כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 
   

מיפרייס הינו מנוע השוואת מחירים בשיטת המכרז הסגור. מלא את פרטייך ושלח בקליק אחד בקשה להצעת מחיר מ 5 ספקים מובילים בתחום הקריוקי. וחסוך 30%-20% מעלויות מפעילי קריוקי !

 
 

קריוקי - שאלות ותשובות

עם ישראל אוהב לשיר . אנו רואים זאת בערבי שירה בציבור, בתוכניות טלוויזיה, ובשנים האחרונות אנו יכולים לראות זאת בערבי הקריוקי שעורכים מקומות ציבוריים שונים או אנשים פרטיים במסיבות בבתים שלהם . מה זה ערב קריוקי וכיצד הוא יכול להצליח  תוכלו לדעת מהתשובות שניתן לכם .
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק לקריוקי
הוסף הערות
הוסף הערות
 
 
מה זה קריוקי
 
קריוקי זו מכונה המשמיעה מנגינה של שיר בזמן שמסך הטלוויזיה המחובר אליה מציג את מילות השיר . בעזרת המיקרופון של מכונת הקריוקי, כולם יכולים להרגיש זמרים לערב אחד, ולשיר את השיר בפני הקהל שבמקום.
 
כאשר מחליטים להזמין ערב קריוקי, מה עלינו לבדוק
 
ראשית, חשוב שהמכונה תעבוד . בלעדיה לא יתקיים הערב . לכן חשוב לבדוק את המכונה בטרם מתחיל הערב . שנית, לרוב ערב קריוקי מונחה על ידי מנחה, אשר תפקידו להלהיב את הקהל, לגרום לו לצאת מן הביישנות ולעמוד מול קהל, דבר שרבים לא עשו מעולם . לכן חשוב שהמנחה מצד אחד יהיה פתוח וחברותי, אך מצד שני שידע כיצד להתנהג עם קהל .
על מנת שהקהל ישתתף בשירה, חשוב שלכולם יהיו את מילות השירים, לכן יש להדפיס אותם בכמויות שיספיקו לכולם .
החברה אשר מספקת את הקריוקי צריכה להיות בעלת רישיון, על מנת שהמשטרה לא תוכל להפסיק לכם את האירוע .
 
אלו אטרקציות ניתן להוסיף בערב קריוקי
 
כמובן שכל אטרקציה תלויה באופי המשתתפים באירוע ובסוג הערב שאתם רוצים לעשות . ניתן להזמין לצד מכונת הקריוקי, רקדניות ורקדנים שילהיבו את הקהל, ניתן להוסיף מסך טלוויזיה אשר יציג סרטונים אשר יתאימו לשירים, מכונות עשן יגרמו לאלו ששרים לחוש שהם אכן זמרים הנמצאים על במה .
 
כמה זמן נמשך ערב קריוקי
 
הערב עצמו נמשך ככול שנמשך האירוע, אך החלק בו מתקיימת השירה לא צריך לתפוס את כל האירוע, שכן אז הקהל ישתעמם . חשוב שמכונת הקריוקי תשמיע מוסיקה גם ברגעים שאין מתנדבים לשיר . זה יעודד את הקהל לשיר וינעים להם במוסיקה בעת שהם עושים דבר אחר .
 
באלו אירועים מתאים לקיים ערב קריוקי  ועבור כמה אנשים כדאי לקיים ערב קריוקי
 
כל ערב חברתי יכול להיות מתאים לקיים בו ערב קריוקי . זו יכולה להיות מסיבת יום הולדת של ילדים, בר מצווה או מסיבות חברה גדולות לעובדים . חשוב להתאים את הערב לסגנון המוסיקאלי של הנוכחים . ניתן לבקש שהמכונה תכיל שירים בסגנון מסוים שיתאים לרוב הקהל . ערב קריוקי צריך להיות מותאם גם לאופי האנשים . אין טעם לקיים ערב כזה עבור מי שאינם מוסיקאליים וכל נושא השירה רחוק מהם כמו מזרח ממערב .
מהותו של ערב קריוקי הוא השירה מול קהל והשירה בציבור, לכן אין טעם לקיים ערב קריוקי עבור חמישה או עשרה אנשים, שכן מי ששר לא ייהנה מכך וגם הקהל לא ייהנה  . אין זה אומר כמובן שיש צורך במאות אנשים, שכן אז רק מעטים יוכלו לשיר בגלל קוצר הזמן, ורבים ייצאו מאוכזבים . לכן צריך שהערב יכיל מספיק אנשים לשיר ומספיק אנשים לשמוע, בלי לא לפגוע בהזדמנות של אף אחד לשיר ולינות מהשירה של אחרים .
 
 
 

 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.