כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 
   

מיפרייס הינו מנוע השוואת מחירים בשיטת המכרז הסגור.
מלא את פרטייך ושלח בקליק אחד בקשה להצעת מחיר מ 5 ספקים מובילים בתחום ביטוח חיים.
השווה מחירים וחסוך 25%-15% ממחירי ביטוח חיים !

 
 

המדריך לביטוח חיים

גם אחרי לכתנו היינו רוצים שהאנשים האהובים עלינו יחיו באותה איכות ורמת חיים אשר הייתה להם קודם . עוד בחיינו אנחנו דואגים שהם יהיו מוגנים ושמורים מכל בעיה כלכלית שעלולה לצוץ ביום שנסתלק מן העולם, או שלא נוכל לעזור להם, לכן אנו עושים  ביטוח חיים אשר ידאג לצרכים שלהם מבחינות שונות ויאפשר להם לנצל אותו לצורך קיום חיים ברמה סבירה .
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק לביטוח חיים
הוסף הערות
הוסף הערות
 
 
ביטוח חיים הוא הערובה שאנו נותנים לאהובינו לימים קשים . כך אנו יודעים שגם אם לא נוכל לפרנסם או לעזור להם מבחינה כלכלית, הם יוכלו להמשיך להתקיים בלי שתיפגע רמת החיים שלהם ובלי שיצטרכו לשנות משהו מסגנון החיים שהיה להם . כל זה בהתאם להשקעה שלנו, בימים שיכולנו להשקיע, בפוליסה של ביטוח חיים .
 
סוגי ביטוח חיים
 
ישנם שני סוגים של ביטוח חיים : אלו המתייחסים למצב שבו המבוטח איננו בחיים ומבקש לדאוג למשפחתו, לבין מצב שבו הוא עדיין בחיים, אך איננו יכול לפרנס את המשפחה, ויש צורך בקצבה חודשית שהמשפחה תקבל על מנת שתוכל להתקיים בכבוד ובצורה נאותה . שני הביטוחים יכולים להשלים זה את זה במסגרת של ביטוח חיים .
 
ביטוח חיים "ריסק טהור" -  מדובר בביטוח בו המבוטח מבטיח למשפחתו סכום הניתן באופן חד פעמי או סכום הניתן באופן שווה כל חודש לאחר מותו . ביטוח זה כולל כל מקרי מוות שהם, מלבד התאבדות, בשנה הראשונה של הביטוח . הסכום שנקבע לתשלום על ידי המבוטח איננו מקסימאלי, אלא אם החברה מציבה לו גבולות תשלום .
 
בביטוח חיים מסוג "ריסק טהור", הפרמיה משתנה כל כמה שנים בהתאם למצב הבריאותי של המבוטח . מצב זה נמדד על ידי בדיקות רפואיות שעובר המבוטח  על ידי חברת הביטוח או משתנה בהתאם לאירועים בריאותיים קיצוניים שהוא עובר בתקופה זו . סכום התשלום אשר יקבלו המוטבים יהיה לפי הפרמיה ששולמה על ידי המבוטח, וזו - רצוי שתהיה בסכום משכורת ברוטו, וקבועה . 
 
ביטוח חיים "ריסק עם סיכון" - זהו ביטוח שעורך המבוטח למקרים של אובדן כושר עבודה או אובדן יכולת פרנסה. הביטוח נעשה למקרים של תאונה, נכות או מחלה, אשר מפריעים לו לעבוד ואינם מאפשרים לו לכלכל את משפחתו . הביטוח נעשה בהתאם למקצועו של המבוטח, וכל שינוי במקצוע מצריך שינוי בפוליסה .
 
בטרם עורכים  ביטוח חיים מסוג "ריסק עם סיכון" יש לבחון אלו מחלות נכנסות לתוך הפוליסה, איזה אחוז מוגדר אצל חברת הביטוח כאובדן כושר עבודה ועד איזה גיל ניתן לבצע ביטוח שכזה . 
חשוב לציין שפרמיית הביטוח תהיה בגודל אחוז מסוים מן המשכורת, ומטרתה לאפשר לא רק הקלה כלכלית על המשפחה אלא גם טיפול רפואי נאות למבוטח במידה ונדרש טיפול כזה .
 
כיצד מיושם ביטוח חיים
 
למבוטחים ישנה אפשרות, בשני המקרים, לערוך מספר ביטוחי חיים, זאת בתנאי שהם מיידעים את חברות הביטוח השונות . ביטוחי חיים ניתן לעשות רק מגיל 18, והם לא יכללו נכויות או מחלות הנגרמות כתוצאה מסמים, אלכוהול, שירות צבאי או תחביבים שלא צוינו בעת כתיבת הפוליסה . ביטוח חיים מעניק נקודות במס הכנסה בסך 25 אחוז מסכום הפרמיה .
 
החשיבות של ביטוח חיים עולה משנה לשנה, זאת עקב הנטייה של אנשים לעבוד יותר, והסיכוי שלהם לחלות במחלות אשר ימנעו מהם לעבוד. ביטוח חיים הוא הדרך הטובה ביותר לשמור על כלכלת המשפחה גם אחרי לכתנו. אם נעשה  ביטוח חיים בחברת ביטוח בעלת רמה גבוהה, שירות אמין ואנשים מקצועיים אשר יעמדו לרשותנו כל העת, נדע שמשפחתנו מוגנת גם כאשר אנו לא נוכל להגן עליה יותר .
 
ביטוחים נוספים:  ביטוח רכב  - ביטוח משכנתא - ביטוח דירה - ביטוח לעסק - ביטוח מנהלים - ביטוח מקיף
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.