כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 
   

מיפרייס הינו מנוע השוואת מחירים בשיטת המכרז הסגור.
מלא את פרטייך ושלח בקליק אחד בקשה להצעת מחיר מ 5 ספקים מובילים בתחום הרמת עפעפיים.
השוו וחיסכו עד 30% במחיר לניתוח הרמת עפעפיים !

 
 

הגבר המודרני – ניתוחי הרמת עפעפיים והרמת גבות

בעבר היו הניתוחים הפלסטיים שטחן הבלעדי כמעט של הנשים. ניתוח פלסטי שעבר גבר לצרכי אסטטיקה, אם בכלל, עורר קונוטציה של גנדרנות נשית מגוחכת. היום, במאה ה-21, כבר אין הדבר כך. גברים עוברים ניתוחים פלסטיים גם מסיבות אסטטיות ולא רק רפואיות, והדבר אינו מעורר גיחוך אלא נראה טבעי ביותר. הוא גם לא נשמר בחדרי חדרים- להיפך, הוא נדון על כל צדדיו באמצעי התקשורת הציבוריים (ראה ניתוח הרמת העפעפיים של נשיא המדינה ושל ראש הממשלה).
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק להרמת עפעפיים
הוסף הערות
הוסף הערות
 
 
 
דוגמא בולטת לכך היא ניתוח הרמת עפעפיים. אמנם רבים מן הגברים הפונים לניתוח זה מחפשים פתרון לבעיות תפקודיות, ולאו דווקא אסטטיות. המטרה היא לעיתים קרובות להגדיל את זווית הראייה על ידי הרמת העפעפיים העליונים, היוצרים מעין "וילון" מעל העין ומצרים את שטח הראייה, ולהתפטר מן השקיות הנוצרות מתחת לעפעף התחתון.
 
תופעת צניחת העפעפיים, יחד עם צניחת הגבות, שגם היא תופעה בולטת אצל הגברים בהתבגרותם, משוות לפנים הבעה של עייפות, עצבות וכעס. ניתן להרים את העפעפיים העליונים בניתוח פלסטי. לפני הניתוח יש לבצע בדיקת עיניים, כדי להבטיח שניתוח הרמת העפעפיים לא יפגע בראייה, להבטיח את יכולת ייצור הדמעות ובדיקת שדה הראייה.
 
בניתוח הרמת העפעפיים מותחים את השרירים הרפויים של העפעפיים ומסירים את עודפי העור. כך גדלה זווית הראייה בנוסף לכך שמראה הפנים הופך צעיר ורענן יותר. באשר לעפעפיים התחתונים- בהם מסירים את עודפי השומן והעור- השקיות- ומהדקים את השרירים. קיימת שיטה לפיה פותרים את בעיית ה"שקיות" בעפעף התחתון על ידי גישה אליהן דרך ארובת העין, ופיזור השומן העודף. בשיטה זאת אין מתבצע חתך כלל, ולא נותרות צלקות. הניתוח מתבצע בהרדמה מקומית, ותוצאותיו נשמרות כ-10 שנים.
 
אם קיימת אצל הגבר בעיה של צניחת גבות- מומלץ לשלב את ניתוח הרמת הגבות עם ניתוח הרמת העפעפיים. ניתוח זה שונה במקצת מאשר אותו הניתוח אצל נשים: אצלן פותרים את הבעיה על ידי הרמת המצח והגבות והסתרת הצלקת על ידי שיער הקרקפת. מכיוון שאצל הגברים קיימת בעיית נשירת שיער הקרקפת והתקרחות מוקדם הרבה יותר מאשר אצל הנשים, פתרון כזה אינו מתאפשר. בניתוח הרמת הגבות אצל גבר נעשים 2 חתכים קטנים בצידי הרקות, לעברם מותחים את העור ומסירים את העודפים.
 
ניתוח הרמת העפעפיים צריך להתבצע על ידי רופא עיניים המתמחה בשטח האוקולופלסטיקה- ניתוחים פלסטיים של העיניים- האוקולופלסטיקאי. מעטים הם הרופאים המתמחים בשטח זה, ואם בדעתכם לעבור ניתוח הרמת עפעפיים- עשו חקר שוק ובדקו, קודם כל, את הימצאותו של אוקולופלסטיקאי במרפאה בה הנכם בוחרים לעבור את הניתוח. כמובן שיש להשוות את תנאי המרפאה ואת מחירי הניתוח המוצעים לכם. בדיוק לשם כך נוצרו אתרי השוואת מחירים, כמו אתר מיפרייס.
 
ניתוח הרמת עפעפיים , כמו גם ניתוח הרמת גבות, אינם ניתוחים מסובכים, ואינם גורמים לסיבוכים אלא במקרים נדירים בלבד. לעומת זאת הם יגרמו לפנים להיראות צעירים יותר בשנים רבות, רעננים יותר ולא עצובים.
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.