כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 

מיפרייס הינו מנוע השוואת מחירים בשיטת המכרז הסגור.
מלא את פרטייך ושלח בקליק אחד בקשה להצעת מחיר מ 5 ספקים מובילים בתחום הליסינג לעסק.
השוו וחסכו בין 15-25% במחירי הליסינג - עד 100% מימון לרכב !

 
 
         
 
 
 
שרותים בתחום
אבטחה ושמירה
ליסינג מימוני
סרט תדמית
מימון לעסקים משבר הקורונה
אימון אישי/עסקי
עבודה בחו"ל
בניית אתרים
קידום אתרים
פרסום ב GOOGLE
סרט לאינטרנט
סרט מוצר
פתרונות תקשורת לעסקים
שליחויות
שליחויות לרשם החברות
פרסום בפייסבוק
קידום בפייסבוק
עריכה לשונית
מרכזיות לעסקים
מערכות סולאריות
פיתוח אפליקציות לעסקים
יזמים בסלולר
פיתוח אפליקציות
שרותי ניקיון למשרדים
יום גיבוש
עיצוב פנים
אדריכלים
מסוק פרטי
חימום מים לבריכה
שעוני נוכחות
בקרת כניסה
מערכת זיהוי כניסה ובקרה
מערכת שכר לעסקים
מנהל תקשורת ומחשוב לעסקים
כוכבית לעסקים
קידום בגוגל
כספות
קידום ברשתות חברתיות
מצגות עסקיות
רישום חברות
בתי השקעות
הנהלת חשבונות
שרותי תרגום
ייצור לידים
אולפני הקלטות
סולר לחימום ביתי
עיצוב לוגו
מיתוג עסקי
הפקת סרט לחברות
ביטוח לעסק
שילוט
רואה חשבון
נכיון שיקים
 
 

ליסינג מימוני



באפשרותך לבחור בין ליסינג תפעולי לליסינג מימוני, הליסינג נחשב כיום לדרך המועדפת לרכישה / חכירה של כלי רכב. יתרונות הליסינג כפי שהם יוצגו לך על ידי החברות המוצעות באתר.
מיפרייס ריכזה עבורכם את חברות הליסינג המובילות בישראל. מלאו את פרטיכם, ותנו לחברות להציע לכם הצעות אטרקטיביות.
חדש - עד 100% מימון למגוון רחב של רכבים !



 
 
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק לליסינג מימוני
הוסף הערות
הוסף הערות
 
         
 
 
מאמרים בתחום
  • כל עובד בחברה רוצה שיהיה לו ביטחון במקרה של פיטורים, אובדן יכולת לעבוד, או אפילו במקרה של פרישה מרצון. לשם כך הוא נזדקק לביטוח מנהלים.  
     
    כל בעל עסק קטן שרוצה להתפתח, או מי שרוצה להקים עסק קטן, יודע שעל מנת להגשים את החלום ולהעמיד את העסק בכוחות עצמו בעתיד הוא זקוק לעזרה בתחילת הדרך. לכן פנייה למימון עסקים קטנים יכולה להיות לו לעזר.
    בעולם התחרותי של היום יש צורך בפרסומות שצדות את עין הלקוח ומוכרות לא רק את המוצר אלא גם את החברה העומדת מאחוריו. לשם כך, לא מספיק פרסומת בעיתון, כרזת קיר או שמועות של לקוחות מרוצים, אלא יש צורך לפעול על פי הדרך המתקדמת ביותר למכירה. הדרך המתקדמת ביותר למכירה כיום היא סרט תדמית.
     
    עקב העלייה בכמות אירועי הטרור והאלימות בישראל בשנים האחרונות, הוגברה הנחיצות של השמירה והאבטחה על מוסדות, בתי עסק ואירועים שונים.  בעלי מקצוע
    לצערנו, לא פעם אנו מגיעים למצב בו אנו חושדים בעובד שלנו, או מגלים שאדם אשר חייב לנו כסף נעלם. במקרים כאלה או אחרים אנו יכולים לפנות למשרד חקירות אשר יעזור לנו לפתור תעלומות אלה.
     
    חברות הסעות מקיימות כיום מערך של שירותים אשר פותרים לאנשים אשר אינם בעלי רכב, או אינם מעוניינים לנהוג, את בעיית הניידות. חברת הסעות  התפתחו וגדלו עם השנים, ולכן חשוב לדעת אלו שירותים ניתן לקבל מחברות הסעות.
    בתקופה של איומים ביטחוניים ואלימות גוברת אבטחת מוסדות הן בזמן פעילותם והן בשעות הסגורות שלהם הוא הכרח על מנת לשמור על ביטחון המקום והעובדים בו. לשם כך נדרשת מערכת אבטחה אנושית וטכנולוגית ברמה גבוהה. במאמר זה נסביר איזו חברת אבטחה עליכם לקחת, ומה עליכם לחפש בה על מנת לאבטח את המוסד במידה המקסימלית האפשרית.
     
    בעולם של תחרות וציפיות קשות מאיתנו, לא פעם אנו מוצאים את עצמנו חסרי ביטחון, לחוצים, חסרי ריכוז, מתקשים להתמודד עם המטרות הקשות שעומדות בפנינו. לכן  נרצה לעבור מצבים שונים עם אדם אשר ידריך וידרבן אותנו להצליח, לשנות הרגלים, ולגלות צדדים שיעזרו לנו להתפתח ולהצליח. גורם זה נקרא מאמן אישי, Coaching.
    כמה פעמים חשבתם לשבור את שגרת העבודה של העובדים שלכם על ידי טיול או יום כיף? כמה פעמים הבאתם חברים מחו"ל והחלטתם להוציא אותם לטיול ברחבי ישראל? כמה פעמים חשבתם שזה יהיה נחמד לארגן טיול של חברים ביחד עם מדריך מוסמך, אל יעד מסוים בארץ? על מנת שאירועים אלו יעברו בצורה נעימה ובטוחה, יש להשכיר אוטובוס שיתאים לכך. כיום ניתן לבצע הסעות מאורגנות על ידי חברה להסעות או להשכיר מהם אוטובוס עם נהג אשר ייקח אתכם לאן שרק תרצו.
     
    בעבודת העסק או המשרד נזדקק להיעזר לעיתים במכונות ומכשירים שונים, כמו מכונות גריסה, מכונות למינציה או גיליוטינות אשר יקלו על עבודתנו וישפרו אותה. לקטלוג מגרסות .
  • העידן הנוכחי מאופיין ע"י שני דברים אשר קשורים זה לזה בקשר הדוק: היכולת להשיג מידע בקלות וללמוד כל דבר בכוחות עצמנו או בעזרתם של אחרים, וההשפעה של שוקי ההון על חיינו. אם בעבר חשבנו שכל השפעה שכזו נוגעת רק למי שמשקיע- היום ברור שגם אם יש קשר רופף-עדיין ההשפעה של שוק ההון על חיינו יכולה להיות עצומה.
     
    אחד התחומים החשובים ביותר, בשיווק עסקים באינטרנט, הוא קידום אתרים באינטרנט . מדובר בתחום שהתפתח בשנים האחרונות, עם התפתחותם של מנועי החיפוש השונים. עבור בעלי עסקים, התפתחותם של מנועי החיפוש הפכו אומנם לברכה, מבחינת הקלות של הגולשים להגיע אליהם, אך זה הכריח אותם, לקדם את האתר שלהם, בצורות שונות, וכאן נכנסים לעבודה, מקדמי האתרים .
    בתחרות השוררת היום בין חברות חשוב למצוא את הדרך המהירה להגיע אל קהל לקוחות חדש, על מנת לקדם ולהגדיל את מאגר הלקוחות של החברה . לשם כך ניתן להכין סרט תדמית אשר ימכור את החברה ואת המוצרים שלה . כיצד עושים זאת? כדי לענות על כך נענה על מספר  שאלות .
     
    החלטתם להתחיל למכור מוצר מסוים לקהל הרחב או להציג מוצר חדש ללקוחות אשר עובדים איתכם במשך שנים רבות, במטרה כדי שקהל הלקוחות שלכם לא יסתפק במוצרים הישנים שאתם מוכרים להם אלא  יגדיל את נפח הקנייה שלו אצלכם . מה אומרים להם בדיוק ? מה מספרים ומה מציגים בפניהם, כדי שישתכנעו לרכוש את המוצר ?
    אנשים רבים משתחררים מן הצבא וחולמים לפתוח עסק משלהם . אחרי תקופת ההקמה הם מגלים שהם זקוקים לעזרה כלכלית אשר תאפשר להם להתקדם ולהתפתח . לשם כך קמו קרנות שונות אשר עוזרות להם להשיג מימון ותומכות בהם כעסקים קטנים . כיצד ניתן להשיג עזרה שכזאת ? הנה מספר תשובות בתחום מימון לעסקים קטנים .
     
    מי שקורא עיתונים בזמן האחרון נתקל לא פעם בידיעות על ישראלים אשר רוכשים נדל"ן בחו"ל. לעיתים נדמה שבכל מדינה שיש בה בניין פנוי- מיד קופצים משקיעים ישראלים, ומציעים מחיר כדי לרכוש אותו. למען האמת, מי שיש לו סכום כסף מכובד יכול לרכוש נדל"ן בחו"ל, לא רק לשם העצמת ההון או ביסוס עסקיו באותה מדינה. לעיתים- רק לשם השקעה.
    היום קיימת תחרות גדולה בתחום הליסינג. חברות רבות העוסקות בתחום רודפות אחרי כל עסקה. אתה יכול לנצל עובדה זאת לטובתך. בדוק היטב דרך חברים ומכרים את החברה שהינך רוצה להתקשר איתה. וודא שהיא אכן עומדת מאחורי ההתחייבויות שלה.
     
    בתור בעלי עסק אשר מחליט לעשות עסקת ליסינג תרצו בוודאי למצוא את העסקה הטובה ביותר. כמו בכל עסקה, כמו בכל רכישה, העסקה הטובה ביותר היא זו שבאה משלמים פחות ומשיגים כמה שיותר, ולא פחות חשוב- מה שמשיגים צריך להיות איכותי ביותר. הדרך הטובה ביותר להגיע למצב שכזה היא בעזרת סקר שווקים. אחרי הכל, עסקת ליסינג היא כמו כל עסקה אחרת, והרי בכל רכישת מוצר הייתם עושים סקר שוק לפני שהייתם רוכשים אותו, נכון?
    בעלי חברות רבות אשר מבקשים "לצ'פר, את העובדים שלהם ברכב עושים זאת בעזרת שירות ליסינג. כך העובדים נהנים מרכב צמוד, ובעלי החברות נהנים מעובדים ניידים, ולא פחות חשוב- מרוצים ושבעי רצון. בעלי החברות אומנם משלמים כסף רב עבור החכרת רכב ליסינג לתקופה של שנתיים או יותר, אך הם יכולים לקבל על כך הטבות במס המוזילות את העסקה.
    החלטתם לפתוח עסק ואתם מבקשים להגיע לכמה שיותר אנשים ? ישנן דרכים רבות לעשות זאת, אך הדרך המקורית ביותר כיום היא הפקת סרטון או צילום קליפים באינטרנט ובטלוויזיה. אתם כבר בעלי עסק ואתם מעוניינים למכור מוצר חדש? אפשר לעשות זאת באלפי דרכים, אך הדרך הקלה ביותר היא על ידי צילום קליפים שימשכו את העיניים .
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.