כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 

מיפרייס הינו מנוע השוואת מחירים בשיטת המכרז הסגור.
מלא את פרטייך ושלח בקליק אחד בקשה להצעת מחיר מ 5 ספקים מובילים בתחום ביטוח משכנתא. ו
חסוך עשרות אלפי שקלים בהחזרי ביטוח משכנתא !

 
 
         
 
 
 
 
 

ביטוח משכנתא



ביטוח משכנתא מורכב משני גורמים. ביטוח מבנה וביטוח חיים. עלות רכישת ביטוח משכנתא דרך בנקים עשוייה לייקר את הפרמייה החודשית באופן משמעותי. זאת כיוון שהבנק מתייחס ללווים כגוף אחד.

 מיפרייס ריכזה עבורך 5 סוכנויות ביטוח בעלות ניסיון בהן ניתן להפיק פוליסות מסוג זה, לטיפול בכל הבעיות בהן עשוי המבוטח להתקל במשך תקופת הביטוח.

השירות מוגש לכם ללא תשלום וללא מחויבות!



 
 
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק לביטוח משכנתא
הוסף הערות
הוסף הערות
         
 
 
מאמרים בתחום
  • מכיוון שרכישת דירה כרוכה בהשקעה גדולה, אתם יכולים לחסוך לעצמכם כסף רב הן באופן מיידי והן לטווח ארוך על ידי מיחזור משכנתאות, וכך ליהנות יותר מן הדירה אותה רכשתם במיטב כספכם.
     
    כל בעל עסק קטן שרוצה להתפתח, או מי שרוצה להקים עסק קטן, יודע שעל מנת להגשים את החלום ולהעמיד את העסק בכוחות עצמו בעתיד הוא זקוק לעזרה בתחילת הדרך. לכן פנייה למימון עסקים קטנים יכולה להיות לו לעזר.
    תחום החסכונות לטווח ארוך עובר שינויים בשנים האחרונות בגלל רפורמות שונות שהממשלה מבקשת להעביר בו, רפורמות אשר פותחות אותו לאפיקים כלכליים אשר לא הכיר מעולם. אין זמן טוב יותר ללמוד על חסכונות בקופת גמל או בקרנות נאמנות, להכיר את ההבדל ביניהם ואת השינויים שחלו בהם בשנים האחרונות.
     
    מי שעוקב אחר מהדורות החדשות בחדשים האחרונים שומע לא פעם על תנודות הדולר ושוק מטבע חוץ (מט"ח). לא פעם אנו תוהים כיצד תנודות אלו משפיעות על חיינו, אם אנו כלל לא סוחרים בו. אך לתנודות אלו השפענה רבה על חיינו מהיבטים שונים אותם כדי שנכיר.
    לעיתים אתם עובדים זמן רב כדי לרכוש דירה משלכם, אך לרוע המזל עליכם להשתמש במשכנתא על מנת לממש חלום זה . לא פעם המשכנתא שאתם לוקחים איננה בתנאים נוחים, אך אין לכם ברירה אלא לקחת אותה . כיום יש אפשרות, לשנות את המשכנתא שלקחתם בעזרת מיחזור   שלה . מדריך זה יסביר לכם מה צריך לדעת על מיחזור משכנתאות, ומה עליכם לבחון בטרם אתם עושים זאת .
     
    שכרתם במשך שנים דירה, וכעת הגיע הזמן לרכוש דירה שתהיה רק שלכם . אחרי חיפוש ארוך מצאתם דירה חדשה באזור טוב, שקט, כמו שתמיד חלמתם . חדרים שיתאימו לילדים שבדרך, ואפילו חדר עבודה, כדי שתוכלו לצאת מן המשרד ולעבוד מהבית . אחרי שבדקתם את העלויות של הדירה גיליתם שלמרות כל החסכונות שלכם עדיין חסר לכם סכום כסף רציני . כמו כל זוג ישראלי, אתם מגלים שעליכם לקחת משכנתא . אבל איזו  משכנתא תבחרו ?
    השינויים בכלכלה הישראלית היו כה רבים בשנים האחרונות, עד שלעיתים נדמה שעל מנת להבין אותם צריך לקחת קורסים של שוק ההון . ובכל זאת, מי שמעוניין להבין את השינויים האלה וכיצד הם משפיעים עליו ועל יכולותיו הכלכליות צריך להיות מעודכן כל העת, לקרוא את מדורי הכלכלה ולבחון כיצד הוא יכול להיעזר בשינויים אלו.
     
    מי שקורא את מדורי הכלכלה, יודע שבשבועות האחרונים ישנו ויכוח בין נגיד בנק ישראל סטנלי פישר לבין כלכלנים שונים לגבי הריבית במשק. נגיד הבנק הוא זה שקובע את הריבית . קביעה זו משפיעה לא רק על כלכלנים אלא על כל אחד אשר מנהל משק בית או חסכון בבנק. לכן חשוב שכול אחד יבין מה המשמעות של ריבית זו ושל הירידה שלה.
    כולנו מכירים את זה: תחילה משלמים בזמן, אנחנו מרוצים, חשוב מכך- הבנק מרוצה, אבל אז המשכורת קטנה, ההוצאות גדלות בגלל שהמשפחה גדלה, או בגלל שינוי כלכלי מהותי, ופתאום אנחנו מפגרים מעט בתשלומים, מקבלים טלפון ממנהל הבנק שמבקש לדעת "מה שלומנו", אך גם אחרי שאנו אומרים לו שהכל בסדר הפיגורים רק גדלים, ופתאום אנו מוצאים את עצמנו מבקשים להסביר למנהל הבנק שלנו מדוע אנו לא משלמים משכנתא בזמן.
     
    אין זו בושה להודות- כאשר אנו מגיעים אל מדור הכלכלה בעיתון הוא נראה לנו לעיתים כמו סינית. בדיוק כמו שכאשר אנו שומעים דיווח כלכלי בחדשות אנו מתקשים להבין מה בדיוק רוצה השר לומר לנו. אין זו אשמתנו. אחר הכל, איש לא לימד אותנו כיצד להתייחס וכיצד להבין ידיעות כלכליות שכאלה. כיום יש לנו אפשרות ללמוד כיצד קוראים או שומעים ידיעות מסוג זה.
  • אחד הדברים החשובים בכל עסק שהוא הוא תזרים המזומנים שלו. כל עסק יכול להיבנות על אשראי, הלוואות, חסכונות, אך ללא תזרים מזומנים הוא יתקשה לפעול לאורך זמן: לטווח הקצר הוא יתקשה לנהל את מעשיו, ואז יהיה לו קשה להבטיח את קיומו לגבי העתיד. תזרים מזומנים מאפשר לעסק אפשרות להבטיח את עצמו אל מול ספקים ועובדים.
     
      כאשר אנו מחליטים לרכוש דירה, הדבר הראשון שעולה בראשנו כאשר אנו חושבים על הרכישה במונחים כספיים-כלכליים היא המשכנתא שנצטרך לקחת. משכנתא הפכה מזמן לדרך חיים לא רק בישראל, אלא בכל העולם. כל מי שרוכש דירה יודע שאם אין ביכולתו לשלם עליה באופן מידיי, או שאין לו את הכסף באופן נזיל בחשבון או בחסכונותיו- עליו לקחת משכנתא. אך מה זה אומר בעצם לקחת משכנתא?
    אנשים רבים משתחררים מן הצבא וחולמים לפתוח עסק משלהם . אחרי תקופת ההקמה הם מגלים שהם זקוקים לעזרה כלכלית אשר תאפשר להם להתקדם ולהתפתח . לשם כך קמו קרנות שונות אשר עוזרות להם להשיג מימון ותומכות בהם כעסקים קטנים . כיצד ניתן להשיג עזרה שכזאת ? הנה מספר תשובות בתחום מימון לעסקים קטנים .
     
    אחד כלים החשובים ביותר בכל הקשור למסחר מעשי ופרקטי בשוק ההון הינו נושא "מחזורי המסחר".מחזורי המסחר הינם למעשה סכום הכסף שנכנס ויצא מהמניה בזמן נתון לפי בחירתי.אני, בתור סוחר, יכול לדעת במדויק כמה כסף נכנס או יצא מהמניה בשעה, שעתיים, יום, שבוע און חודש שעבר ולפי זה אני יכול לקבל את ההחלטה הנכונה והמתאימה ביותר עבור.
    העולם הוא כפר גלובאלי, ויש לכך ביטוי בשטחים אין ספור. אחד החשובים שבהם הוא שטח שוק ההון. היום אתה ניגש אל המחשב הביתי שלך, וללא מאמץ מיוחד יכול לסחור בשווקי העולם: לקנות, למכור, להרוויח או להפסיד חלילה בסחורות, בחומרי גלם או במניות, בבורסה של ניו- יורק או של טוקיו. אבל כדי להצליח ולהרוויח עליך לדעת לקרוא את המפה ולנתח נכון את הנתונים והאירועים. הקורס לשוק ההון יעזור לך בכך.
     
    שלא כשכירים, אשר לרובם דואג המעסיק שלהם לתנאים סוציאליים, ובכלל זה לפנסיה בעת הפרישה מן העבודה, העובד העצמאי צריך לדאוג לתנאים אלה לעצמו. עתידו ועתיד משפחתו תלוי בו. עליו להבטיח את רמת חייו וחיי בני משפחתו גם כאשר יצא לגמלאות.
    "הכסף מניע את העולם" אומר השיר הידוע, ואכן כך הוא. היום תוכל לסחור בכל דבר בלחיצת כפתור מהמחשב הביתי שלך: מניות, מטבעות, סחורות, חמרי גלם ואפילו נפט. אבל מה לקנות? מתי? מתי למכור? את כל הדברים החשובים האלה, הקובעים את רווחיך (או חלילה את הפסדיך) תוכל ללמוד בשוק קורס ההון.
     
    אחת מהטעויות הנפוצות ביותר אצל סוחרים בתחילת הדרך היא השיכחה..סוחר מתחיל שוכח ש 90 אחוז מהסוחרים מפסידים את כספם בטווח הארוך במסחר בשוק המניות מסיבה אחת, והסיבה היא "חוסר מוכנות פסיכולוגית"
    בשנים האחרונות אנו שומעים וקוראים יותר ויותר במהדורות החדשות ובעיתונים מושגים מן העולם הכלכלי, ותופעות שונות אשר מתרחשות בשוק ההון. על מנת להבין מושגים ותופעות אלה חשוב שנלמד מהו שוק ההון וכיצד הוא מתנהל. ישנם קורסים רבים המלמדים את הנרשמים אליהם דברים אלה. על מנת לדעת מה קורס שוק ההון טוב אמור לכלול נענה על מספר שאלות. 
    אחת השאלות הקשות איתן מתמודד כל בעל עסק היא כיצד לשכור מנהל חשבונות לעסק שלו. מאחר והחשיבות של הנהלת החשבונות, הן בתפעול העסק והן בבנייתו לעתיד, היא עצומה, הרי שגם בחירתו של מנהל חשבונות ואופן הפעלתו היא חשובה. לא פעם מחליט בעל העסק לשנות את גישתו כלפי הנהלת החשבונות, הכל, כמובן, שאלה של יכולות כלכליות, צרכים וגודל העסק.
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.