כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 
   

מיפרייס הינו מנוע השוואת מחירים בשיטת המכרז הסגור.
מלא את פרטייך ושלח בקליק אחד בקשה להצעת מחיר מ 5 ספקים מובילים בתחום מתיחת פנים.

 
 

סיבוכים אפשריים בעקבות ניתוח מתיחת פנים

יש אנשים אשר פניהם מתקמטים ומזדקנים בגיל צעיר יותר מאחרים. הדבר תלוי בגורמים רבים כגון: גיל, תורשה, מבנה העצמות, הרגלי אכילה, עישון וכדומה. פעם היה מראה הזקנה מכבד את נושאו: האנשים הזקנים נחשבו לחכמים ובעלי ניסיון, אשר על פיהם יישק דבר. המחוקקים והשופטים היו הזקנים- חכמי השבט. היום כולנו שואפים להיראות צעירים ויפים.
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק למתיחת פנים
הוסף הערות
הוסף הערות
 
 
 
 
החלטנו לבצע ניתוח מתיחת פנים, מצאנו את המשאבים הכלכליים, מצאנו, אחרי חקירות ובדיקות רבות, את המרפאה הנכונה ואת הרופא המתאים אשר ינתח את פנינו, עשינו את כל הבדיקות הרפואיות וההכנות לניתוח, והגענו בתהליך ארוך אל שולחן הניתוחים.
 
ניתוחים פלסטיים, ובכללם ניתוחי מתיחת פנים, אינם ניתוחים קלים, למרות שהם אולי נחשבים לכאלה. כמו כל ניתוח, גם הם כרוכים לפעמים בסיבוכים. להלן כמה סיבוכים אפשריים:
 
הצטברות דם מתחת לעור הפנים- המטומה- סיבוך זה קשור ברוב המקרים ליתר לחץ דם. לכן יש לדאוג לטפל בלחץ הדם לפני הניתוח. זהו סיבוך שעלול להופיע ביממה הראשונה אחרי הניתוח, ובמקרים חיצוניים יש לנתח שוב, לפתוח את התפרים ולנקז את הדם.
 
פגיעה בעצב התחושתי של אפרכסת האוזן- לפעמים נפגע עצב זה במהלך ניתוח מתיחת הפנים, מה שגורם לחוסר תחושה חלקי ועקצוץ. תופעה זאת נעלמת לאחר מספר חודשים.
 
בגלל הפרדת העור יכול לפעמים להיווצר נמק בקצותיו. ריפוי של נמק כזה אמנם יכול להימשך שבועות מספר, אך הוא מתרפא בעצמו ללא התערבות רפואית.
 
נשירת שיער: לעתים רחוקות נושר השיער סמוך לשולי החתך שמעל הרקה, אך רק במקרים נדירים יש נשירת שיער נרחבת יותר.
 
צלקות: בעקבות הניתוח למתיחת הפנים מתהוות בדרך כלל צלקות קטנות וכמעטבלתי נראות. רק לעתים רחוקות הצלקות הינן בולטות יותר. לא ניתן לחזות מראשאת היווצרות הצלקת. היא תלויה תמיד בתהליך ריפוי הפצע.
 
פגיעה בעצב תנועתי: פגיעה כזאת היא נדירה,ובמהלך הניתוח יש להיזהר ממנה. מקום רגיש במיוחד הוא מסעף העצבהעובר באזור הלסת התחתונה. פגיעה בו גורמת לשיתוק שרירי זווית הפה. היא פגיעה נדירהמאד אך גם מפריעה מאד. פגיעה בעצב המגיע לשרירי המצח גורמת לבעיה בהרמת הגבה, פגיעה שהיאבדרך כלל זמנית.
 
ניתוח מתיחת פנים הוא ניתוח למטרה אסטטית, אך אל לנו לזלזל במטרה זאת. מראה יפה משרה ביטחון עצמי והרגשה טובה עם עצמנו. הסיבוכים שניתוח כזה עלול להיות כרוך בהם- חלקם ניתנים לריפוי בקלות או אף נרפאים בעצמם, וחלקם נדירים מאד. לכן, אם ניתוח מתיחת פנים הוא הדבר שיעשה לכם טוב- לכו על זה.
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.