כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 
   

מיפרייס הינו מנוע השוואת מחירים בשיטת המכרז הסגור.
מלא את פרטייך ושלח בקליק אחד בקשה להצעת מחיר מ 5 ספקים מובילים בתחום מימון לעסקים ו הלוואות לעסקים
בעל עסק ! מאות לקוחות פוטנציאלים מחכים לך בכל חודש

 
 

ריבית

מי שקורא את מדורי הכלכלה, יודע שבשבועות האחרונים ישנו ויכוח בין נגיד בנק ישראל סטנלי פישר לבין כלכלנים שונים לגבי הריבית במשק. נגיד הבנק הוא זה שקובע את הריבית . קביעה זו משפיעה לא רק על כלכלנים אלא על כל אחד אשר מנהל משק בית או חסכון בבנק. לכן חשוב שכול אחד יבין מה המשמעות של ריבית זו ושל הירידה שלה.
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק למימון לעסקים משבר הקורונה
הוסף הערות
הוסף הערות
 
 
הריבית במשק משפיעה על כל תחום בחיים. שכן היא קובעת האם כדאי לאנשים לחסוך, האם כדאי להם לצרוך, ואם כן- הרי שצריכה זו תשפיע על היצרנים, על העובדים, על רמות השכר וכן הלאה. למעשה מדובר במעגליות: ברגע שנגיד הבנק מכריז כל חודש על אחוז הריבית הוא למעשה מתווה את הדרך על פיה צריך המשק להתנהל. בסופו של המעגל מחליט נגיד הבנק האם האופן שבו המשק הישראלי מתנהל הוא מספיק טוב ויציב כדי לשמר את המצב, או שמא יש לעשות שינוי בריבית כדי להתוות דרך חדשה.
 
ריבית יציבה
 
בדרך כלל, יש לומר, הריביות במשק נמוכות, ויתרה מזו- הירידות  או העליות בהן הן מינוריות, קרי- אין מצב בו הריבית תעלה או תרד ביותר מאחוז אחד. שכן ברור ששינוי כזה יביא לשינוי מהותי במשק. מצב בו הריבית תעלה ביותר מאחוז יביא לזעזוע בעולם הכלכלי, אשר שומר בשנה האחרונה על יציבות וצמיחה. הדבר עלול להביא לידי כך שמשקיעים זרים ישאלו את עצמם האם כדאי להיכנס להשקיע בישראל לאור הזעזועים שמשק זה סופג.
 
השפעת הורדת הריבית
 
מה קורה כאשר הריבית יורדת? למעשה, על ידי הורדת הריבית מבקש נגיד הבנק מן הציבור לחסוך פחות, שכן הריבית בחסכון יורדת וכך הציבור מרוויח פחות מחסכון, ולצרוך יותר. הדבר מצביע על שני דברים: ראשית- הנגיד סומך על המשק הישראלי שיוכל להכיל את כל הצריכה הזאת. שנית- שהוא סומך על המשק שהוא מספיק יציב לאפשר לאנשים לצרוך בלי לפגוע בשכרם.
 
צריכה זו מובילה כמובן באופן מעגלי להגדלת שוק העבודה, הגדלת המשכורות, ובאופן כזה יותר אנשים נכנסים לא רק לשוק העבודה אלא גם לשוק הצריכה. כך השוק מגדיל את עצמו למעשה. חשוב לזכור שצריכה מוגברת תביא גם לעליית מחירים, שכן הביקוש יהיה גדול, והיצרנים יוכלו לעלות את מחירי המוצרים.
 
 
 
 
 
ביקורות על הורדת הריבית
 
ישנן שתי ביקורות עיקריות על גישה זו. הראשונה היא, שחברה צריכה לדעת לחסוך וללמד את אזרחיה לחסוך לשעות הקשות. כמובן שגם בגישה זו יש בעיה, שכן חסכנות יתר תביא לירידה ברמת החיים ותכניס את המשק למיתון, אשר יפגע גם בשווי החסכונות. הביקורת השנייה של גישה זו היא, שיש להיות זהירים, ואם המשק פורח עכשיו- אין זה אומר שכך יהיה בכל זמן שהוא. אך גם גישה זו סופגת ביקורת, שכן אם המשק מפרה את עצמו הרי שהוא רק יגדל יותר.
 
שאלת הריבית, היא שאלה מהותית בכלכלה בכלל ובכלכלה הישראלית בפרט. במיוחד עבור מי שמנהל עסק קטן ואיננו יודע כיצד לפעול אל מול ירידת הריבית. לשם כך ניתן להתייעץ עם קרן מימון לעסקים קטנים, אשר עוזרת לא רק ביצירת תוכנית כלכלית נכונה מול השינויים בריבית, אלא גם עוזרת מבחינה פיננסית, במידה ויש צורך בעזרה שכזו.
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.