כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 

"איתן זמיר - סוכנות לביטוח" משתייכת ל-"עתיד - קבוצת ביטוח" ופועלת בענף הביטוח משנת 1998.
הסוכנות מנוהלת על ידי סוכן הביטוח איתן זמיר, בעל הכשרות מקיפות בתחום הביטוח וניהול סיכונים.

 
 
         
 
 
 
 
 

ביטוח עובדים זרים



שייכותה זו של הסוכנות וקשריה המקצועיים מאפשרים לה פעילות נמרצת, ומהירות תגובה, תוך שירות אישי ללקוח.
הסוכנות משווקת תוכניות ביטוח בריאות, ביטוחי חיים, ביטוחי רכוש וסיכונים מיוחדים. בין הלקוחות ניתן למצוא חברות,
עסקים בינוניים, ולקוחות פרטיים.
הסוכנות מתמקדת בתחומי הפעילות הבאים:

ביטוח בריאות לתיירים ולעובדים זרים, ביטוח בריאות פרטי ומפעלי, ביטוח סיכונים מיוחדים ורכוש, ביטוחי מנהלים וקרנות השתלמות ופנסיה.



 
 
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק לביטוח עובדים זרים
הוסף הערות
הוסף הערות
         
 
 
מאמרים בתחום
  • לצערנו, לא מעט אנשים מבוגרים זקוקים לעזרה בכול הקשור לחיי היום יום שלהם. מהדברים הקטנים ביותר ועד נוכחות של אדם בקרבם שיארח להם חברה. הפתרון לכך הוא עובדים זרים סיעודיים.
     
    יש אנשים שמעדיפים בגיל מסוים לעבור לחיות בדיור מוגן במקום לחיות לבדם או להיות תלויים בבני משפחתם. דיור מוגן הוא בית אבות המקנה לדייריו חיים ברמה גבוהה, יכולת להגשים את עצמם גם בהיותם בפנסיה, וטיפול אישי בכל דבר שנדרש.
    ישנם מבוגרים, אשר בגיל מסוים רוצים לחוש ביטחון, להיות בין בני גילם, להעסיק את עצמם באופן קבוע בלי שיצטרכו להיות תלויים בבני משפחתם. לשם כך הם מצטרפים לדיור מוגן.
     
    מדינת ישראל מתירה כיום יבוא עובדים זרים בענפים מסוימים, על מנת לעזור למעסיקים בפרנסה שלהם.
    עבור אנשים בגיל השלישי העיסוק היום- יומי בתחום מסוים אחד לפחות הוא קריטי. שכן לא פעם חוסר עשייה מובילה אותם לדיכאון ולתחושות לא נעימות, אשר גורמות להם לעייפות ולפגיעה בבריאותם. העשייה נותנת להם תחושה של שייכות, חשיבות, ובעיקר גורמת להם להעביר את הימים בתחושה שהם עושים משהו אשר חשוב לא רק להם אלא גם לאחרים . בגיל השלישי גורם להם הדבר להרגיש שהם עדיין רלוונטיים .
     
    בשלב מסוים בחיים צריכה משפחה להכריע למען הוריה המבוגרים ולהחליט האם לשלוח אותם לבית אבות או לבית של  דיור מוגן ,  שם יקבלו ההורים את הטיפול הטוב ביותר, ושם הם יוכלו לבלות את שארית חייהם, לא רק לצד אנשים בני גילם, אלא לצד מי שיוכל לעזור להם בכל מצב ומצב. עם זאת, חשוב לזכור שישנם הבדלים בין שני המקומות, אשר צריכים להשפיע על ההחלטה לאן לשלוח אותם.
    קשישים רבים נאלצים או בוחרים להעביר את החלק האחרון של חייהם בפרויקטים של  דיור מוגן . הם בוחרים לעשות זאת על מנת לחיות את חייהם בשלווה, בסביבת אנשים בני גילם, ובמקום בו יכולים לא רק להינות מפעילויות תרבותיות רבות שיעניקו להם משמעות חדשה לחיים, אלא גם יוכלו להיות מטופלים במידה ויזדקקו לעזרה רפואית כלשהי.
     
    יציאה לפנסיה יכולה להיות דבר לא פשוט מבחינה חברתית, נפשית ואפילו בריאותית. שנים של שיגרת עבודה, בה הייתה לנו סמכות ואחריות, יכולת השפעה, ובעיקר עסקנו בדבר שאנו אוהבים לעסוק, הגיעו לסיומם וכעת עלינו לחפש דברים חדשים אשר יעסיקו אותנו במשך היום-יום.
    לעיתים, כאשר אנו שוכרים עובדים זרים, אנו נוטים להאמין שעקב עלותם הזולה והרווח הכלכלי שבעניין אין אנו נדרשים להעניק לעובדים אלו זכויות. אך מדובר בטעות מרה, שלא פעם פוגעת בעובדים באופן קשה, ובנו הן כבני אדם, מעסיקים ומבחינות כלכליות שונות ורבות. עלינו לדאוג לזכויות עובדים זרים העובדים אצלנו, בדיוק כפי שאנו דואגים לזכויות העובדים המקומיים שלנו.
     
    עבור אנשים אשר סובלים מחוסר שיניים, שתלים דנטליים מהווים פתרון הולם, אשר יכול להעניק להם אפשרות לחייך חיוך שכולם יאהבו, ללעוס באופן בריא ולשקם את פיהם הן מבחינה אסתטית והן מבחינה בריאותית. השתלת שיניים הינה פתרון מקובל כיום עבור שיקום הפה.
  • אנשים בגיל מבוגר חשים לא פעם צורך לשנות את חייהם, להקל על עצמם בשגרת החיים ולמצוא עיסוקים חדשים . לא מעט מהם חשים בבדידות ויש להם צורך בחברה סביבם אשר תעניק להם תמיכה ועזרה . הפתרון הטוב עבורם הוא דיור מוגן . כך הם משנים את סביבת חייהם ונהנים מחיים חדשים בגיל השלישי . הנה מספר תשובות אשר יסבירו כיצד ניתן לעשות זאת .
     
    אחת הבעיות שלפעמים איננו שמים לב אליהן היא העובדה שלא פעם אנו מאמצים את עינינו. בעיה זו גורמת לנו לבעיות ראייה בגיל צעיר, ובגיל מתקדם היא מאלצת אותנו לא פעם לעבור ניתוח הרמת עפעפיים. מאמץ זה הופך את חיינו לקשים יותר, הן בזמן הווה והן בזמן עתיד. וכל זה- כי אנו רוצים להספיק יותר, לראות יותר, או פשוט מתקשים לתת לעיניים שלנו לנוח.
    כאשר חשבנו על מטופלים סיעודיים בעבר- חשבנו על אנשים זקנים, עריריים, אשר מתקשים לעשות פעולות פשוטות, והדרך היחידה לטפל בהם היא בעזרת אשפוזם במחלקה סיעודית בבית החולים. שם יידעו לטפל בהם, וכך הם לא יהיו לנטל על משפחתם. עם השנים גילינו שיש דרכים נעימות יותר לטפל במטופלי סיעודיים, דרכים אשר מקלות עליהם ונעימות להם יותר.
     
    עובדי הסיעוד מובאים מכל רחבי העולם, ובפרט מהפיליפינים, מנפאל, מהודו וממזרח אירופה. התאמת העובד למטופל מתבצעת באמצעות קשת פרמטרים רחבה, ובראשה, כמובן, שפת האם הנדרשת. חברות כוח האדם המביאות ארצה עובדים זרים פועלות על פי רישיון משרד המסחר והתעשייה, עם כל האישורים וההיתרים הדרושים כדי לייבא מטפלים זרים לסיעוד.
    יש אנשים אשר פניהם מתקמטים ומזדקנים בגיל צעיר יותר מאחרים. הדבר תלוי בגורמים רבים כגון: גיל, תורשה, מבנה העצמות, הרגלי אכילה, עישון וכדומה. פעם היה מראה הזקנה מכבד את נושאו: האנשים הזקנים נחשבו לחכמים ובעלי ניסיון, אשר על פיהם יישק דבר. המחוקקים והשופטים היו הזקנים- חכמי השבט. היום כולנו שואפים להיראות צעירים ויפים.
     
    אחת השאלות אותן שואלים מעסיקים של עובדים זרים היא האם הם זכאים לנקודות זיכוי במס הכנסה על העסקת עובדים זרים. שאלה זו עולה שוב ושוב, שכן היא יכולה להשפיע באופן מהותי על ההחלטה האם להעסיק עובד זר או עובד ישראלי. זאת, כמובן, באם שניהם כשירים לתפקיד באותה מידה, ומה שמבדיל ביניהם הוא רק עלות העסקתם.
    לעיתים קורה שהורינו המתבגרים מגיעים למצב בו הם אינם מסוגלים לבצע את כל פעולות היום יום בעצמם. חלקם זקוקים לעזרה חלקית בדברים כגון: ניקיון, קניות, בישול. אחרים זקוקים לעזרה במשך 24 שעות ביממה, בכל הפעולות החיוניות לחיים תקינים. בעבר היו ההורים המזדקנים נשארים בחיק המשפחה ומטופלים על ידה. עד היום ישנן חברות בהן נהוג כך.
     
    בגיל מסוים נראים על פנינו קמטי הזמן. יש מי שיאמר שזהו מראה מכובד. פנים חרושות קמטים הם מעניינים, הם פנים של אדם שעשה משהו בחייו. אבל מאידך, כשאנו מביטים במראה, המראה לא מלבב. היינו רוצים להיות צעירים יותר, או לפחות להיראות כך.
    עם השנים פנינו משתנות. אין מדובר בשינוי מקום או הקטנה של הפה או האף, אלא בעור הפנים. עם השנים עור הפנים מצטמק, רופף, הופך גמיש מדי ולמעשה מעור מתוח, כפי שהכרנו אותו, הוא הופך לעור מקומט ומצומק. מדובר בתופעה מוכרת, שכמעט כל גבר וכל אישה סובלים ממנה.
    כרטיס עובד זר - עובד סיעודי ביטוח לאומי
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.