כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 

מיפרייס הינו מנוע השוואת מחירים בשיטת המכרז הסגור. מ
לא את פרטייך ושלח בקליק אחד בקשה להצעת מחיר מ 5 ספקים מובילים בתחום הפקת אלבום חיים שכאלה .

 
 
         
 
 
 
 
 

אלבום חיים שכאלה



אלבום חיים שכאלה הינו יצירה משותפת של המזמין ושל יוצר האלבום. כמאזין קולט היוצר את כל הסיפורים והשירים, המחשבות והרגשות, מלקט את כל התמונות  ופיסות המידע עבור ילדכם ומתרגם הכל ליצירה המשלימה אלבום תמונות מרגש.

בתהליך הפקת האלבום ניתן לשלב צילומים מתקופות שונות גן ילדים, בית הספר, צבא, משפחה, גיל הזהב ועוד.

אספנו עבורכם מספר מפיקים של אלבומי איכות, מלאו את פרטיכם וקבלו מספר הצעות להפקה של אלבום יום הולדת מקצועי עבורכם ועבור משפחתכם.





 
 
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק לאלבום חיים שכאלה
הוסף הערות
הוסף הערות
         
 
 
מאמרים בתחום
  • לצערנו, לא מעט אנשים מבוגרים זקוקים לעזרה בכול הקשור לחיי היום יום שלהם. מהדברים הקטנים ביותר ועד נוכחות של אדם בקרבם שיארח להם חברה. הפתרון לכך הוא עובדים זרים סיעודיים.
     
    יש אנשים שמעדיפים בגיל מסוים לעבור לחיות בדיור מוגן במקום לחיות לבדם או להיות תלויים בבני משפחתם. דיור מוגן הוא בית אבות המקנה לדייריו חיים ברמה גבוהה, יכולת להגשים את עצמם גם בהיותם בפנסיה, וטיפול אישי בכל דבר שנדרש.
    ישנם מבוגרים, אשר בגיל מסוים רוצים לחוש ביטחון, להיות בין בני גילם, להעסיק את עצמם באופן קבוע בלי שיצטרכו להיות תלויים בבני משפחתם. לשם כך הם מצטרפים לדיור מוגן.
     
    מדינת ישראל מתירה כיום יבוא עובדים זרים בענפים מסוימים, על מנת לעזור למעסיקים בפרנסה שלהם.
    עבור אנשים בגיל השלישי העיסוק היום- יומי בתחום מסוים אחד לפחות הוא קריטי. שכן לא פעם חוסר עשייה מובילה אותם לדיכאון ולתחושות לא נעימות, אשר גורמות להם לעייפות ולפגיעה בבריאותם. העשייה נותנת להם תחושה של שייכות, חשיבות, ובעיקר גורמת להם להעביר את הימים בתחושה שהם עושים משהו אשר חשוב לא רק להם אלא גם לאחרים . בגיל השלישי גורם להם הדבר להרגיש שהם עדיין רלוונטיים .
     
    בשלב מסוים בחיים צריכה משפחה להכריע למען הוריה המבוגרים ולהחליט האם לשלוח אותם לבית אבות או לבית של  דיור מוגן ,  שם יקבלו ההורים את הטיפול הטוב ביותר, ושם הם יוכלו לבלות את שארית חייהם, לא רק לצד אנשים בני גילם, אלא לצד מי שיוכל לעזור להם בכל מצב ומצב. עם זאת, חשוב לזכור שישנם הבדלים בין שני המקומות, אשר צריכים להשפיע על ההחלטה לאן לשלוח אותם.
    קשישים רבים נאלצים או בוחרים להעביר את החלק האחרון של חייהם בפרויקטים של  דיור מוגן . הם בוחרים לעשות זאת על מנת לחיות את חייהם בשלווה, בסביבת אנשים בני גילם, ובמקום בו יכולים לא רק להינות מפעילויות תרבותיות רבות שיעניקו להם משמעות חדשה לחיים, אלא גם יוכלו להיות מטופלים במידה ויזדקקו לעזרה רפואית כלשהי.
     
    יציאה לפנסיה יכולה להיות דבר לא פשוט מבחינה חברתית, נפשית ואפילו בריאותית. שנים של שיגרת עבודה, בה הייתה לנו סמכות ואחריות, יכולת השפעה, ובעיקר עסקנו בדבר שאנו אוהבים לעסוק, הגיעו לסיומם וכעת עלינו לחפש דברים חדשים אשר יעסיקו אותנו במשך היום-יום.
    לעיתים, כאשר אנו שוכרים עובדים זרים, אנו נוטים להאמין שעקב עלותם הזולה והרווח הכלכלי שבעניין אין אנו נדרשים להעניק לעובדים אלו זכויות. אך מדובר בטעות מרה, שלא פעם פוגעת בעובדים באופן קשה, ובנו הן כבני אדם, מעסיקים ומבחינות כלכליות שונות ורבות. עלינו לדאוג לזכויות עובדים זרים העובדים אצלנו, בדיוק כפי שאנו דואגים לזכויות העובדים המקומיים שלנו.
     
    עבור אנשים אשר סובלים מחוסר שיניים, שתלים דנטליים מהווים פתרון הולם, אשר יכול להעניק להם אפשרות לחייך חיוך שכולם יאהבו, ללעוס באופן בריא ולשקם את פיהם הן מבחינה אסתטית והן מבחינה בריאותית. השתלת שיניים הינה פתרון מקובל כיום עבור שיקום הפה.
  • אנשים רבים נאלצים, עקב זקנה ומוגבלויות גופניות, לקבל עזרה יום יומית בפעילויות פשוטות שהם אינם יכולים לבצע לבדם . אחד הדרכים לעזור להם היא על ידי הבאת עובד זר אשר יעזור לבצע פעילויות אלו . התשובות הבאות יענו עבורכם על השאלה כיצד ניתן להביא עובד זר שיטפל בבני משפחתכם .
     
    עם השנים פנינו משתנות. אין מדובר בשינוי מקום או הקטנה של הפה או האף, אלא בעור הפנים. עם השנים עור הפנים מצטמק, רופף, הופך גמיש מדי ולמעשה מעור מתוח, כפי שהכרנו אותו, הוא הופך לעור מקומט ומצומק. מדובר בתופעה מוכרת, שכמעט כל גבר וכל אישה סובלים ממנה.
    כרטיס עובד זר - עובד סיעודי ביטוח לאומי
     
    בחירת בית אבות להורים אינה לעולם בחירה קלה. מעבר לקושי בעצם ההחלטה להכניס את ההורים לבית אבות , ההחלטה צריכה להיעשות אחרי בדיקה קפדנית ומדוקדקת. בית אבות הוא המקום בו יבלו ההורים את שנותיהם האחרונות, כנראה, והם יצטרכו לקבל שם טיפול הולם. על כן בית האבות צריך להיות מקצועי ולעמוד בסטנדרטים גבוהים, אחרת הם עלולים להיפגע.
    לעיתים, עקב מחלה, בעיה רפואית או בעיות זקנה אשר מתחילות להשפיע הן על הגוף ועל הנפש, יש צורך בטיפול סיעודי. טיפול זה צריך להינתן על ידי גורם מוסמך ואחראי, גורם אשר ניתן לסמוך עליו במהלך הטיפול. מאחר ולא פעם מדובר בטיפול צמוד, שאינו מוגבל בשעות וימים, הרי שהמקצועיות של המטפל חייבת להיות רבה ובלתי ניתנת לערעור. מטפלים כאלה הם העובדים הזרים הסיעודיים.
     
    אחד הרגעים הקשים עבור כל משפחה הוא הרגע בו הם מחליטים להכניס את בני המשפחה המבוגרים שלהם אל בית אבות . החלטה זו טעונה במטען לא קל: אחרי הכל, לבני המשפחה המבוגרים יש בהחלטה שכזו תחושה שמוותרים עליהם, שחשים שאינם עוד רצויים. עבור בני המשפחה הצעירים יש בהחלטה שכזו מעין אמירה של כפויות טובה.
    אנשים מבוגרים זקוקים לא פעם לחברת בני גילם כדי לעשות פעילויות מסוימת, ליהנות מאותן פעילויות, ולחוות את החוויות שהם אוהבים ביחד. על מנת לא ליפול לנטל על משפחתם וכדי לא להיות בודדים הם בוחרים לעבור אל מסגרת דיור מוגן.
     
    שאלה שעולה לא אחת אצל משפחות רבות היא האם ומתי להכניס את ההורים לבית אבות . מדובר בשאלה קשה, שלא מעט משפחות מבקשות לא לעסוק בה, ומנסות לדחות אותה כמה שיותר. בסופו של דבר לא מעט משפחות נאלצות להתמודד עם שאלה זו, ולקבל תשובה ברורה שיוכלו לחיות איתה.
    אנשים נזקקים לא פעם בגיל מסוים לעזרה של מטפל, אדם אשר יעזור להם לבצע את הפעילויות היום-יומיות בחיים: אותן פעילויות אשר דרושות למחייה. עבור המשפחה המטפלת באותו מטופל אין הדבר קל או פשוט. ועל כן עליהם למצוא את הפתרון הטוב ביותר עבורם, כך שיוכלו לקבל את הטיפול הנכון והמוצלח ביותר.
    אחת השאלות אותן שואלים מעסיקים של עובדים זרים היא האם הם זכאים לנקודות זיכוי במס הכנסה על העסקת עובדים זרים. שאלה זו עולה שוב ושוב, שכן היא יכולה להשפיע באופן מהותי על ההחלטה האם להעסיק עובד זר או עובד ישראלי. זאת, כמובן, באם שניהם כשירים לתפקיד באותה מידה, ומה שמבדיל ביניהם הוא רק עלות העסקתם.
 
אלבום משפחתי | חיים שכאלה | אלבום מתנה
 
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.