כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 
   

מיפרייס הינו מנוע השוואת מחירים בשיטת המכרז הסגור.
מלא את פרטייך ושלח בקליק אחד בקשה להצעת מחיר מ 5 ספקים מובילים בתחום התקליטנות.
השווה מחירים וחסוך 25%-15% ממחירי תקליטנים !

 
 

DJ

אחד המרכיבים החשובים באירוע הוא המוזיקה. כמו אוכל, מוזיקה טובה יכולה להפוך את האירוע לבלתי נשכח. ולכן מקומו של התקליטן הוא כה חשוב בתכנון האירוע.
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק לתקליטנים - DJ
הוסף הערות
הוסף הערות
 
 
 
 
 
 
אם בעבר תקליטן היה בחור שעומד עם תקליטים וכמה מנורות צבעוניות ליד דוכן ומרקיד את החבר'ה, הרי שהיום ה-
Dj הוא דמות בפני עצמה באירוע, אשר מביאה ערך מוסף, שיכול להשפיע על טיב האירוע.
 
הדבר הראשון שחשוב לדעת כאשר בוחרים תקליטן הוא איזה סוג מוזיקה רוצים באירוע.
את זאת אמורים בעלי אירוע לקבוע לפי טעמם האישי, גיל הנוכחים, והיכרות עם הסביבה שלהם.
לאחר מכן יש לבדוק עד כמה התקליטן מגוון במוזיקה שהוא מנגן. ככל שהוא יהיה מגוון יותר כך יהיה האירוע משופע בסוגי מוזיקה. 
Dj טובים מזמינים את בעלי האירוע להיכרות מוקדמת, בה קובעים את התפריט המוזיקלי, ואופי התכנון המוזיקלי של הערב.
 
אם מדובר באירוע פרטי הרי שחשוב שבעלי האירוע יקבעו את המוזיקה ולא שהתקליטן יעשה זאת עבורם. מכיוון שמדובר באירוע רב משתתפים, אין אפשרות לקלוע לטעמם של כולם. תקליטן טוב הוא כזה ששם לב מה הקהל אוהב ומה הוא רוצה, ומנגן בהתאם. באירוע לא פרטי חשוב שהמוזיקה תתאים לסוג החברה או האירוע. חשוב להביא תקליטן כזה שיוכל להתאים את עצמו לאירוע, לחברה ומה שהיא מייצגת, ולנוכחים באירוע.
 
יש לבדוק עד כמה ה-  Dj יודע לשלהב את הקהל. ככל שהוא מצליח יותר להתחבר לקהל כך הקהל ייהנה יותר. לשם כך חשוב להקשיב להמלצות ולבחון אירועים אחרים שנוכחים בהם.
 
יש לשים לב איזו מערכת יש לתקליטן. ככל שהמערכת חדישה ומשוכללת יותר סביר להניח שמדובר בתקליטן מעודכן ומצליח. כיום מערכות טובות הן מערכות סראונד אשר הצלילים שלהן נשמעים ברחבת הריקודים אך לא פוגעים באלו היושבים ליד השולחנות. חשוב שהכבלים של המערכת לא יהיו גלויים כדי שלא יצרמו לעין. התקליטן אחראי גם למערכות התאורה שלו. חשוב שהתאורה תתאים לסוג האירוע, שתהיה צבעונית ולא קודרת, ומגוונת בצבעים.
 
אחרי שמזמינים את התקליטן וקובעים את האופי המוזיקלי של הערב, חשוב ליידע אותו בתכנון הערב. זמן קבלת הפנים, זמן הארוחות, זמן הטקסים, וזמן הריקודים. כך הוא יתאים את עצמו עם השירים המתאימים.
 
התקליטנים נוהגים להביא איתם אטרקציות שונות כגון נגני תופים או חצוצרות, רקדנים, מערכות קריוקי, מערכות עשן וקונפטי. גם כאן יש לבדוק מה מתאים לאירוע ומה ישלהב את הקהל ויגרום לו הנאה. ניתן לחפש גם תקליטנים שמתמחים בסוג מוזיקה מסוים, למשל: קובני, חסידי, ארצישראלי, רוק, ג'אז וכדומה. לכן אם מדובר באירוע פרטי יכול בעל האירוע להחליט להביא תקליטן שמתמחה במוזיקה שהוא אוהב, אך עליו לזכור שאין זה אומר שכולם ייהנו מכך. באירועים לא פרטיים, הדבר מקובל יותר, שכן אז ניתן להביא תקליטן שמתמחה במוזיקה שמתאימה לרוח החברה או הארגון.
 
חשוב לשים לב ליכולותיו של התקליטן, המקצוענות והמקצועיות שלו. חשובה מאוד הכימיה עם התקליטן, ועד כמה הוא מבין את משמעות האירוע וחשיבותו עבורכם.
 
תקליטן טוב יכול להפוך את האירוע לבלתי נשכח, ולהשאיר זיכרון טוב בליבכם ובלב האורחים שלכם.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.