כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 
   

מלא את פרטייך ושלח בקליק אחד בקשה להצעת מחיר מ 5 ספקים מובילים בתחום ניתוח פלסטי.
השווה מחיר וחסוך בין 50%-30% הנחה אצל מנתחים פלסטיים מובילים בישראל
להשוואה מלאו פרטים וקבלו 5 הצעות מיידית !

 
 

כיצד משוחזר החזה אחרי ניתוח כריתה

כ-10% מן הנשים ילקו בסרטן השד בשלב כלשהו של חייהן. למעשה סרטן השד הוא הסרטן הנפוץ ביותר בקרב הנשים. חלקן תיאלצנה לעבור כריתה מלאה או חלקית של השד, ואף כריתת בלוטות הלימפה מתחת לבית השחי, כדי להוציא את הגידול ואת גרורותיו.
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק לניתוחים פלסטיים
הוסף הערות
הוסף הערות
 
 
 
מכיוון שהשד מהווה סמל מובהק לנשיותה, כריתתו מלווה בטראומה נפשית חזקה: תחושת הדימוי העצמי והנשיות של האישה נפגעים. אמנם יש תמיד אפשרות להשתמש בפרוטזה, אבל את זאת הרי מורידים בלילה, ושוב חוזרת תחושת האובדן.
 
קיימת אפשרות לשתף את המנתח הפלסטי בשיקולים באשר לאופן ביצוע הניתוח, ולאפשרות ולתזמון לבצע שחזור שד. שיתופו בכל התהליך יקל על שחזור השד מאוחר יותר. במקרים בהם הגידול הוא זעיר ואין פגיעה בבלוטות הלימפה ניתנת האפשרות לפלסטיקאי לתקן את השד תוך כדי ניתוח הכריתה. זהו ניתוח פלסטי לא מסובך, ובמקרה כזה אפילו לא נדרש שחזור.
 
במקרים מסובכים יותר אפשר לחכות חודשים מספר כדי להתגבר על הטראומות הנפשיות והפיזיות המלוות את ניתוח הכריתה, ואז לבצע את השיחזור.
 
מובן שהשיקול הקובע בזמן ניתוח הכריתה הוא שיש להוציא את הגידול בשלמותו. המנתח הפלסטי אינו מתערב בעבודת המנתח הכללי, והוא מוגבל בעבודתו לחתך ולחלל שהשאיר הכירורג. כאשר המטופלת יכולה לקום ממיטתה עורכים לה מדידות לשד תותב. המדידות נעשות בישיבה ובעמידה, מכיוון שבשכיבה לא ניתן למדוד ולמקם היטב את התותב.
 
את שחזור השד ניתן לבצע גם שנים רבות אחרי ניתוח הכריתה. מצבה של המטופלת יקבע את השיטה בה ישוחזר השד. הנתונים שיילקחו בחשבון הם: כמות העור שנותרה לאחר הניתוח, איכות העור, מקום הצלקת, היעדר או הימצאות שרירי חזה ומצבו של השד שהניף הבריא.
 
קיימות שתי שיטות לשחזור שד:
האפשרות האחת היא מתיחת העור (אם יש עודף עור) והשתלת תותבת סיליקון תחתיו. שיטה זאת מתאימה בעיקר למקרים בהם התבצעה כריתת שד חלקית, ובותרה בו כמות עור המאפשרת השתלת סיליקון תחתיו ללא מתח. תותבת הסיליקון אינה מעוררת דחייה, אבל יוצרת לפעמים רקמה צלקתית.
 
האפשרות השנייה היא שחזור השד מרקמה עצמית, דהיינו מרקמותיה של האישה, ללא שתל. ניתן לנצל עודף שומן ועור באזור בטנה של האישה (אם יש כאלה), לבצע ניתוח מתיחת בטן ולהשתמש בעודפים לשחזור השד. בניתוח זה נותרת צלקת לרוחב הבטן התחתונה, ועלולות להיווצר תופעות לוואי כמו החלשת דופן הבטן והיווצרות בקע, מה שמחייב ניתוח נוסף. לא מומלץ לאישה בגיל הפוריות לעבור שחזור מסוג זה, הן בגלל היחלשות שרירי הבטן והן בגלל השפעותיו ההורמונאליות של ניתוח זה. 
 
ישנן נשים הרוצות להרות אחרי הניתוח, ואז יש לשחזר גם את הפטמה וההילה. בדרך כלל מעבירים שתל עור רגיל מן החלק העליון הפנימי של הירך או משתמשים ברקמת השד עצמו, ומשיגים את הגוון החום-וורדרד של הפטמה וההילה על ידי קעקוע.
 
בניתוח שיחזור השד יש להתחשב במראהו של השד השני, ולהגיע לדמיון מקסימאלי וסימטריה בין השניים. השד המשוחזר הוא בדרך כלל זקוף, דמוי חרוט. אם גם השד השני זקוף- אין צורך לעשות דבר. אך אם לא- יש לפעמים צורך להגדיל או להרים את השד השני. לכן, במהלך שיחזור השד מטפל המנתח הפלסטי בדרך כלל בשני השדיים. הטיפול בשד השני מתבצע אחרי ניתוח שיחזור השד, על מנת להשיג התאמה מקסימאלית ביניהם. הוא משאיר צלקת לא גדולה, אשר מיטשטשת עם הזמן.
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.