כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 
   

מיפרייס הינו מנוע השוואת מחירים בשיטת המכרז הסגור.
מלא את פרטייך ושלח בקליק אחד בקשה להצעת מחיר מ 5 ספקים מובילים בתחום לימודי שוק ההון.
חסוך בין 50%-30% מעלויות הלימודים - ותתחילו לעשות כסף גדול בשוק ההון !

 
 

קורס לשוק ההון – למה ואיך?

"הכסף מניע את העולם" אומר השיר הידוע, ואכן כך הוא. היום תוכל לסחור בכל דבר בלחיצת כפתור מהמחשב הביתי שלך: מניות, מטבעות, סחורות, חמרי גלם ואפילו נפט. אבל מה לקנות? מתי? מתי למכור? את כל הדברים החשובים האלה, הקובעים את רווחיך (או חלילה את הפסדיך) תוכל ללמוד בשוק קורס ההון.
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק לקורס לשוק ההון
הוסף הערות
הוסף הערות
 
 
מטרתו של הקורס לשוק ההון היא להקנות לך כלי ניתוח וידע מקצועי לקבלת החלטות במה להשקיע ומתי. בעקבות שוק ההון תדע איך להפיק רווחים מהעליות בשוק כמו גם מן הירידות, להעריך מתי להיכנס לשוק ומתי להישאר בחוץ. תדע לבצע הערכות נכונות ואובייקטיביות של כל מכשיר פיננסי ונכס בסיסי בשוק ההון. תלמד להגביל את הפסדיך ולמקסם את רווחיך בסיכון נבון ובביצוע נכון. בשוק ההון יש להתנהל בצורה נבונה ואחראית, אחרת רעות יהיו התוצאות.
 
קהל היעד של קורס שוק ההון הם אנשים בעלי כסף פנוי, אותו הם מעוניינים להשקיע בשוק ההון, משקיעים המעוניינים להעשיר את הידע שלהם במסחר בשווקי ההון בעולם באמצעות הלימוד, כמובן מתוך עניין לעשות רווחים כלשהם באמצעות הכרת השוק.
 
בקורס לשוק ההון נלמדים מושגים מרכזיים בשוק ההון, וכן כלים מעשיים לבניית תיק השקעות מגוון ובעל פוטנציאל תשואה מקסימאלית. כן לומדים את הכלים להגנה מפני סיכוני שוק שונים.
 
הקורסים מועברים בצורה פרונטאלית, תוך שימוש בעזרים שונים כגון: תכנות מחשב, מצגות ועיתונות כלכלית. בנוסף להרצאות נערכים גם דיונים פומביים, ומרצים מבחוץ העוסקים בתחום מגיעים להרצות בקורסים אלה. בנוסף לכך ניתן לבקר בבורסה לניירות ערך בתל אביב ובחדרי עסקאות. הקורסים כוללים תרגולים והיכרות עם פלטפורמת מסחר "on line" . כל אדם המבקש להשתתף בקורס יוכל לקבל חוברת ובה יפורט החומר הנלמד ועזרי הלימוד הנהוגים בקורס זה. אחרי עיון והשוואה תוכל לבחור את המקום המתאים לך ביותר לעבור בו את הקורס לשוק ההון.
 
תלמידי הקורס הנוכחים בכ-80% מן השיעורים זכאים בדרך כלל לתעודת גמר.
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.