כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 
   

מיפרייס הינו מנוע השוואת מחירים בשיטת המכרז הסגור.
מלא את פרטייך ושלח בקליק אחד בקשה להצעת מחיר מ 5 ספקים מובילים בתחום שירותי הסעות.
השווה מחירים וחסוך 55%-35% ממחירי הסעות !

 
 
שרותים בתחום

אבטחה ושמירה

ליסינג מימוני

סרט תדמית

מימון לעסקים משבר הקורונה

אימון אישי/עסקי

עבודה בחו"ל

בניית אתרים

קידום אתרים

פרסום ב GOOGLE

סרט לאינטרנט

סרט מוצר

פתרונות תקשורת לעסקים

שליחויות

שליחויות לרשם החברות

פרסום בפייסבוק

קידום בפייסבוק

עריכה לשונית

מרכזיות לעסקים

מערכות סולאריות

פיתוח אפליקציות לעסקים

יזמים בסלולר

פיתוח אפליקציות

שרותי ניקיון למשרדים

יום גיבוש

עיצוב פנים

אדריכלים

מסוק פרטי

חימום מים לבריכה

שעוני נוכחות

בקרת כניסה

מערכת זיהוי כניסה ובקרה

מערכת שכר לעסקים

מנהל תקשורת ומחשוב לעסקים

כוכבית לעסקים

קידום בגוגל

כספות

קידום ברשתות חברתיות

מצגות עסקיות

רישום חברות

בתי השקעות

הנהלת חשבונות

שרותי תרגום

ייצור לידים

אולפני הקלטות

סולר לחימום ביתי

עיצוב לוגו

מיתוג עסקי

הפקת סרט לחברות

ביטוח לעסק

שילוט

רואה חשבון

נכיון שיקים

המדריך לשירותי הסעות

ישנן סיבות רבות שבגללן ניתן לשכור את שירותיה של חברת הסעות . אנשים רבים מזמינים את שירותי חברת ההסעות על מנת לשכור מהם אוטובוס עם נהג אשר ייקח אותם לטיול למקום כלשהו, יש כאלו המבקשים לשכור את שירותיה של חברת הסעות על מנת שיוכלו לקחת משלחות מחו"ל ממקום למקום בעזרת אוטובוסים של החברה, וישנם אירועים מסוימים, אשר בהם בעלי השמחה מזמינים לעצמם  לימוזינה .
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק להסעות
הוסף הערות
הוסף הערות
 
 
על מנת להזמין חברת הסעות אין צורך בסיבות מיוחדות, שכן זהו שירות שאני נזקקים לו לעיתים קרובות. אך תמיד יש צורך לברר איזו חברת הסעות זו, כיצד מזמינים אותה ואילו תנאים וצרכים עליה לספק לנו. שכן הזמנת חברת הסעות איננה דבר פשוט .
 
כיצד להזמין שירותי הסעות ?
 
על מנת להזמין אוטובוס מחברת הסעות עלינו לבדוק תחילה מהי כמות האנשים שאנו מבקשים להסיע. זאת על מנת שהאוטובוסים לא יהיו קטנים מדי או גדולים מדי לקבוצה שלנו. לאחר מכן יש לבחון איזה אוטובוסים מציעה לנו החברה. יש שלושה סוגי אוטובוסים השונים בגודלם ובאופיים :
 
האוטובוס הגדול ביותר, מכיל בין 54-56 מקומות ישיבה. אלו אוטובוסים שנועדו להסעות של קבוצות גדולות ולנסיעות ארוכות . אוטובוסים של שירותי הסעות פרטיים יכולים להכיל שירותים, וידאו, טלוויזיה ומקומות ישיבה מרווחים ונוחים עבור הנוסעים . חשוב לבחון אם כך הדבר, בעיקר אם מדובר בנסיעה ארוכה .
 
האוטובוס השני בגודלו מכיל בין 20 ל-26 מקומות ישיבה, הוא מתאים לקבוצות קטנות יותר, אך גם לנסיעות ארוכות וגם לנסיעות קצרות. הוא איננו מכיל שירותים, אך יכול להכיל טלוויזיה, וידאו ודברים אחרים אשר ינעימו את זמן הנוסעים. אוטובוס מהסוג השלישי, הוא בן 10-15 מושבים, ומתאים לאירועים משפחתיים או למשלחות קטנות ולנסיעה עירונית.
 
חברת הסעות מחויבת להקפיד על חוקי משרד התחבורה בתחום ההסעות, לכן חשוב שנהגיה יהיו
בעלי עבר נקי, שבכל נסיעה יהיה נהג מחליף, שהאוטובוסים בהם החברה משתמשת יהיו תקינים, יעמדו בכל התקנים של משרד התחבורה ויעברו בדיקות תקופתיות אצל קצין הבטיחות של החברה. על החברה לקיים מוקד שירות אשר ישמור על קשר עם הנהג, וידע לתת תשובות למשפחות הנוסעים במידה וישנו עיכוב בלוח הזמנים או בכל סיטואציה אחרת שנדרשת.
 
 
 
 
כיצד להזמין לימוזינה?
 
בשנים האחרונות אנו עדים לאירועים משמחים רבים בהם בעלי השמחה מזמינים לעצמם לימוזינה אשר תיקח אותם לאירוע, הן על מנת להרשים את הסובבים והן על מנת לפנק את עצמם. על מנת להזמין לימוזינה צריכים לבדוק, ראשית, מה יש בתוכה. הרי חלק מן הפינוק הוא מה שיש בפנים.
 
לימוזינה טובה מכילה בר ממתקים ובר משקאות, מכשיר די וי די עם טלוויזיה ומערכת סראונד, ריפוד עור יקר, נהג שלבוש טוקסידו, והלימוזינה עצמה מקושטת לפי סוג האירוע. חשוב לציין שבטרם עורכים את ההזמנה יש לברר האם עלות ההזמנה של לימוזינה כוללת שימוש בברים השונים, מהו גיל המינימום להזמנה שכזו והאם העלות היא לפי שעות השכרה או גלובלית.
 
שירותי הסעות טובים לצרכים שונים ומעניקים לנו אפשרות ניידות מוגברת. אך אם נשכור חברה עם אוטובוסים לא תקניים, או נהגים שאינם מתאימים לעבודה זו, או להבדיל לימוזינה שאיננה מעניקה לנו את מה שהבטיחו לנו- הרי שהערב כולו עלול להיהרס לנו, ולעיתים אף להגמר באסון. לכן, בטרם מזמינים חברת הסעות, חשוב מאוד שנעמוד על טיבה ועל טיב שירותיה.
 
 
מילון מונחים:
 
שירותי הסעות-השכרת שירותי הסעות מחברה פרטית, שירותים של רכב פלוס נהג.
 
אוטובוס רגיל-אוטובוס המכיל בין 54-56 מושבים.
 
אוטובוס קבוצתי-אוטובוס לקבוצה, בין 20-26 מושבים.
 
אוטובוס משפחתי-מיניבוס עם 10-15 מושבים.
 
אוטובוס נכים- אוטובוס שמותאם לכסא גלגלים.
 
לימוזניה-רכב מפואר שמיועד למסיבות, חתונה, נשפי סיום לימודים.
 
 
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.