כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 
   

 
 

ביטוח משכנתא - ערבויות

כאשר אנו מבקשים לקבל משכנתא מהבנק עלינו להציג ערבויות. מהן ערבויות וכיצד אנו משיגים אותן? מה הזכויות והחובות של הערבים, וממי כדאי שנבקש להיות ערבים שלנו? על מי כדאי לוותר על מנת שנוכל לקבל ערבויות כפי שאנו רוצים? מומלץ מאוד להתעמק בתחום הערבויות, כדי שחס וחלילה לא ניאלץ לשמוע מן הבנק שאין אנו יכולים לקבל משכנתא לרכישת דירה.
 
ערבות היא התחייבות משפטית של גורם שאינו צד בעסקה לשלם את החוב במידה ומי שלקח על עצמו את ההלוואה לא יכול לשלם אותה, או לא מוכן לשלם אותה. הבנק אשר מבקש ערבויות למשכנתא רשאי לדרוש, ואף לפנות לבית משפט, כדי להכריח את הערב לשלם את החוב שנוצר, זאת במידה והלווה לא משלם את הלוואת המשכנתא שלקח, או לא יכול לשלם. יש לציין שמול הערבויות קיימת אופציה שבנקים לא נוטים להשתמש בה, והיא משכון נכס של המלווה. אופציה זו קיימת בדרך כלל בעסקאות בין אנשים, שהבנק אינו חלק מהם.
 
ישנם סוגי ערבויות שונים שהבנק יכול לדרוש: ערבות המוגבלת בסכום כסף מסוים, לרוב יתחלק סכום זה באופן שווה בין הערבים למשכנתא, או ערבות שאיננה מוגבלת בסכום- ערבות זו מסכנת את הערב, שכן הוא יהיה חייב בכל סכום ההלוואה, גם אם המלווה הגדיל את סכום ההלוואה בלי שהערב יידע על כך. בכל מקרה סוג הערבות שתינתן יהיה כתוב וחתום על ידי כל הצדדים, שכן רק ערבות בכתב נחשבת מבחינה משפטית.
 
כיום, יש לזכור, אין צורך בערבות למשכנתא אם ההלוואה היא עד 60% מערך הנכס. הבנקים דורשים ערבים בעיקר כאשר סכום ההלוואה מגיע ליותר מ-60% מערך הנכס, או כאשר מדובר בזוג בתחילת הקריירה שלו. בניגוד לעבר, כאשר נדרשה ערבות של 3-5 ערבים למשכנתא, הרי שכיום מספיק ערב אחד או שניים כדי לקבל משכנתא, והם חייבים להיות מעל גיל 18, ולא בני זוג. יש לציין שהבנקים מעדיפים שההורים יחתמו ערבות, ולא גורמים כמו חברים, שכן אם ההורים ערבים לזוג הסיכון לבנק נמוך יותר.
 
מבחינת הערב- הזכויות המגיעות לו הן: ראשית- כמובן- היכולת לסרב לבקשת הערבות של המלווה, אך במידה והסכים- חייב הבנק ליידע אותו במצבו הכספי של הלווה ובסיכון שהוא לוקח על עצמו, בתנאי ההלוואה שהלווה לקח, וכמו כן על הבנק להעדיף לקחת את הנכס כערבות בטרם יפנה לערב לשלם את חובות הלווה. חשוב שהערב יבחן כמה ערבים חתמו על הערבות למשכנתא, וכיצד היא מתחלקת ביניהם. חובת הערב הינה החובה לשלם את החוב שנוצר במידה והלווה לא משלם את התשלומים כפי שנקבע במשכנתא.
 
מבחינת הלווה- עדיף שהערב יהיה מישהו שיוכל לשלם את ההלוואה, במידה והוא לא יעמוד בתשלומים, בלי שזו תפגע בו מבחינה כלכלית. מוטב תמיד שיהיה זה בן משפחה ולא חבר, שכן האחריות של בן משפחה גדולה יותר מזו של חבר. יש לציין שהלווה חייב לבטח את עצמו בביטוח משכנתא כנגד הסיכון שהוא לא יוכל לעמוד בתשלומי המשכנתא. לפי ביטוח המשכנתא רשאי הבנק לפדות את כספי הביטוח כנגד חובות ההלוואה, ואף לקחת לעצמו את הנכס במידה והלווה אינו מחזיר בזמן את ההלוואה שקיבל.
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.