כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 
   

מיפרייס הינו מנוע השוואת מחירים בשיטת המכרז הסגור.
מלא את פרטייך ושלח בקליק אחד בקשה להצעת מחיר מ 5 ספקים מובילים בתחום לימודי שוק ההון.
חסוך בין 50%-30% מעלויות הלימודים - ותתחילו לעשות כסף גדול בשוק ההון !

 
 

שוק מטבע החוץ

מי שעוקב אחר מהדורות החדשות בחדשים האחרונים שומע לא פעם על תנודות הדולר ושוק מטבע חוץ (מט"ח). לא פעם אנו תוהים כיצד תנודות אלו משפיעות על חיינו, אם אנו כלל לא סוחרים בו. אך לתנודות אלו השפענה רבה על חיינו מהיבטים שונים אותם כדי שנכיר.
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק לקורס לשוק ההון
הוסף הערות
הוסף הערות
 
על מנת להבין תנודות אלו כדאי שנבין קודם מהו שוק מטבע החוץ, כיצד הוא עובד ועל בסיס מה נקבעים הערכים בו.
שוק מטבע החוץ הוא שוק לא שגרתי, שכן שני הנושאים והנותנים בו הינם גם מוכרים וגם קונים בו זמנית. בעוד שבשוק רגיל אנו קונים דבר מה תמורת כסף, בשוק מטבע החוץ אנו קונים כסף בכסף ומוכרים כסף בכסף. הסחר בו, להבדיל משווקים פיננסים אחרים, נעשה במשך כל שעות היממה, מדובר בשוק נזיל, לא יציב, שמאפשר אומנם רווח מהיר אך גם הפסד מוחלט.
 
העוסקים בשוק זה יבקשו להשיג רווח על ידי שינוי ערך המטבע בעזרת חילופין למטבעות אחרות. המסחר נעשה תמיד כך שמטבע אחד צמוד לשני. הכוונה היא לכך שלוקחים ערך של מטבע ועל פיו קובעים ערך של מטבע אחר, וכך למעשה מתבצע המסחר בו. ערך המטבע נקבע על פי מדד של היצע וביקוש, אשר נקבעים על פי יציבות כלכלית של המדינה ממנה בא המטבע, מצב כלכלי, חוסן המדינה, וכדומה.  ברוב המדינות הניוד של המטבעות חופשי (מה שנחשב לאלמנט הכרחי בכלכלה חופשית) רק במקרים חריגים מתערב הבנק המרכזי, כאשר הוא מוצא שתיתכן שיש פגיעה בהתנהלות החופשית והחוקית של השוק.
 
חשוב לזכור שלרוב המטבעות מוצמדים לדולר, שכן מדובר במטבע חזק, יציב, אשר בא מכלכלה חזקה ויציבה גם כאשר היא נכנסת למשבר או נמצאת בתקופה לא טובה. השווקים רואים בדולר מטבע חזק, שבא ממדינה חזקה שאיננה נתונה לסיכונים של אי יציבות כלכלית או שלטונית.
 
המסחר במטבע חוץ הינו ספקולטיבי, ראשית מכיוון שאין לקונה בשוק מטבע החוץ כוונה אמיתית להשתמש במטבע אותה הוא קנה, אלא בכוונתו לסחור בה שנית על מנת להרוויח יותר,
ושנית, שאלת הרווח בשוק זה עומדת מול שאלת הרווח בהשקעות אחרות. הכוונה היא שהמשקיע תמיד יבחן כמה הוא הרוויח לעומת כמה יכול היה להרוויח, אילו היה משקיע בשווקים אחרים.
 
כיצד מתקיים המסחר במטבע החוץ? נניח שיש לנו 10 דולר. בהנחה שעבור כול דולר נקבל 2 יורו, הרי שנמכור את הדולרים ויהיו לנו 20 יורו. בסיבוב הבא ייתכן ועל כל יורו נקבל 2 דולר, וכך נמכור את היורו ונקבל תמורתם 40 דולר. כך יצאנו ברווח של 30 דולר. נכון שהדולר נחלש, אך בבוא העת שוב נוכל למכור אותו, ולהרוויח יותר.
 
כיצד משפיעות התנודות בשוק מטבע החוץ על מי שלא סוחר בו? גם אם אין אנו משקיעים במטבע חוץ יש לו עלינו השפעה גדולה. למשל, בנסיעות לחו"ל: ככל שהדולר ירד כך נשלם פחות, כך גם נוכל להמיר יותר שקלים לדולרים. בהנחה שאין עליית מחירים בחו"ל, נוכל לחסוך בעלויות הטיול. דוגמא אחרת היא השכרת דירה: בהנחה שהדולר ירד, הרי שהערך  בשקלים שנשלם עבור הדירה ירד גם במהלך השכירות, שכן נשלם אותו סכום דולרים אך שערכם שווה פחות (בהמרה לשקלים).
מי שמושפעים הכי הרבה מעלייה וירידה של הדולר הם היצואנים והיבואנים. מי שמייצא לחו"ל מקווה שערך הדולר יהיה נמוך, כך הוא מוכר בחו"ל בדולרים ובהמרה לשקלים הוא ירוויח הפרש גדול יותר. לעומתו היבואן יקווה שערך הדולר יעלה, שכן הוא משלם בדולרים בחו"ל, והיה רוצה להחזיר לעצמו את ההשקעה בארץ. לשם כך הוא צריך שערך הדולר יהיה גבוה. השפעות אלו על יצואנים ויבואנים יכולות להשפיע ישירות על הצרכן בישראל, שכן במידה והם מפסידים, תיתכן עליית מחירים שתשפיע על כיסו של הצרכן, גם אם הוא אינו מודע לכך שהדבר נובע מהתנודות בדולר.
 
 על מנת לדעת כיצד לנצל את התנודות בשוק מטבע החוץ וללמוד יותר כיצד הוא עובד מומלץ מאוד לקחת קורסים פיננסים אשר מתמקדים במטבע חוץ ובהשפעותיו השונות.
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.