כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 

מיפרייס הינו מנוע השוואת מחירים בשיטת המכרז הסגור.
מלא את פרטייך ושלח בקליק אחד בקשה להצעת מחיר מ 5 ספקים מובילים בתחום הנכיון שיקים .

 
 
         
 
 
 
שרותים בתחום
אבטחה ושמירה
ליסינג מימוני
סרט תדמית
מימון לעסקים משבר הקורונה
אימון אישי/עסקי
עבודה בחו"ל
בניית אתרים
קידום אתרים
פרסום ב GOOGLE
סרט לאינטרנט
סרט מוצר
פתרונות תקשורת לעסקים
שליחויות
שליחויות לרשם החברות
פרסום בפייסבוק
קידום בפייסבוק
עריכה לשונית
מרכזיות לעסקים
מערכות סולאריות
פיתוח אפליקציות לעסקים
יזמים בסלולר
פיתוח אפליקציות
שרותי ניקיון למשרדים
יום גיבוש
עיצוב פנים
אדריכלים
מסוק פרטי
חימום מים לבריכה
שעוני נוכחות
בקרת כניסה
מערכת זיהוי כניסה ובקרה
מערכת שכר לעסקים
מנהל תקשורת ומחשוב לעסקים
כוכבית לעסקים
קידום בגוגל
כספות
קידום ברשתות חברתיות
מצגות עסקיות
רישום חברות
בתי השקעות
הנהלת חשבונות
שרותי תרגום
ייצור לידים
אולפני הקלטות
סולר לחימום ביתי
עיצוב לוגו
מיתוג עסקי
הפקת סרט לחברות
ביטוח לעסק
שילוט
רואה חשבון
נכיון שיקים
 
 

נכיון שיקים



מחפש נותן שרות בתחום ניכיון שיקים לקוחות?

ניכיון שיקים מסחריים מחוץ למסגרת הבנקאית ,שיפור תזרים המזומנים של העסק , קבלת אשראי כנגד צ'קים לקוחות ללא ביטחונות נוספים , ניצול המזומן למנוף עסקי

 

עלות הניכיון הינה הוצאה מוכרת , שניתן לקזז בגינה מע"מ

פתרונות אשראי חוץ בנקאיים זמינים ואמינים, כנגד שיקים של לקוחותיך המסחריים והפרטיים - ללא המרווחים המקובלים במערכת הבנקאות הישראלית.

 

לקבלת הצעה פרטייך ונחזור אלייך מיידית עם פרטים נוספים.

 

 

 

 

 

 


 
 
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק לנכיון שיקים
הוסף הערות
הוסף הערות
 
 
         
 
 
מאמרים בתחום
  • כל עובד בחברה רוצה שיהיה לו ביטחון במקרה של פיטורים, אובדן יכולת לעבוד, או אפילו במקרה של פרישה מרצון. לשם כך הוא נזדקק לביטוח מנהלים.  
     
    כל בעל עסק קטן שרוצה להתפתח, או מי שרוצה להקים עסק קטן, יודע שעל מנת להגשים את החלום ולהעמיד את העסק בכוחות עצמו בעתיד הוא זקוק לעזרה בתחילת הדרך. לכן פנייה למימון עסקים קטנים יכולה להיות לו לעזר.
    בעולם התחרותי של היום יש צורך בפרסומות שצדות את עין הלקוח ומוכרות לא רק את המוצר אלא גם את החברה העומדת מאחוריו. לשם כך, לא מספיק פרסומת בעיתון, כרזת קיר או שמועות של לקוחות מרוצים, אלא יש צורך לפעול על פי הדרך המתקדמת ביותר למכירה. הדרך המתקדמת ביותר למכירה כיום היא סרט תדמית.
     
    עקב העלייה בכמות אירועי הטרור והאלימות בישראל בשנים האחרונות, הוגברה הנחיצות של השמירה והאבטחה על מוסדות, בתי עסק ואירועים שונים.  בעלי מקצוע
    לצערנו, לא פעם אנו מגיעים למצב בו אנו חושדים בעובד שלנו, או מגלים שאדם אשר חייב לנו כסף נעלם. במקרים כאלה או אחרים אנו יכולים לפנות למשרד חקירות אשר יעזור לנו לפתור תעלומות אלה.
     
    חברות הסעות מקיימות כיום מערך של שירותים אשר פותרים לאנשים אשר אינם בעלי רכב, או אינם מעוניינים לנהוג, את בעיית הניידות. חברת הסעות  התפתחו וגדלו עם השנים, ולכן חשוב לדעת אלו שירותים ניתן לקבל מחברות הסעות.
    בתקופה של איומים ביטחוניים ואלימות גוברת אבטחת מוסדות הן בזמן פעילותם והן בשעות הסגורות שלהם הוא הכרח על מנת לשמור על ביטחון המקום והעובדים בו. לשם כך נדרשת מערכת אבטחה אנושית וטכנולוגית ברמה גבוהה. במאמר זה נסביר איזו חברת אבטחה עליכם לקחת, ומה עליכם לחפש בה על מנת לאבטח את המוסד במידה המקסימלית האפשרית.
     
    בעולם של תחרות וציפיות קשות מאיתנו, לא פעם אנו מוצאים את עצמנו חסרי ביטחון, לחוצים, חסרי ריכוז, מתקשים להתמודד עם המטרות הקשות שעומדות בפנינו. לכן  נרצה לעבור מצבים שונים עם אדם אשר ידריך וידרבן אותנו להצליח, לשנות הרגלים, ולגלות צדדים שיעזרו לנו להתפתח ולהצליח. גורם זה נקרא מאמן אישי, Coaching.
    כמה פעמים חשבתם לשבור את שגרת העבודה של העובדים שלכם על ידי טיול או יום כיף? כמה פעמים הבאתם חברים מחו"ל והחלטתם להוציא אותם לטיול ברחבי ישראל? כמה פעמים חשבתם שזה יהיה נחמד לארגן טיול של חברים ביחד עם מדריך מוסמך, אל יעד מסוים בארץ? על מנת שאירועים אלו יעברו בצורה נעימה ובטוחה, יש להשכיר אוטובוס שיתאים לכך. כיום ניתן לבצע הסעות מאורגנות על ידי חברה להסעות או להשכיר מהם אוטובוס עם נהג אשר ייקח אתכם לאן שרק תרצו.
     
    בעבודת העסק או המשרד נזדקק להיעזר לעיתים במכונות ומכשירים שונים, כמו מכונות גריסה, מכונות למינציה או גיליוטינות אשר יקלו על עבודתנו וישפרו אותה. לקטלוג מגרסות .
  • כאשר בוחרים רכב בעסקת ליסינג ישנם שיקולים רבים בנוגע לסוג הרכב ולטיבו: חלקם שיקולים כלכליים ובטיחותיים, ואחרים- כאלה הנדרשים על ידי עובד החברה אשר בוחר את הרכב או של קצין הרכב של החברה אשר בוחר עבור העובדים את הרכב. על מנת שנקבל את הרכב אותו אנו רוצים כדאי שנעשה שקלול נכון בין כל השיקולים.
     
    אנו חולמים על עסק משלנו ועובדים שנים רבות כדי להגשים את החלום. האם לא כדאי לבטח אותו בביטוח עסק, כדי שנוכל לישון בשקט בלילה?
    אנחנו בחברת גאמא מובינג, יודעים עד כמה יכול להיות מלחיץ, לעבור דירה אל מעבר לים. במשך 25 שנה אנו עוזרים למשפחות, בהובלת מטענם אל מעבר לים. לכן אנו רוצים להסביר לכם כיצד נעשה תהליך זה, בטרם תתחילו בו, על מנת שלא תצטרכו להילחץ, ותדעו שאתם בידיים מקצועיות, מנוסות, ואמינות.
     
    בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים חשים שחייהם לא מתקדמים אל המקום אליו הם רוצים להגיע . העבודה, הזוגיות, חיי החברה, הופכים קשים ולחוצים יותר . אנשים רבים מגלים שהם צריכים מישהו שיעזור להם, שייתן להם כיוון . לשם כך רבים לוקחים מאמן אישי אשר יוכל לעזור להם להתקדם בחייהם האישיים, החברתיים והמקצועיים . על מנת להבין מהו מאמן אישי ומהו אימון אישי נענה על מספר שאלות בנושא .
    שכרתם במשך שנים דירה, וכעת הגיע הזמן לרכוש דירה שתהיה רק שלכם . אחרי חיפוש ארוך מצאתם דירה חדשה באזור טוב, שקט, כמו שתמיד חלמתם . חדרים שיתאימו לילדים שבדרך, ואפילו חדר עבודה, כדי שתוכלו לצאת מן המשרד ולעבוד מהבית . אחרי שבדקתם את העלויות של הדירה גיליתם שלמרות כל החסכונות שלכם עדיין חסר לכם סכום כסף רציני . כמו כל זוג ישראלי, אתם מגלים שעליכם לקחת משכנתא . אבל איזו  משכנתא תבחרו ?
     
    בעלי חברות רבות אשר מבקשים "לצ'פר, את העובדים שלהם ברכב עושים זאת בעזרת שירות ליסינג. כך העובדים נהנים מרכב צמוד, ובעלי החברות נהנים מעובדים ניידים, ולא פחות חשוב- מרוצים ושבעי רצון. בעלי החברות אומנם משלמים כסף רב עבור החכרת רכב ליסינג לתקופה של שנתיים או יותר, אך הם יכולים לקבל על כך הטבות במס המוזילות את העסקה.
    מעבר לארץ אחרת, יכול להיות דבר מאוד מלחיץ. החיפושים אחר דירה, בית ספר לילדים, ההתאקלמות במקום חדש, כול אלה יכולים לעורר חששות גדולים. אנחנו בחברת גאמא מובינג, רוצים להסיר מכם חשש אחד, את החשש מהובלת החפצים שלכם אל מעבר לים. אנחנו בחברה דואגים שתהליך זה, יהיה קל ככול הניתן, ולכן ברצוננו להסביר על מספר הליכים שיש לעשות, לפני שאנו עוזרים לכם לשלוח את החפצים שלכם אל יעדם החדש.
     
    לא מעט אנשים חיים בתחושה שחייהם אינם ממוצים עד סופם. לעיתים זה נובע מחלומות גדולים שאינם ממומשים, לעיתים- מקריירה "תקועה", או משגרת חיי משפחה הגורמת להם לחשוב שבמקום אחר יש חיים אחרים, טובים יותר, בבחינת "הדשא של השכן ירוק יותר". מתחושה זו נובעות תחושות אחרות שעלינו להתמודד איתן לפני שאנו מנסים למצות את עצמנו עד תום.
    עסקאות ליסינג יכולות לעיתים להיות עסקאות בעייתיות. זאת במידה ומי שחותם עליהן לא בודק את הפרטים לעומק, לא שם לב על מה בדיוק הוא חותם בחוזה ובעיקר- כאשר ממהרים לחתום על עסקאות בלי לבדוק מה מציעה החברה, ומה ניתן להשיג בחברות אחרות. חוזים עם חברות ליסינג הם חוזים משפטיים, ומכאן תשומת הלב המיוחדת שיש להקדיש להם.
    כל מי שמייבא סחורות למדינת ישראל, יודע שעליו לעבור דרך בירוקרטיה של מכס ומס, על מנת להוציא את סחורתו מן הנמל ולהכניסה לישראל, על מנת שיוכל לסחור בה.
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.