת השמאי (חוות דעת שהמבוטח חייב לראות טרם התביעה), ואת תוצאות החקירה שהיא קיימה, על מנת להוכיח שאין התביעה תואמת את מה שכתוב בפוליסה או שהאירוע לא קרה כפי שדיווח התובע.
 
הגשת תביעה נגד חברת ביטוח הוא תהליך שלעיתים לוקח זמן. יש להתאזר בסבלנות וגם לנסות לזרז את התהליך אל מול חברת הביטוח. כבעלי פוליסת ביטוח רכב יש לכם זכויות ועליכם לעמוד עליהן. זכותכם, כפי שציינתי, לסרב לבדיקת פוליגרף, לבקש את חוות הדעת של שמאי חברת הביטוח בטרם התביעה, וכמובן לקבל ייעוץ משפטי בדבר ההסכם עליו חתמתם.  יש לעמוד על כל זכות ועל כל כלל הנהוג בהגשת תביעת ביטוח, על מנת שתוכלו לעמוד מול חברת הביטוח שווים מול שווים.
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.