כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 

מיפרייס הינו מנוע השוואת מחירים בשיטת המכרז הסגור.
מלא את פרטייך ושלח בקליק אחד בקשה להצעת מחיר מ 5 ספקים מובילים בתחום בתי אבות .
השווה מחירים וחסוך 25%-10% ממחירי בתי אבות !

 
 
         
 
 
 
 
 

בתי אבות



מחפשים בית אבות ליקיריכם?

היצע הבתי אבות בישראל רחב ומגוון ומאפשר לכם לבחור בין חבילות שירותים, איכויות ומחירים המותאמים לכם וליקיריכם.

מיפרייס ריכזה עבורכם את בתי האבות  המובילים בישראל. השאירו את פרטיכם והניחו למקצוענים לחזור אליכם עם הצעות אטרקטיביות.



 
 
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק לבתי אבות
הוסף הערות
הוסף הערות
 
         
 
 
מאמרים בתחום
  • לצערנו, לא מעט אנשים מבוגרים זקוקים לעזרה בכול הקשור לחיי היום יום שלהם. מהדברים הקטנים ביותר ועד נוכחות של אדם בקרבם שיארח להם חברה. הפתרון לכך הוא עובדים זרים סיעודיים.
     
    יש אנשים שמעדיפים בגיל מסוים לעבור לחיות בדיור מוגן במקום לחיות לבדם או להיות תלויים בבני משפחתם. דיור מוגן הוא בית אבות המקנה לדייריו חיים ברמה גבוהה, יכולת להגשים את עצמם גם בהיותם בפנסיה, וטיפול אישי בכל דבר שנדרש.
    ישנם מבוגרים, אשר בגיל מסוים רוצים לחוש ביטחון, להיות בין בני גילם, להעסיק את עצמם באופן קבוע בלי שיצטרכו להיות תלויים בבני משפחתם. לשם כך הם מצטרפים לדיור מוגן.
     
    מדינת ישראל מתירה כיום יבוא עובדים זרים בענפים מסוימים, על מנת לעזור למעסיקים בפרנסה שלהם.
    עבור אנשים בגיל השלישי העיסוק היום- יומי בתחום מסוים אחד לפחות הוא קריטי. שכן לא פעם חוסר עשייה מובילה אותם לדיכאון ולתחושות לא נעימות, אשר גורמות להם לעייפות ולפגיעה בבריאותם. העשייה נותנת להם תחושה של שייכות, חשיבות, ובעיקר גורמת להם להעביר את הימים בתחושה שהם עושים משהו אשר חשוב לא רק להם אלא גם לאחרים . בגיל השלישי גורם להם הדבר להרגיש שהם עדיין רלוונטיים .
     
    בשלב מסוים בחיים צריכה משפחה להכריע למען הוריה המבוגרים ולהחליט האם לשלוח אותם לבית אבות או לבית של  דיור מוגן ,  שם יקבלו ההורים את הטיפול הטוב ביותר, ושם הם יוכלו לבלות את שארית חייהם, לא רק לצד אנשים בני גילם, אלא לצד מי שיוכל לעזור להם בכל מצב ומצב. עם זאת, חשוב לזכור שישנם הבדלים בין שני המקומות, אשר צריכים להשפיע על ההחלטה לאן לשלוח אותם.
    קשישים רבים נאלצים או בוחרים להעביר את החלק האחרון של חייהם בפרויקטים של  דיור מוגן . הם בוחרים לעשות זאת על מנת לחיות את חייהם בשלווה, בסביבת אנשים בני גילם, ובמקום בו יכולים לא רק להינות מפעילויות תרבותיות רבות שיעניקו להם משמעות חדשה לחיים, אלא גם יוכלו להיות מטופלים במידה ויזדקקו לעזרה רפואית כלשהי.
     
    יציאה לפנסיה יכולה להיות דבר לא פשוט מבחינה חברתית, נפשית ואפילו בריאותית. שנים של שיגרת עבודה, בה הייתה לנו סמכות ואחריות, יכולת השפעה, ובעיקר עסקנו בדבר שאנו אוהבים לעסוק, הגיעו לסיומם וכעת עלינו לחפש דברים חדשים אשר יעסיקו אותנו במשך היום-יום.
    לעיתים, כאשר אנו שוכרים עובדים זרים, אנו נוטים להאמין שעקב עלותם הזולה והרווח הכלכלי שבעניין אין אנו נדרשים להעניק לעובדים אלו זכויות. אך מדובר בטעות מרה, שלא פעם פוגעת בעובדים באופן קשה, ובנו הן כבני אדם, מעסיקים ומבחינות כלכליות שונות ורבות. עלינו לדאוג לזכויות עובדים זרים העובדים אצלנו, בדיוק כפי שאנו דואגים לזכויות העובדים המקומיים שלנו.
     
    עבור אנשים אשר סובלים מחוסר שיניים, שתלים דנטליים מהווים פתרון הולם, אשר יכול להעניק להם אפשרות לחייך חיוך שכולם יאהבו, ללעוס באופן בריא ולשקם את פיהם הן מבחינה אסתטית והן מבחינה בריאותית. השתלת שיניים הינה פתרון מקובל כיום עבור שיקום הפה.
  • אחת השאלות אותן שואלים מעסיקים של עובדים זרים היא האם הם זכאים לנקודות זיכוי במס הכנסה על העסקת עובדים זרים. שאלה זו עולה שוב ושוב, שכן היא יכולה להשפיע באופן מהותי על ההחלטה האם להעסיק עובד זר או עובד ישראלי. זאת, כמובן, באם שניהם כשירים לתפקיד באותה מידה, ומה שמבדיל ביניהם הוא רק עלות העסקתם.
     
    לא מעט אנשים נזקקים למכשיר שמיעה. אלו משמשים עבורם אוזניים, שכן שמיעתם לקויה ואין ביכולתם לשמוע קולות וצלילים ברמות דציבלים מסוימות. ליקוי שמיעה אלו לא רק שמפריעים להם ליהנות מן הצלילים שכל אדם אחר נהנה מהם, אלא עלולים להיות מסוכנים ולהפריע להם במהלך חייהם. בעזרת מכשירי שמיעה הם יכולים ליהנות מקולות העולם כמעט כמו כולם.
    כמו שידוע לכולנו, הגוף הינו מכונה. אם לא מטפלים בו נכון הוא עלול להיהרס ולא לתפקד. אך גם אם נטפל בו נכון- הגיל עושה את שלו. עם הזמן הגוף זקוק לטיפולים עקב זקנתו. זקנה זו יכולה להשפיע עלינו מבחינה פיזית בדרכים שונות ורבות. לכן חשוב שנהיה מוכנים לכך ושנדע לטפל בבעיות השונות שיצוצו במועד המוקדם ביותר.
     
    לעיתים אנשים מגיעים לגיל או למצב בחיים בו הם נאלצים לקבל עזרה טיפולית יומיומית. מדובר בעזרה סיעודית, אשר מקלה עליהם את החיים ומאפשרת להם לנהל חיים רגילים או כמעט רגילים. המטפלים אשר מעניקים עזרה זו הם בדרך כלל עובדים זרים סיעודיים, אשר באים ארצה במיוחד למטרה זו.
    אנשים בגיל מבוגר חשים לא פעם צורך לשנות את חייהם, להקל על עצמם בשגרת החיים ולמצוא עיסוקים חדשים . לא מעט מהם חשים בבדידות ויש להם צורך בחברה סביבם אשר תעניק להם תמיכה ועזרה . הפתרון הטוב עבורם הוא דיור מוגן . כך הם משנים את סביבת חייהם ונהנים מחיים חדשים בגיל השלישי . הנה מספר תשובות אשר יסבירו כיצד ניתן לעשות זאת .
     
    לעיתים קרובות נאלצים אנשים מבוגרים לשכור מטפל סיעודי במהלך חייהם, כאשר הם מתקשים לעשות פעולות פשוטות, אשר בלעדיהן לא ניתן לקיים אורח חיים רגיל ותקין. מי הם האנשים האלה? כיצד טיפול סיעודי יכול להשפיע על חייהם? באיזה שלב הם נזקקים לטיפול סיעודי?
    אי אפשר להישאר צעירים לנצח. הזמן חורש בפנינו קמטים, ואת גלגל הזמן לא נוכל להשיב אחור. אלא שהיום ניתנת לנו האפשרות להחזיר לפנינו את המראה הצעיר והרענן, זה שכבר מזמן לא נשקף אלינו מן המראה.
     
      עובד זר – מהגר עבודה- הוא אדם העובר למדינה אחרת, שמעמדו בה אינו של אזרח או תושב, על מנת למצוא את פרנסתו. לעיתים מדובר בהגירה שבסופה מתאזרח העובד במדינתו החדשה. לעיתים ההגירה היא רק למספר שנים מוגבלות, לשיפור מצבו הכלכלי. בישראל העובדים הזרים נהפכו לגורם משמעותי החל משנת 1993 .
    אדם כבד שמיעה או חרש חלקית, ילד או מבוגר, יתקשה לתקשר עם סביבתו. באם הוא תינוק- התפתחותו תיפגע על ידי כך. הוא לא יוכל לרכוש את השפה ובטחונו העצמי יהיה מעורער. המבוגר אשר שמיעתו ירדה יתנתק מסביבתו, ואפשרויות התקשורת שלו יפחתו מאד. הירידה בשמיעה תמנע ממנו להשתתף בשיחה, לשמוע מוסיקה או להאזין לרדיו. היום אפשר למנוע מצב זה על ידי הרכבת מכשיר שמיעה.
    סיעוד הוא מקצועה של האחות. תחום זה מסייע לפרט, למשפחות ולקהילה בטיפול, בשמירה ובקידום הבריאות, בעיקר של אוכלוסיה מבוגרת וכן של בעלי מוגבלויות שונות. המילה סיעוד באה מהמילה סעד, שפירושה מתן עזרה לאדם אחר, לעומת זאת "אחות" באה משחר המקצוע, שבו אנשים שעסקו במקצוע זה היו נזירות ונקראו אחיות.
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.