כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 
   

מיפרייס הינו מנוע השוואת מחירים בשיטת המכרז הסגור.
מלא את פרטייך ושלח בקליק אחד בקשה להצעת מחיר מ 5 ספקים מובילים בתחום ביטוח חיים.
השווה מחירים וחסוך 25%-15% ממחירי ביטוח חיים !

 
 

ביטוח נסיעות לחו"ל

אדם היוצא לחו"ל חייב לבטח את עצמו מפני נזק בריאותי או נזק לרכושו אשר עלול להיגרם במשך הנסיעה שלו. בעיה רפואית, ציוד שאבד או גניבה אשר לא מכוסים בביטוח עלולים להעיב מאד על הנסיעה שלכם, אליה יצאתם להנאתכם.
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק לביטוח חיים
הוסף הערות
הוסף הערות
 
 
למעשה, אם אתם מחזיקים בכרטיס אשראי בינלאומי הרי יש לכם כיסוי ביטוחי לנסיעה שלכם, כך אתם חושבים. אבל חברות האשראי מכסות רק חלק מן הכיסוי שאתם זקוקים לו בנסיעתכם. מה שניתן חינם בעת קבלת כרטיס האשראי לא יכול לכסות אתכם בביטוח נסיעות רציני. הפרמיה אשר חברת האשראי גובה עבור ביטוח נסיעות לחו"ל היא נמוכה מאד, לכן גם הפיצוי שתקבלו במקרה נזק יהיה מזערי, והטיפול בכם לא יהיה כפי שצריך להיות.
 
מה שמשתמע מכך הוא שכשיוצאים לחו"ל יש לעשות ביטוח בחברת ביטוח, ולא לסמוך על הביטוח של חברת האשראי. סכום הפרמיה מבוסס על מספר ימי השהיה בחו"ל ועל הכיסוי אותו רוצים להכיל.
 
אז מה צריכה להכיל הפוליסה? ביטוח טוב צריך לכלול:
 
כיסוי הוצאות אשפוז והוצאות רפואיות עד סך של 300,000$ לפחות. רפואה פרטית היא, כידוע, לא זולה בשום מקום. אם אנו נמצאים בארץ זרה בה אין לנו ביטוח רפואי, אנחנו צריכים לדאוג שנקבל את הטיפול הטוב ביותר בכל מצב.
 
פינוי אווירי ממקום האירוע לבית החולים הקרוב.
 
כיסוי טיפול שיניים: כאב שיניים יכול לתקוף אדם בכל גיל ובכל מצב. במקרה זה הכרחי לטפל בכאב באופן מיידי, ונחוץ כיסוי ביטוחי להוצאה הגדולה שטיפול כזה יכול לגרור אותנו לתוכה. אחרי טיפול מקצועי טוב נוכל להמשיך בטיול.
 
כיסוי הטסה באמבולנס אווירי: הטסה כזאת היא יקרה מאד. אם מחלתנו חמורה עדיף להמשיך בטיפול בה, אחרי העזרה הראשונה, בארץ, בין חברינו וקרובינו, ובעזרת הרפואה שלנו אליה אנו מורגלים. יתכן שלא נוכל לעשות כך באם ביטוח הנסיעות שלנו לא יכלול סעיף זה.
 
במקרה של מוות בחו"ל- כיסוי הוצאות הבאת גופת הנפטר לארץ.
 
כיסוי המשך טיפול בארץ- עד 90 יום מרגע חזרתנו.
 
כיסוי הפסד פיקדון עקב ביטול הנסיעה בגלל צו 8 – עד 3,000$.
 
החזר הוצאות נסיעה במקרה של ביטול כתוצאה ממחלת המבוטח או כתוצאה ממות בן משפחתו בארץ- עד 3.000$.
 
כיסוי מטען אישי וחפצי ערך- במידה שאינכם לוקחים איתכם רכוש חריג- עד לסך של 1,500 $. קחו בחשבון שאם הנכם מעבירים את המטען האישי שלכם יום קודם לטיסה בשירות טרום טיסה, יש להחיל את ביטוח הנסיעות לחו"ל יום קודם.
 
באם הינכם מתכננים חופשת סקי או עיסוק בספורט אתגרי כלשהו בחו"ל- יש לבטח את עצמכם מפני תאונות בעיסוק זה.
 
עד כאן- ביטוח נסיעות לחו" לאנשים בריאים. ביטוחים מיוחדים קיימים עבור אנשים החולים במחלות כרוניות, הלוקחים בחשבון גם את החמרת המחלה הקיימת. אם אתה חולה במחלה כזאת יש לדווח עליה ולבדוק את תנאי הביטוח בכל מקרה ספציפי.
 
בכל מקרה יש לשים לב להגבלות הגילבכל חברת ביטוח, וכן לצורך לדווח על מצב בריאותי קיים.
 
בכל מקרה, יש להיות מחושבים, לתכנן את נסיעתנו, לבדוק היטב איזה ביטוח יתאים לנו ביותר, ולמצוא את החברה אשר תספק לנו אותו במחיר האטרקטיבי ביותר לנו.
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.