כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 
   

מיפרייס הינו מנוע השוואת מחירים בשיטת המכרז הסגור.
מלא את פרטייך ושלח בקליק אחד בקשה להצעת מחיר מ 5 ספקים מובילים בתחום עובדים זרים

 
 

העסקת עובד סיעודי זר

לצערנו, לא מעט אנשים מבוגרים זקוקים לעזרה בכול הקשור לחיי היום יום שלהם. מהדברים הקטנים ביותר ועד נוכחות של אדם בקרבם שיארח להם חברה. הפתרון לכך הוא עובדים זרים סיעודיים.
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק לעובדים זרים
הוסף הערות
הוסף הערות
 
 
אלו יכולים להעניק את כל העזרה הדרושה, ולתת למטופל תחושה שיש מי שעוזר לו ושהוא איננו לבד. 
                                      
עובד זר סיעודי עובד אצל המטופל, ומטפל בו ועבורו בכול הקשור למטלות הבית, ניקיון, בישול, כביסה וקניות. הוא תומך במטופל בליווי מחוץ לבית, עזרה ברחצה והלבשה, ואם יש צורך- בהשגחה רפואית.
 
מי זכאי לעובד זר וכיצד הוא יכול להעסיק אותו? לפי חוקי המדינה, הזכאים הינם אלו שנמצאו על ידי ביטוח לאומי, משרד הבריאות או משרד הביטחון (גמלאי משרד הביטחון) מתקשים בביצוע פעולות יום-יומיות כגון, ניידות, אכילה, רחצה, הלבשה. זכאותם תיקבע על ידי הערכת תלות של רופא המשפחה. כמו כן זכאי להעסיק עובד זר גם מי שיש לו ארבע נקודות בביטוח לאומי, והוא מעל לגיל 60-65.
 
ישנם ארבעה מקרים חריגים אשר יכולים להעסיק עובד זר סיעודי: מטופל הגר עם נכה בן משפחה, מטופל עם פיגור שכלי והורים מעל לגיל 70, מטופל שהינו הורה לשלושה ילדים מתחת לגיל 6, או חולה במחלה ממארת הזקוק לטיפול והשגחה כל היום.
 
תהליך העסקת העובד הזר הינו פשוט: מוציאים אישור מביטוח לאומי על ידי ויתור על חסינות רפואית. מגישים בקשה למשרד התמ"ת עבור קבלת היתר , בצירוף אגרה על סך 252 ₪. עם קבלת ההיתר בוחרים חברת כוח אדם, דרכה מגייסים את העובד הזר. הגיוס נעשה באמצעות ראיון וקורות חיים שלו. חברת כוח האדם קובעת תור למשרד הפנים לשם קבלת אישור עבודה. עלות האישור היא 145 ₪. משרד הפנים מגיש את הבקשה לשגרירות הרלוונטית, אשר ברגע קבלת הבקשה מראיינת את העובד, ובמידה והוא נמצא מתאים חברת כוח האדם בחו"ל, מטיסה אותו ארצה.
 
ניתן לממן עובד זר באמצעות ביטוח לאומי, כאשר המימון הוא על 15 שעות שבועיות השוות ל1500 שקל, או דרך ביטוחים משלימים של קופות חולים או חברות פרטיות לפי הפוליסה.
גמלאי משרד הביטחון זכאים למימון מטעם המשרד.
 
חשוב לבחון עם איזו חברת כוח אדם אנו בוחרים לעבוד. יש לבדוק כיצד היא מגייסת את עובדיה, מה הן קשריה בחו"ל, אילו שירותים היא מעניקה. חברות רבות נותנת הפנייה לחברות סיעוד, לחברות אשר עוזרות במימון, ליווי של המטופל בימים הראשונים של הטיפול, טיפול בכל הקשור לניירת. לא מעט חברות מעסיקות עובדים סוציאליים, שעוזרים למטופל ולמשפחתו ומקיימות עימו קשר ישיר בכול זמן הטיפול. כמובן שיש ליידע את החברה על מצב המטופל, ואיזה מטפל רוצים, על מנת שהשהיה ביחד תהיה נעימה.
כיום מגיעים עובדים זרים סיעודיים מארצות שונות במזרח אירופה ומזרח אסיה. חשוב לבדוק האם העובד דובר עברית או אנגלית, האם עבר קורס הכשרה רפואי (עובדים אלו אמורים לעבור קורס הכשרה סינון רפואי בטרם הגעתם לארץ, ולהציג תעודת יושר. יש לבדוק שאכן כך נעשה).
 
על מנת שהעובד יהיה מרוצה ויעשה עבודתו כנדרש, יש להעניק לו את מה שמתחייב בחוק.
שכר חודשי שאיננו יורד משכר המינימום, דמי כיס שבועיים, ביטוח רפואי, ביטוח לאומי (2 אחוז מהשכר), הוצאות לינה, מזון והיגיינה, כמו כן תקציב לשיחות חו"ל, וחדר משלו עם מיטה ומצעים. העובד זכאי לתשעה ימי חופש במסגרת חגיו הדתיים והלאומיים, בנוסף לכך ל-12 ימי חופש בתשלום וימי מחלה. הוא איננו מחויב לעבוד ממוצאי שבת ועד יום ראשון בערב. יום עבודתו של העובד יהיה 8 שעות, וחייבים לתת לו שעתיים למנוחה. במידה והעבודה כוללת השגחה לילית, הרי שיש לאפשר לו להשלים שעות שינה אלה במשך היום. אסור להעביר את העובד לעבוד אצל חברים או קרובי משפחה, ואסור להחזיק את הדרכון שלו בניגוד לרצונו. מותר לו לצאת לחופשת מולדת, ואז מוציאים עבורו "אינטר ויזה" שמתירה לו לחזור לארץ בתאריך מוגדר. במידה של פיטורים, זכאי העובד לפיצויים.
 
מאחר ותפקיד המטפל הוא מאוד רגיש, שכן מדובר באדם שיטפל באנשים הקרובים לנו במשך היום יום, הרי שחשוב שנרגיש בטוחים עם עובד זה, וניתן לו להרגיש שאנו בוטחים בו.
 
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.