כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 
   

מיפרייס הינו מנוע השוואת מחירים בשיטת המכרז הסגור.
מלא את פרטייך ושלח בקליק אחד בקשה להצעת מחיר מ 5 ספקים מובילים בתחום לימודי שוק ההון.
חסוך בין 50%-30% מעלויות הלימודים - ותתחילו לעשות כסף גדול בשוק ההון !

 
 

חסכון לטווח ארוך- קופות גמל וקרנות נאמנות

תחום החסכונות לטווח ארוך עובר שינויים בשנים האחרונות בגלל רפורמות שונות שהממשלה מבקשת להעביר בו, רפורמות אשר פותחות אותו לאפיקים כלכליים אשר לא הכיר מעולם. אין זמן טוב יותר ללמוד על חסכונות בקופת גמל או בקרנות נאמנות, להכיר את ההבדל ביניהם ואת השינויים שחלו בהם בשנים האחרונות.
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק לקורס לשוק ההון
הוסף הערות
הוסף הערות
 
קופת גמל- מדובר בתוכנית חסכון לטווח רחוק. המשקיעים בקופות גמל מתחלקים לשניים: עצמאים אשר מצטרפים אליה כעמיתים ללא קשר לעבודתם, ושכירים אשר מצטרפים אליה מטעם עבודתם, והתשלומים המשולמים לקופה מתחלקים בינם לבין המעסיקים שלהם. את ההשקעה בקופת הגמל ניתן למשוך החל מגיל 60.  במידה ומחליטים למשוך אותם קודם לכן יש לשלם 35% מס על היתרה שנצברה בתוכנית. זו הסיבה שרבים מן המשקיעים בתוכנית או המעסיקים שפותחים קופת גמל לעובדים שלהם מתייחסים אליה כתוכנית פנסיה. גם המדינה מתייחסת אליה ככזאת, ולכן היא מעניקה זיכוי וניכוי במס לאלו הפותחים קופת גמל, זאת מאחר והם חוסכים עבור המדינה השקעה עתידית עצומה בהם.
 
ההשקעות בקופה מתבצעות לפי החלוקה הבאה: עד 50% מן ההשקעות יעשו באגרות ממשלתיות, עד 50% באגרות חוב לא ממשלתיות, ועד 40% בהשקעות אחרות. המשקיע משלם סכום אחזקה קבוע של הקופה, סכום שיכול להגיע עד שיעור 0.2% מן היתרה, בלי קשר לתשואה שהקופה מרוויחה. במידה והוא חש שהקופה איננה מרוויחה מספיק טוב מבחינתו הוא רשאי לעבור קופה בלי לשלם קנס ובלי עלויות. הוא לא יכול לשנות את מדיניות הקופה, שכן זו נקבעת על ידי הדירקטוריון שלה. 
 
קופות גמל אינן יכולות להבטיח תשואות, לכן ההשקעות בהן סולידיות, אך הן כן משמשות לצרכים שונים כגון: פנסיה, דמי מחלה, פיצויים, השתלמות ועוד. ההשקעות יעשו בה על ידי עצמאים המבקשים להגדיל את הרווחים שלהם או על ידי עובד ומעסיק אשר מבקשים להגדיל את שכר העובד על ידי חלוקת ההשקעה ביניהם.
 
קרן נאמנות- מדובר בתוכנית שמטרתה השקעה משותפת בניירות ערך והפקת רווחים משותפת מהחזקתם ומכל עסקה שנעשית בהם. השקעות הקרן מתבצעות לפי מדיניות שנקבעת מראש, ויכולה להשתנות רק אחרי שמדווחים על כך לחברים בקרן. הקרן מנוהלת על ידי מנהל שמקבל שכרו מן הקרן והוא מבצע את כל ההשקעות. יש לה נאמן שאחראי שהקרן תפעל לפי התשקיף, ויש לה תשקיף שהוא ההסכם הקובע את מדיניות הקרן, שכר הנאמן והמנהל וכדומה.
קרן נאמנות משקיעה במניות, אגרות חוב, מטבעות חוץ וכדומה. הקרן יכולה להרוויח כאשר היא מתפזרת בין ענפים שונים, אך ישנן קרנות המשקיעות רק בענף אחד ונתונות למצב הרוח השורר בו.
 
ישנם מספר סוגי קרנות. להלן מספר דוגמאות: קרן סגורה היא זו שלא נותנת לכל אחד להשקיע בה, על מנת ליצור חלוקה גדול של רווחים לחבריה. קרן פתוחה היא כזו שלא מגבילה משתתפים. קרן מתמחה היא זו שמשקיעה רק בענף אחד, לעומת קרן גמישה שמשקיעה בענפים שונים.
כל חבר בקרן משלם עמלה חד פעמית ברכישה שלה, ודמי ניהול שנעים בין 0.5% ל-3%. חברות ההשקעות השונות מציעות מסלולים שונים המתאימים לסוג הלקוחות, לטווחי השקעה שונים, סכומי השקעה שונים, ואופי השקעה שונה. לפיכך גם דמי הניהול משתנים.
 
בשנה האחרונה התבצעה בישראל רפורמה לפיה לבנקים אסור להחזיק נכסים בקופות גמל וקרנות נאמנות, כך שבניגוד לעבר, ההמלצות שלהם על קרנות וקופות גמל אינן מוטות לטובת קרן או קופה שמתאימה לבנק, אלא מבוססות על נתוני הקרן או הקופה. זאת אחת הסיבות שאנשים לא ממהרים כיום לבחור תוכנית שהבנק ממליץ עליה, אלא מבררים בעצמם היכן כדאי להם להשקיע את כספם.
 
קורסים להכרת השוק הפיננסי מתמחים ומתמקצעים בתחום החיסכון בכלל וקופות הגמל וקרנות הנאמנות בפרט. קורסים אלו ילמדו אתכם כיצד להבדיל בין אפיקי השקעה שונים ועל היתרונות והחסרונות של כל אפיק. אחרי שתלמדו בקורסים אלו תדעו היטב היכן כדי להשקיע את כספכם.
 
 
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.