כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 

מאמרים בתחום בוטוקס והזרקות

הבוטוקס הוא חומר חדש יחסית: הוא נכנס לשימוש רק בשנות ה-70. בכמויות קטנות הוא שימש להרפיית שרירים, אולם היום הוא משמש בתעשיית היופי למילוי קמטים והחלקתם ולעיצוב מראה הפנים, וזאת- ללא התערבות כירורגית.
 
הבוטוקס ידוע לרבים כמשמש למילוי קמטים בתעשיית הקוסמטיקה, אך מעטים מודעים לכך שהוא נמצא בשימוש גם למטרות רפואיות. בשנות ה-70 השתמשו בו בכמויות קטנות לשם הרפיית שרירים, ובמשך הזמן התפשט השימוש בו גם לטיפולים רפואיים אחרים.
 
רבים האנשים ששואלים את עצמם למה בעצם אנשים מוותרים על הקמטים שעל פניהם. למה אנשים חושבים שקמטים אינם דבר יפה, ולמה הם רצים למלא אותם בבוטוקס, בעוד שהם יכולים לחיות איתם שנים רבות בלי לחוש בהם, ובלי לסבול מהם מבחינה פיזית או בריאותית, אלא רק מבחינה אסתטית. וכידוע אסתטיקה היא שאלה של גישה.
 
לא פעם, כאשר אנו רואים סרטים או תוכניות בהן הסיפור הוא על דמויות המבקשות להיראות יפות וצעירות, מוזכר טיפול בבוטוקס. אין זה לא צפוי, שכן מדובר בטיפול פופולארי מאוד שהפך מזמן למיתוס של ממש בקרב מטופלים ומטפלים פלסטיים. אך נשאלת השאלה באיזה גיל אפשר להתחיל בטיפול כזה.
 
בשנים האחרונות הפך הבוטוקס לאחד החומרים הפופולאריים לצורכי מילוי קמטים. נשים וגברים בשנות הארבעים, אשר פניהם החלו לגלות קמטים ראשונים, עוברים טיפול הזרקת בוטוקס כדי להיפטר מקמטים אלו. אך בוטוקס הוא גם חומר המאפשר לפתור בעיות נוספות מלבד קמטים.
 
אנשים רבים בוחרים לעבור טיפול בוטוקס לשם העלמת קמטים. הסיבה לכך היא פשוטה: הטיפול נחשב זול, פשוט, ונגיש יותר מאשר טיפולים אחרים לשם העלמת קמטים. אך האמת היא שקיימים מספר תחליפים לבוטוקס, כאלה אשר זולים ממנו ומביאים לתוצאות טובות גם הם. זה- עבור מי שלא אוהב זריקות או מי שמעוניין בטיפול ביתי ופשוט.
 
אחת השאלות הגדולות בתחום הפלסטיקה כיום היא האם טיפולי בוטוקס יכולים להוות תחליף לניתוחי מתיחת הפנים. מצד אחד מדובר בטיפולים פשוטים, נוחים וזולים בהרבה, הרי שלא מעטים יעדיפו לבחור בטיפול בוטוקס לפניהם. מאידך- טיפול מתיחת פנים הוא טיפול רציני ומעמיק יותר, ואין צורך לחזור עליו יותר מפעם אחת.
 
מנגנון ההזעה משרת מספר מטרות: הוא אמצעי לוויסות חום הגוף- למעשה לצינונו, מכשיר להפצת ריח הגוף המשחק תפקיד ראשי במשחק החיזור בין המינים, וכן מנגנון- אחד מתוך כמה- לסילוק חומרי פסולת מתאי הגוף. הזעה מופרשת מבלוטות הזעה הנמצאות מתחת לעורנו, בשכבה הפנימית יותר- הדרמיס.
 
ההזעה היא מנגנון חשוב אשר מטרתו, בין היתר, לצנן את חום גופנו. בחום גוף גבוה מ-37 מעלות צלסיוס עלולים מנגנונים שונים בגופנו להפסיק לפעול, וחלבונים המפעילים תהליכים שונים עלולים להינזק. לכן אין לטפל בהזעה כל עוד היא בכמות סבירה. שונה הוא הדבר כאשר מדובר בהזעת יתר: הזעה בתנאים שכרגיל אינם גורמים להזעה, או הזעה הגורמת לאי נעימות כמו הזעה בידיים וברגליים. במצבים כאלה נרתמים האמצעים הביתיים, ולאחריהם גם הרפואיים, לפתרון הבעיה.
 
חשיבותו של מנגנון ההזעה מנגנון ההזעה בגוף האדם רבה: הוא המווסת את טמפרטורת הגוף ומצנן אותו. עם הזיעה יוצאים מן הגוף חומרי פסולת וכן הוא משמש כמפיץ ריח- מרכיב חשוב בתהליך החיזור. חשוב להזיע, אך הזעת יתר, בעיקר באזורים כמו כפות הידיים או הרגליים עלולה להיות מביכה ולא נעימה. כאשר זה המצב- יש לנקוט באמצעים....
 
גברים ונשים כאחד רוצים לשמור על פנים יפות וחלקות. לא מדובר בסיסמה או בסלוגן של קמפיין. זו האמת. אחרי הכל, הפנים שלנו הן המראה שלנו כלפי העולם. כמראה פנינו רואה אותנו העולם. לכן גם גברים וגם נשים דואגים לטפח את פניהם ולשמור על עורם חלק ונקי.
 
הקיץ הישראלי, כידוע, מפיל לא מעט חללים. לא מדובר, חס וחלילה, במוות של אנשים, אלא בכך שאנשים נוטים לסבול בקיץ, זאת למרות שהם חיים כאן שנים רבות, ונדמה שהתרגלו אליו. הקיץ הישראלי הוא לא פשוט במיוחד למי שעובד בחוץ, או נאלץ להגיע לאזורים לחים. הצורך בהתגוננות מפני הקיץ היא לא רק בריאותית אלא גם לאיכות החיים.
 
כמה פעמים הלכתם הליכה קלה והרגשתם שאתם "נוזלים"? כמה פעמים ישבתם בבית, ואחרי כמה דקות החל גופכם להזיע באופן בלתי מוסבר? אם תופעות אלה קורות לכם לעיתים קרובות-  כנראה שגם אתם סובלים מהזעת יתר. הזעת יתר היא תופעה שלא מעט אנשים נאלצים להתמודד איתה. היא תופעה לא נעימה, אך בימנו קל ופשוט מאוד להתמודד איתה.
 
טיפול מילוי קמטים הוא טיפול פשוט וקל יחסית, שאיננו בר סיכון ואינו דורש מאמץ.
אפשר להפוך את הטיפול הזה למהנה ממש אם הופכים את יום הטיפול ליום כיף, כזה שמשלב טיפול לגוף עם טיפול לנפש. ולא, הכוונה איננה לטיפול פסיכולוגי.
 

טיפול הבוטוקס נמשך מספר דקות, בהן מוזרק החומר אל הקמט. הטיפול יכול להתבצע בקמטים שבצידי העיניים, בין הגבות, על המצח, סביב הפה, וכן בצוואר או בלסת התחתונה. בסיום הטיפול מקבלים עור חלק ומתוח, עור נטול קמטים. החזרה לשגרה היא מהירה, והתחושה היא ששוב אנו נראים כמו שנראינו כשהיינו צעירים.

 
בשנים האחרונות גילו גברים ונשים רבות את הבוטוקס , חומר, אשר הזרקתו אל העור מעניקה מראה צעיר ורענן ללא כל צורך בניתוח פלסטי מסובך . אך בטרם מחליטים לפנות אל טיפול בעזרת הזרקת בוטוקס יש לדעת כיצד והיכן מתבצע הטיפול ומי יכול לעבור אותו ומי לא.
 
עם השנים החולפות והשינויים הגופניים שחלים בגופנו אנו חשים יותר ויותר את עול השנים, לכן חשוב לפעול ולנהוג בצורה שלא תגרום לנו ולגופנו לחוש כך, אלא להמשיך לחוש צעירים גם כאשר גילנו עולה ועולה . תחושה זו תנעם לא רק מבחינה פיזית אלא גם מבחינה נפשית וחברתית .
 
במשך השנים, עם החשיפה שלנו לשמש, עם הבעות הפנים שלנו, עם המתיחות שאנו עושים בגופנו ועם החומרים שאנו סופגים מן הסביבה, עורנו מתקשה, מתקמט, והופך ללא נעים, דבר המצריך טיפול עמוק, יום יומי בעור. טיפול זה יכול להיעשות על ידנו בבית, וחלקו צריך להיעשות על ידי רופא עור מומחה, בעזרת עזרים שונים כמו  בוטוקס לדוגמא.
 
אין אדם שלא נלחם נגד הזדקנותו. מאבק זה הוא נגד הזמן, ומתבצע בדרכים שונות באמצעים שונים. זהו מאבק לא רק למען היופי אלא גם למען הנפש. זהו מאבק אשר מטרתו לגרום לנו להרגיש צעירים יותר, דבר שעוזר גם לתחושה האישית, לביטחון העצמי, וגם גורם לנו להרגיש שהזמן איננו משפיע עלינו ושאנו שולטים בו. אחת הדרכים לשלוט בו ולהרגיש צעירים היא הזרקת בוטוקס.
 
אחד הכלים הנפוצים ביותר כיום במאבק שאינו נגמר נגד הקמטים הוא הזרקות בוטוקס. כלי זה הפך בשנים האחרונות לנפוץ ביותר בקרב בני ארבעים ומעלה. העובדה שהזרקות בוטוקס הינן תהליך פשוט וקל רק הפכו כלי זה ליותר פופולארי ונפוץ אצל מי שמבקש לחזור אל הפנים הצעירות שהיו לו פעם.
 
בשנים האחרונות אנו שומעים יותר ויותר על הזרקות הבוטוקס. רבים חושבים שמדובר בטיפולים שעוברות נשים מבוגרות המבקשות לחזור אל ימי נעוריהן. אומנם נשים רבות עוברות טיפולים אלו כדי להעניק לפניהן מראה צעיר ויפה יותר, אך לא  רק בנשים מבוגרות או גברים מבוגרים עוברים הזרקות בוטוקס. לעיתים מדובר גם באנשים שטרם מלאו להם חמישים.
 
אף אחד לא יכול לעצור זאת. כמה שננסה- מחוגי הזמן יתקדמו תמיד אל אותו הכיוון. לא משנה לאן ניסע, כמה נחגוג, כמה ננסה לבטל זאת במחשבות חיוביות, תמיד הזמן יתקדם אל אותו כיון, ועם כל התקדמות שלו הוא יאמר לנו שאנו מתבגרים. אין מה לעשות אלא לקבל עובדה זאת כמות שהיא, ללא הנחות.
 
בשנים האחרונות, מצאו אנשים רבים את התרופה להזדקנות: הזרקת בוטוקס.
הזרקת בוטוקס לקמטים, עוזר להעלים אותם ולהפוך את הפנים לצעירות ורעננות, ללא מראה השתקפות הפנים כפי שהן נראות אחר ניתוח מתיחת פנים.
 
בשנים האחרונות, גילו גברים ונשים רבות את הבוטוקס: חומר אשר באמצעות הזרקתו אל העור מעניק מראה צעיר ורענן ללא כל צורך בניתוח פלסטי מסובך. אך בטרם מחליטים לפנות אל טיפול בעזרת הזרקת בוטוקס יש לדעת כיצד והיכן מתבצע הטיפול ומי יכול לעבור אותו ומי לא.
 
נשים וגברים אשר סובלים מעור מקומט או מחורים בעור גילו בשנים האחרונות את הזרקת הבוטוקס . מדובר בטיפול קל אשר מקנה לעורם מראה צעיר ורענן . עם זאת חשוב לדעת מספר פרטים על טיפול זה, על מנת שתוכלו לחוש בטוחים לפני שאתם מחליטים לעבור הזרקת   בוטוקס .
 
כל אחד יודע שאם הוא רוצה עור צעיר ורענן עליו לפנות לטיפול   Botox. טיפול זה ירכך את עורו, ימלא את קמטיו ויעניק לו מראה פנים חלק ורענן כפי שהיה לו כאשר היה צעיר .
טיפולי בוטוקס מאפשרים באופן מהיר ופשוט להחזיר לעצמנו את הרעננות ואת התחושה כאילו לא היו לנו קמטים מעולם .
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.