כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 
   

מיפרייס הינו מנוע השוואת מחירים בשיטת המכרז הסגור.
מלא את פרטייך בטופס ושלחו בקליק אחד בקשה להצעת מחיר מ 5 מנתחים פלסטיים באזור לכם !
 וקבלו הצעות שיחסכו לכם 50%-30% בעלות הגדלת חזה

 
 

הגדלת חזה והריון

אחת השאלות, אשר מעסיקות נשים, שמבקשות לעבור ניתוח הגדלת חזה היא האם וכיצד ניתוח הגדלת חזה משפיע, בצורה כזו או אחרת, על הריונה של האישה: האם יש השפעה כלשהי על תקופת ההיריון עצמו, והאם הגדלת חזה משפיעה על ההנקה שבאה אחרי תקופת ההיריון. עבור נשים אשר מבקשות לעבור את הניתוח המדובר ומתכננות להיכנס להריון ביום מן הימים, שאלות אלו הן חשובות ביותר.
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק להגדלת חזה
הוסף הערות
הוסף הערות
 
 
ניתוח הגדלת חזהנעשה במקרים שונים: ישנן נשים אשר מבקשות לעבור אותו על מנת להגדיל את שדיהן הקטנים. במקרים אחרים, נשים מבקשות להכניס שתל שיגדיל את שדיהן, מאחר ועם השנים הוא התרוקן. אגב, אחת הסיבות להתרוקנות זו היא היריון. סיבות אחרות להתרוקנות של החזה הן שינויים פיזיים או תהליכים קיצונים של עלייה וירידה במשקל.
 
מתי לעבור ניתוח הגדלת חזה ?
 
מתי מומלץ לעבור ניתוח הגדלת חזה לאישה המבקשת להיכנס להיריון או לאישה בהיריון? אישה אשר אינה עדיין בהיריון צריכה לקחת בחשבון שבתקופת ההיריון החזה יגדל. עלול  להיווצר קושי פיזי אם החזה יעבור את ההגדלה הלא טבעית וגם הגדלה טבעית כתוצאה מן ההיריון. קשיים אלו עלולים לבוא לידי ביטוי במיוחד בעת תקופת ההיריון, שבה הבטן והחזה עוברים שינויים וגדלים. הקשיים המדוברים הם קשיי הליכה, קימה, וכאבים בגב וברגליים, אשר גם כך נשים בהיריון בדרך כלל נוהגות לסבול מהם.
 
לנשים אשר כבר בהיריון מומלץ לחכות חצי שנה אחרי ההיריון כדי לבצע הגדלת חזה. שכן אחרי ההיריון החזה יצנח ואז אולי יהיה צורך למלא אותו שוב. נשים רבות חשות צורך לבצע זאת, על מנת לעצב את גופן מחדש. מאחר ורוב הנשים אינן מתכננות הריון אחד בלבד, יש לקחת בחשבון שהשתל עלול להפריע בעת הריונות אחרים.
 
הגדלת חזה והנקה
 
שאלה אחרת העולה אצל נשים המבקשות לעבור ניתוח הגדלת חזה היא כיצד משפיע השתלת השתל על ההנקה. ישנם שני מצבים שונים: במידה ועורכים את הניתוח בעת תקופת ההיריון, הרי שההנקה יכולה להיפגע כתוצאה משינויים שחלים בשדיים בתקופה זו, וכתוצאה מכך שעלולה להיות פגיעה בעת עיצוב השד בצינורות החלב. מנגד, אם עורכים את הניתוח לפני ההיריון או בין הריונות, הרי שאין לשתל כל השפעה על יכולת ההנקה. הסיבה היא שהשתל איננו מגיע לצינורות החלב, והוא נחשב בטוח מבחינת ההנקה, הן עבור האישה והן עבור התינוק.
 
נשים אשר מבקשות גם להיכנס להיריון וגם לעבור ניתוח הגדלת חזה צריכות לקחת בחשבון מספר דברים: ראשית- את משקלן וגובהן, דבר אשר ישפיע עליהן מבחינה פיזית כאשר הן יהיו בהיריון. שכן במצב זה חזה גדול יכול להקשות עליהן בתקופה שגם כך לא יהיה להן קל. שנית, הריון הוא תהליך לא רק פיזי אלא גם נפשי והורמונאלי שהגוף עובר, ולכן יש לקחת בחשבון שאם הניתוח לא יצליח תקופה זו עלולה להיות קשה יותר. דבר אחרון שיש לקחת בחשבון הוא שישנם שינויים פיזיים שהגוף עובר בעת ההיריון, ולכן אולי כדי לחכות אחרי תקופת ההיריון, ואחרי שהגוף יחזור למצבו הרגיל כדאי לבחון האם יש צורך לעבור ניתוח הגדלת חזה.
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.