|
|
מיפרייס הינו מנוע השוואת מחירים בשיטת המכרז הסגור. מלא את פרטייך ושלח בקליק אחד בקשה להצעת מחיר מ 5 ספקים מובילים בתחום הקליפים לאירועים .
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
קליפ לארועים
קליפ וידאו בכל אירוע מדגיש את המשפחתיות והחמימות הביתית במהלך האירוע. באירועים משפחתיים כמו בר / בת מצווה, ברית מילה, חתונה כדאי להפיק קליפ איכותי שילווה את הארוחה או בזמן תחילת האירוע להבעת רגשות בצורה ויזואלית.
אספנו עבורכם מספר מפיקי קליפים מקצועיים, פלאו פרטייכם בטופס משמאל וקבלו במיידית מספר הצעות מחיר להפקת קליפ מקצועי ומרגש לאירוע שלכם !
|
|
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק
לקליפ לארועים
|
* שם - שדה חובה* שם - שדה חובה
|
* טלפון - שדה חובה* מספר טלפון חייב להכיל 9 או 10 ספרות
|
* אימייל - שדה חובה* פורמט מייל לא תקין
|
* נא בחר אזור
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
אחרי שהאירוע שלנו מסתיים אנו רוצים לזכור כמה שיותר רגעים ממנו. לכן תפקידו של הצלם באירוע הוא חשוב ביותר. אם הצלם מקצועי וטוב, הוא יצליח לגרום לנו לחוות שוב את האירוע בכל פעם שאנו צופים בתמונות או בסרט שלו. אין אירוע טוב עם אוכל רע. ידוע לכל שאם האוכל באירוע לא יהיה טעים, טרי ומגוון, יהפוך האירוע מהר מאד לחסר הנאה, מה שיעכיר על השמחה של בעלי האירוע ושל אורחיהם. אחד המרכיבים החשובים באירוע הוא המוזיקה. כמו אוכל, מוזיקה טובה יכולה להפוך את האירוע לבלתי נשכח. ולכן מקומו של התקליטן הוא כה חשוב בתכנון האירוע. כאשר אנו מחליטים לערוך אירוע, הדבר הראשון שעלינו לבחור הוא המקום בו נערוך אותו.
אין ספק שמבחינת האווירה, הריחות, הצבעים, אירוע בחיק הטבע הוא האירוע היפה ביותר שנוכל לערוך, לכן בחירה בגן אירועים כמקום האירוע נראית בחירה טבעית. האירוע התחיל, האירוע הסתיים...ונשארים הזיכרונות והתמונות. התמונות הן הזיכרון המוחשי הטוב ביותר שיכול להישאר לכם. לכן חשוב מאוד, כאשר עורכים אירוע, לקחת צלם מקצועי וטוב, אשר יכול להשאיר עבורכם, דרך צילומיו, את זיכרון האירוע. איכותם של אירועים נמדדת, על פי רוב, על פי התוכן שלהם והאוכל המוגש בהם. אתם יכולים להפוך את האירוע שלכם לבלתי נשכח אם רק תיקחו חברת קייטרינג מתאימה.
ידוע שבארוחות חגיגיות ישנו סידור קבוע לסכו"ם על השולחן. למעשה כל דבר באירוע צריך להיות במקום, ולהיות מסודר בהתאם. לשם כך ניתן להיעזר במעצבי אירועים. מעצבי אירועים יעזרו לכם, להפוך את האירוע שלכם להיראות בדיוק כפי שציפיתם. מסודר, מתואם, משולב, כפי שחלמתם עליו. אם ברצונכם להפוך אירוע אפור לאירוע שמח כל מה שעליכם לעשות הוא לדאוג למוזיקה טובה.
לשם כך עליכם להביא תקליטן מקצועי, שיידע להפעיל את הקהל, להרקיד אותו, לשלב בין סגנונות ולהפוך את קהל האורחים לרקדנים לערב אחד. מי שעורך כיום אירוע יודע שיש לו אלף ואחד דברים לארגן. לכן לא פעם רצוי לקחת מעצב אירועים, אשר לוקח על עצמו את הטיפול בחלק מן הדברים, ובכך חוסך לכם כאב ראש ומעניק לכם שקט נפשי. כל אחד רוצה להיות זמר" שרו פעם אריק אינשטיין ושלום חנוך, והם לא טעו. אין אדם ששומע שיר ברדיו ולא מתחיל לשיר איתו. החולמים בגדול מדמיינים כיצד הם שרים את השיר על הבמה מול הקהל, הם ולא הזמר האמיתי. אומנם לא כולנו זמרים אמיתיים, אבל כולנו יכולים להיות זמרים לערב אחד. החלום יתגשם לנו בקריוקי. סיימתם שנה מוצלחת בעסק והחלטתם לערוך אירוע. לכם בוודאי אין זמן להפיק אותו, ולכן תעדיפו שמישהו אחר יעשה זאת, מישהו המתמחה בתחום הפקת אירועים. כיצד עושים זאת ומה חלקכם בהפקת האירוע? על מנת שתדעו את התשובות לכך, מומלץ לקרוא את השאלות והתשובות אשר לפניכם. קרה שחלמתם פעם או הרגשתם צורך לשיר לפני קהל חברים, באירועים חברתיים, ופשוט לא חשבתם שאפשר לשיר בלי להתבייש, גם כשאינכם ממש זמרים? מי שבא לעזרתכם הם היפנים שהביאו לעולם את הז'אנר הזה ששמו "קריוקי". בשנים האחרונות נדמה שנוצרו שתי קבוצות של מתחתנים: קבוצה אחת, סולידית, אשר מתחתנת במקומות כמו גני אירועים ואולמות- אלה אינם מחפשים רחוק מדי. לעומתם ישנה קבוצה שבה המתחתנים מנסה להרשים בצורות שונות ולערוך, כל אחד לעצמו, את החתונה שלהם במקומות מיוחדים, מקומות שאי אפשר לשכוח. כאשר ארגנו בעבר (הדי רחוק) אירוע היינו דואגים, בין היתר, לתזמורת: הרכב כלי עם זמר אחד או יותר, אשר היה מנגן ושר בסגנון מסוים שירים מתוך הרפרטואר שלו. לעיתים רחוקות תמצא הרכב כזה באירוע שנערך בימים אלה. במקומו עומד על הבמה התקליטן – ה-DJ- עם ציוד המשתכלל בכל דקה, עם מבחר עצום של סגנונות, עם ידע בהפעלת הקהל ועם אטראקציות רבות נוספות. כמה פעמים בחייכם הבוגרים רציתם לערוך מסיבה, להזמין את החברים הטובים ולחגוג איתם יום חגיגי שהיה לכם, או סתם לחגוג איתם לשם החגיגה? אין הדבר מורכב כול כך: כולנו יכולים להזמין כמה חברים הביתה, להציע להם קצת אוכל, שתייה, להשמיע מוזיקה ברקע ולקרוא לכך מסיבה. אך אם אנו רוצים לערוך מסיבה אמיתית לחברים- זה כבר דורש הכנות וידע מסוים. בחירת אולם אירועים היא אחד האקטים החשובים ביותר בעת עריכת חתונה, שכן אחרי הבחירה וההשכרה ניתן להתחיל בתכנון האירוע לפרטי פרטים. אחרי שסוגרים עם אולם אירועים על תאריך ניתן להתחיל להזמין את כל השירותים שיכללו בחתונה, ואז כל מה שנותר הוא לספור את הימים שנותרו עד לאירוע. הקייטרינג מהווה חלק בלתי נפרד מכל אירוע, קטן כגדול. אם באירוע משפחתי או בישיבת עבודה, ערב גיבוש חברתי או כל מפגש אחר- אוכל טעים המוגש בכלים יפים ושירות הגשה אדיב יוסיפו נופך מיוחד לכל אירוע. הדרישות מהאירועים שאנחנו מוזמנים אליהם הולכות וגוברות עם השנים. היום, כשאתם מגיעים לחתונה, אתם מצפים למנות ראשונות ושתייה עוד לפניי תחילת האירוע, לאוכל מתוחכם של 3 מנות לפחות במהלך האירוע, וכמובן- לשתייה לאורך כל האירוע. בכל אירוע בו תתארחו או, חשוב מכך, תארחו, האלכוהול על סוגיו השונים יהיה אחד האלמנטים החשובים. כיום אין אירוע ללא אלכוהול, וככל שהוא מגוון יותר כך האירוע נחשב למוצלח יותר. אך לא רק האלכוהול חשוב, אלא דרך הגשתו, קריא- האופי בו ניתנים שירותי הבר. לכן חשוב שנכיר ונדע אלו שירותי בר קיימים. מי שערך בעבר אירוע יוכל לספר לכם עד כמה זה קשה . לערוך סקר שוק לכל דבר ודבר, ואחרי שמחליטים על חברות מסוימות איתן אתם רוצים לעבוד מתברר לכם שמה שהובטח לא תמיד מתקיים . זמן רב מתבזבז על ויכוחים, ודאגות רבות צצות בלי הרף . כדי לחסוך לעצמכם את עגמת הנפש מומלץ לקחת מפיק אירועים . מפיק אירועים הוא מי שיעזור לכם לערוך את האירוע שאתם מעוניינים בו בלי שתצטרכו לדאוג שכל דבר ייעשה בזמן ובמקום . כאשר תגיעו אל האירוע תקבלו אותו שלם ומוכן, בלי לעבור את הדרך הקשה אליו .
|
|
|
|
|