כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 
   

מיפרייס הינו מנוע השוואת מחירים בשיטת המכרז הסגור.
מלא את פרטייך ושלח בקליק אחד בקשה להצעת מחיר מ 5 ספקים מובילים בתחום שירותי הסעות.
השווה מחירים וחסוך 55%-35% ממחירי הסעות !

 
 
שרותים בתחום

אבטחה ושמירה

ליסינג מימוני

סרט תדמית

מימון לעסקים משבר הקורונה

אימון אישי/עסקי

עבודה בחו"ל

בניית אתרים

קידום אתרים

פרסום ב GOOGLE

סרט לאינטרנט

סרט מוצר

פתרונות תקשורת לעסקים

שליחויות

שליחויות לרשם החברות

פרסום בפייסבוק

קידום בפייסבוק

עריכה לשונית

מרכזיות לעסקים

מערכות סולאריות

פיתוח אפליקציות לעסקים

יזמים בסלולר

פיתוח אפליקציות

שרותי ניקיון למשרדים

יום גיבוש

עיצוב פנים

אדריכלים

מסוק פרטי

חימום מים לבריכה

שעוני נוכחות

בקרת כניסה

מערכת זיהוי כניסה ובקרה

מערכת שכר לעסקים

מנהל תקשורת ומחשוב לעסקים

כוכבית לעסקים

קידום בגוגל

כספות

קידום ברשתות חברתיות

מצגות עסקיות

רישום חברות

בתי השקעות

הנהלת חשבונות

שרותי תרגום

ייצור לידים

אולפני הקלטות

סולר לחימום ביתי

עיצוב לוגו

מיתוג עסקי

הפקת סרט לחברות

ביטוח לעסק

שילוט

רואה חשבון

נכיון שיקים

שירותי חברת ההסעות

חברות הסעות מקיימות כיום מערך של שירותים אשר פותרים לאנשים אשר אינם בעלי רכב, או אינם מעוניינים לנהוג, את בעיית הניידות. חברת הסעות  התפתחו וגדלו עם השנים, ולכן חשוב לדעת אלו שירותים ניתן לקבל מחברות הסעות.
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק להסעות
הוסף הערות
הוסף הערות
 
 
הסעת עובדים- לא מעט עסקים נפתחים באזורים מרוחקים ממקומות מיושבים, או שהמעסיקים מעדיפים לחסוך עבור העובדים שלהם את העלויות ואת הצורך לנהוג ולעמוד בפקקים לפני הגעתם לעבודה, ולכן הם מעדיפים לקיים מערך הסעות שיביא את העובדים שלהם אל מקום העבודה. מערך ההסעות מתקיים באופן הבא: נקבע מקום מרכזי לאיסוף העובדים בשעה מסוימת, ההסעה מגיעה והיא לוקחת את העובדים אל מקום העבודה. במידה ומדובר בעיר גדולה ייתכנו מספר נקודות איסוף. הדבר נכון גם כאשר מדובר במספר ישובים קרובים, אז ההסעה תעבור מישוב לישוב ותאסוף את העובדים. חשוב שיהיה זמן המתנה מסוים של הנהג, על מנת שכל העובדים יספיקו להגיע בזמן להסעה.
 
הסעת טיולים לעובדים- לא מעט מעסיקים מעוניינים לשבור את שגרת העבודה של העובדים שלהם, על ידי יום כיף או טיול למקום מסוים. השכרת חברת הסעות היא פתרון נוח, שכן כך העובדים יכולים להיות יחד כל מהנסיעה, המעסיק חוסך לעובדים עלויות נסיעה ואין אפשרות שהעובדים יתבלבלו ביעד ויגיעו למקומות שונים. מערך הסעה זה מתחיל ממקום העבודה, משם יוצאים כל העובדים ביחד, ישנו לוח זמנים ברור, שהנהג מודע לו, והנהג מסיע את העובדים לכל מקום שנקבע בתוכנית שלהם ולפי ההסכם עם חברת ההסעות.
 
טיולים רגילים- במידה והנכם מארגנים טיול, הרי שהנסיעה היא חלק משמעותי מן הטיול. חשוב שהנסיעה תהיה נוחה, שתעמוד בלוח הזמנים שלכם, שהנהג יכיר את הדרכים ובעיקר ישמור על הבטיחות בזמן הנסיעה.
 
הסעות עבור נכים בכיסאות גלגלים- כיום ישנם מיניבוסים אשר מותאמים לכיסאות גלגלים. הדבר מצריך מעלית קטנה שמעלה ומוריד את הנוסעים מן הרכב, מעקה בטיחות שיוכלו לאחוז בו בעת הנסיעה ומקום עבורם ועבור המלווה שלהם.
 
הסעות של משלחות-במידה ואתם מארגנים אירוח של משלחת מחו"ל ניתן לקיים עבורם מערך הסעות. המערך יתחיל לפעול כבר משדה התעופה, משם הוא יאסוף אותם ויוביל אותם אל יעדם. ההסעה תלווה אותם בכל שעות היממה, כולל יציאות ליליות. הרכב והנהג צריכים להיות מוכנים לנסיעות יומיות ארוכות, חשוב שהנהג יכיר את לוח הזמנים של המשלחת, על מנת שלא יפספסו דבר, ועל מנת שיוכל להכין את הרכב מבעוד מועד.
 
חשוב לזכור שנסיעות הינן דבר מפרך לעיתים, לכן חשוב שההסעה תהיה ברכב שיתאים לנסיעות ארוכות. רכב זה צריך להיות נקי, מרווח, שיהיו בו מושבים לכול הנוסעים, במידת הצורך שתהיה בו מערכת כריזה, במידה ומדובר בנסיעות ארוכות ניתן לבקש שהוא יכיל מערכת טלוויזיה, וידאו ושמע להנעמת הנוסעים. כמו כן ישנם היום דגמים רבים של אוטובוסים עם שירותים ומקרר עבור הנוסעים.
 כמובן שיש לדאוג שהחברה שאת שירותיה שכרתם, הינה חברה מנוסה ומקצועית בתחום, אשר שומרת על כללי הבטיחות, ונהגיה מנוסים, אדיבים וללא עבירות תנועה בעברם.
 
עליכם לזכור שזו הנסיעה שלכם, או של העובדים שלכם, ולכן אל תתפשרו על מעט בכל הקשור לנוחות ובטיחות, כי רק כך תוכלו ליהנות משירותי הסעות ששכרתם.
 
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.