כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 
   

מיפרייס הינו מנוע השוואת מחירים בשיטת המכרז הסגור.
מלא את פרטייך ושלח בקליק אחד בקשה להצעת מחיר מ 5 ספקים מובילים בתחום הצילום אירועים.
השווה מחירים וחסוך 25%-15% ממחיר צילום אירועים !

 
 

המדריך לצלמי אירועים

אנו רוצים לזכור כל אירוע משמח בחיינו בצורה היפה ביותר, במיוחד אירועים חברתיים או משפחתיים. הדרך הטובה ביותר לזכור אירועים היא על ידי  צילום אירועים  אשר נעשה על ידי צלמים מקצועיים ויסודיים, אשר מסוגלים לתפוס את הרגעים הקטנים באירוע, אלו שצלם  "רגיל" לא מסוגל לתפוס. כך נוכל לזכור את האירוע בצורה הטובה ביותר.
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק לצילום
הוסף הערות
הוסף הערות
 
 
 
 
 
 
צלמי אירועים הם צלמים אשר יודעים בדיוק כיצד לתפוס את בעלי השמחה, בזוויות שונות. הם יכולים להנציח עבורם את רגעי השמחה וההתרגשות. ניסיונם הרב יכול לעזור לאותם  צלמים לדעת מתי לעבור לצילום האורחים, מתי להישאר בהמתנה שמא בעלי השמחה יעשו דבר אשר יצריך צילום של תמונה או מספר תמונות אחת אחרי השנייה.
 
איך בוחרים צלמי אירועים ?
 
כאשר מתכננים אירוע, יש לפגוש מספר צלמים אשר מתמחים בתחום של צילום אירועים . בפגישות אלו לומדים להכיר את הצלם, אופי עבודתו, יכולותיו וסגנונו. לכל צלם יש דרך משלו בה הוא עובד.  
תוכלו לראות את סגנון העבודה ואופייה דרך אלבום העבודות שלו.  תראו את התמונות של הצלמים, ושם תוכלו להבחין באלמנטים אותם הוא מצלם ובאיזה אופן הוא עושה זאת. עד כמה הוא מתקרב אל המצולמים, האם הוא עובד נכון עם התאורה שנמצאת במקום, בכמה עדשות הוא משתמש . אחרי שתראו את עבודתו תוכלו להחליט אם סגנון הצילום שלו מתאים לכם.
 
ישנם מספר סגנונות צילום, ואתם יכולים לבחור צלם אירועים אשר יתאים לסגנון המועדף עליכם . כך תוכלו להנציח את האירוע באופן שיתאים לכם. חשוב לדעת שאין סגנון אחד שהוא טוב מהשני. כל אחד בא ויתרונותיו וחסרונותיו וכל  צילום יכול להנציח את האירוע בצורה טובה, אבל עדיין, לכל אחד יש סגנון שהוא מעדיף.
 
סגנון אחד הוא  צילום מרוחק. זהו  צילום בו הצלם אינו מתחכך באורחים, אינו מפריע להם בחגיגתם ומצלם אותם ממרחק, בכל פעם מזווית שונה . צילום בסגנון זה מאפשר לצלם את האירוע כאורח. הוא יוכל לראות את הדברים שאינם גלויים לכל עין, תמונות אמיתיות שאינן מבוימות אלא מגלות את המציאות כפי שבאה לידי ביטוי באירוע.
 
סגנון אחר הוא  צילום משתתף. מדובר בסגנון אותו  צלמי אירועים אוהבים מאחר ואז הם יכולים להתקרב אל האורחים, לצלם אותם בשיתוף פעולה מצידם, וכידוע, רוב האורחים  אוהבים להצטלם. צילומים אלו הם יותר מבוימים, אך מנגד- יש בהן קירבה רבה יותר של הצלם לדמויות, וניתן להבחין בקלות יתרה בהתרגשות של האורחים וברגשות שהאירוע מצליח להפיק.
מה צריך לדעת כשמזמינים צלמי אירועים ?
 
כאשר שוכרים צלמי אירועים יש  לוודא מספר פרטים בטרם סוגרים איתם על הסכם סופי : חשוב לוודא כמה מצלמות הם מביאים לאירוע והאם יש להם גיבוי של צלמים במקרה נתקלים בבעיה כלשהי שאינה מאפשרת למישהו מהצלמים להגיע לאירוע. חשוב כמובן לוודא שאין להם עוד אירוע  בזמן האירוע שלכם . כמו כן עליהם לשהות במקום האירוע מתחילתו ועד סופו. יש לזכור שצלמי אירועים מקצועיים מבוקשים מאוד לעבודות צילום, ולכן חשוב לקבוע איתם מספר חודשים לפני מועד האירוע. לבסוף, יש לקבוע מראש כיצד אתם מקבלים את התמונות : האם על דיסק שמאפשר לכם עריכה עצמית, או דיסק שערוך כבר לפי כמות צילומים מוגדרת.
 
יש אירועים חד פעמיים בחיים. תמונות מאירועים שכאלה הן כאלה שתמיד חוזרים אליהם, מסתכלים בהם ונזכרים . צילום טוב יכול לעשות את ההבדל בין האפשרות לחוות את האירוע כפי שהוא גם שנים אחר כך, לבין לחוות אותו מבדלי זיכרונות .עבודתם של צלמי אירועים  הינה האופציה שלכם לזכור את האירוע כפי שהוא היה וכפי שתרצו לזכור אותו .
 
 
מילון מונחים:
 
צילום דוקומנטרי: צילום שמתעד את האירוע כפי שהוא.
 
צילום מבוים:צילום בו הצלם אומר למושאי הצילום כיצד להצטלם.
 
צילום דיגיטאלי:צילום באיכות גבוהה, אשר התמונות שלו יכולות להיות מעובדות גם אחרי שצולמו. הצילומים עוברים פיתוח בזמן הצילום וניתן לראות אותם בזמן אמת.
 
צילום פילם:צילום בעזרת עדשות מתוחכמות, בנוי על סלילי פילם, את תוצאות הצילום ניתן לראות רק אחרי הפיתוח.
 
תמונות לפני חתונה:תמונות שנעשות יום לפני החתונה או בבוקר האירוע, במקום שאהוב על בני הזוג.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.