כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 
   

מיפרייס הינו מנוע השוואת מחירים בשיטת המכרז הסגור. מלא את פרטייך וקבל הצעה חינם.
מבצע החודש - שובר הנחה של 1500 ש"ח להסרת משקפיים בלייזר !

 
 

הסרת משקפיים בלייזר - להסיר את המטרד מהעיניים

לא פעם אתה פוגש אדם אשר הכרת במשך תקופה מסוימת בחייך, ומשהו בו נראה לך שונה, מוזר. הוא לא רזה ולא שינה את תסרוקתו. כל מה שהוא עשה הוא ניתוח הסרת משקפיים. ניתוח פשוט האורך שעה, אשר משנה לגמרי את מראה פניו מבחינתך. מבחינתו- ניתוח פשוט זה עושה הרבה יותר.
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק להסרת משקפיים
הוסף הערות
הוסף הערות
 
 
מאחר ועם השנים התרגלנו לראות אנשים עם משקפיים, ואלו המרכיבים משקפיים התרגלו לראות בעזרתם, הרי שאין הדבר מיוחד. אך כולנו יודעים שמשקפיים הם סוג של מטרד עבור חלק מאלו המרכיבים אותם, ומהווים גורם מלאכותי בפנים עבור אלו המביטים במי שיש להם משקפיים. ניתוח הסרת משקפיים בלייזר הוא פתרון טוב כדי להיפטר ממטרד זה ולהיראות טבעיים ביותר.
 
נכון שמשקפיים יכולים להקנות לאדם המרכיב אותם מראה רציני. לא פעם הם יכולים לגרום למביטים באנשים שמרכיבים משקפיים לחשוב שהאדם העומד מולם הוא פרופסור, כמו שפעם היו חושבים, או אדם רציני אשר מנהל עסק חשוב או אחראי על תחום מיוחד. אך כולנו יודעים שמראה עיניים יכול להטעות, והמשקפיים אינם מוכיחים דבר, מה עוד שאין טעם להרכיב אותם רק בשביל ליצור תדמית מסוימת, במיוחד כשהם הופכים למטרד עם הזמן.
 
מדוע המשקפיים הינם מטרד? נתחיל בעובדה פשוטה: לא מעט אנשים שוכחים את המשקפיים שלהם או מאבדים אותם. מעבר לעלות הכלכלית שבדבר, הרי שזה גורם אי נוחות למשך זמן, אי נוחות אשר יכולה להיעלם אם דואגים לבצע ניתוח הסרת משקפיים בלייזר, ואז אין צורך כלל בהרכבת המשקפיים.
 
המשקפיים הם מטרד גם מעצם הרכבתם: בימים חמים הזיעה גורמת ללכלוך ולחות על המשקפיים, מה שמאלץ את אלה המרכיבים אותם לנקותם לעיתים קרובות. כמובן שהמשקפיים הינם מטרד גם בעת נהיגה. לא פעם הם מתלכלכים, יושבים לא נכון על האף, ואז אנו נאלצים באמצע הנהיגה לסדר אותם. אלה הם פרטים קטנים לעומת העובדה שבכל תקופה מסוימת צריך לבדוק את מספר המשקפיים על מנת להתאים אותם לעיניים, דבר שעולה כסף, גוזל זמן ואיננו נעים ונוח.
 
ניתוח הסרת משקפיים מאפשר לנו להסיר את המשקפיים אחת ולתמיד. בעזרת ניתוח של שעה אנו יכולים להיפטר מכל המטרדים האלה וגם להעניק לפנינו מראה אחר. כמובן שבתחילה אנשים סביבנו יתקשו להתרגל לכך, אך עם הזמן הם יתרגלו ויבינו עד כמה זה מתאים לנו וגם נוח.
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.