כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 
   

מיפרייס הינו מנוע השוואת מחירים בשיטת המכרז הסגור.
מלא את פרטייך ושלח בקליק אחד בקשה להצעת מחיר מ 5 ספקים מובילים בתחום קורס ברמנים.
הידעת ? ברמנים מרוויחים בין 10,000 ל 15,000 אלף שקל לחודש !

 
 

קורס ברמנים - משקאות אלכוהוליים

כל בר המכבד את עצמו- אם זהו בר משקאות חריפים לשמו או בר מוזמן באירוע- צריך להכיל מבחר של משקאות אלכוהוליים אשר יענה לטעמם של כמה שיותר אנשים. הברמן המוזג את המשקאות האלה צריך להכיר אותם על בורים כמשקאות, וגם כבסיס לקוקטיילים אשר הוא מכין.
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק לקורס ברמנים
הוסף הערות
הוסף הערות
 
 
עובדה מפליאה היא שהאלכוהול יוצר לראשונה בסביבות המאה השמינית לספירה על ידי אלכימאי ערבי מאזור המגרב (מרוקו של היום). מקור השם אלכוהול הוא מערבית: "אל כוהל" פירושו הכוח העדין. מאז ועד היום עבר האלכוהול גלגולים רבים ופותח במקומות שונים בעולם למשקאות שונים בהתאם לגידולים באותן מדינות, אשר היוו בסיס גם לקוקטיילים.
 
יין- יכול להיות מיוצר מכל פרי המכיל סוכר, אך בדרך כלל מדובר על יין מענבים. על הברמן להכיר את סוגי היין, התאמתםלאוכל המוגש, לזמן ההגשה ולנסיבות, את הכוסות המתאימות לכל סוג ואת הטמפרטורה בה יש להגיש כל סוג של יין. התאמת היין והגשתו הם אמנות, תרבות ומסורת אשר התפתחו במשך שנים רבות, וחשוב לדעת אותם.
 
בירה- משקה אשר מקורו באירופה, והיום מיוצר בכל העולם. הבירה מיוצרת מלתת שעורה, כשות (צמח בר הגדל במקומות רבים בעולם), שמרים ומים. כל אחד מן המרכיבים האלה, זמן ההתססה והתהליכים אשר עוברת (או לא עוברת) הבירה בזמן ייצורה קובעים את חוזקה, את טעמה ואת איכותה. על הברמן להכיר היטב את סוגי הבירה.
 
טקילה- משקה מכסיקני המיוצר מצמח האגבה. הוא הוברח לארצות הברית בתקופת ה"יובש", וכך התרגלו האמריקאים לשתייתו. מאוחר יותר נפוץ הטקילה גם באירופה, ולכל העולם. קוקטיילים לא מעטים מבוססים על הטקילה, ביניהם המרגריטה- הקוקטייל הנפוץ ביותר זה 40 שנה. רמת האלכוהול בטקילה היא כ-40 אחוז. שתייתו נעשית בכוסית מיוחדת (שוט) ונעשית אחרי "הקפצה". הברמן צריך, כמובן, לשלוט בהכנת הקוקטיילים על בסיס טקילה.
 
רום- משקה שמקורו באיים הקריביים. הוא מזוקק מקני סוכר. הרום היה אהוב ביותר על המלחים הבריטיים אשר שטו באזור, והם הפיצו אותו לאירופה ולכל העולם. היום מיצר הרום בכל העולם, אך הרום המשובח ביותר הוא עדיין זה שמקורו באיים הקריביים. היצרנים הידועים ביותר שלו הם בקארדי, קפטן מורגן, מאליבו ופיטו. גם הרום משמש בסיס לקוקטיילים שונים, ועל הברמן להכיר אותם כמובן.
 
ג'ין- מקורו של הג'ין בהולנד, שם ייצרו אותו כתרופה. הוא מיוצר מזיקוק דגנים אשר מוסיפים להם עשבי תיבול, כל מזקקה וטעמה. הג'ין ההולנדי הוא המשובח והטעים ביותר, ונהוג לשתות אותו נקי. הג'ין הבריטי והאמריקאי טעמם תפל במקצת, ולכן הם משמשים כבסיסים טובים לקוקטיילים. מקובל לשתות ג'ין בתוספת מיץ תפוזים או מי טוניק.
 
וודקה- המשקה הנחשב רוסי, מקורו לא בדיוק ידוע. הפולנים משייכים אותו לעצמם, השוודים מייצרים וודקה מעולה, אך הוודקה היא חלק מהתרבות הרוסית עוד לפני שנקראה וודקה. היום מייצרים את הוודקה מפירות, עלים וחומרי טעם אשר נשמרים כסוד מקצועי אצל כל יצרן ויצרן. הם הנותנים לכל סוג וודקה את הארומה המיוחדת שלו. גם הוודקה מהווה בסיס לקוקטיילים רבים ושונים שעל הברמן לשלוט בהכנתם.
 
וויסקי- מי החיים באירית עתיקה. תהליך ייצורו מתחיל כמו ייצור הבירה- בלתת- שעורה מושרה במים אשר עוברת תהליכי סינון, בישול ובשונה מבירה- שתי התססות. הוא עובר תהליכי זיקוק ויישון בחביות עץ. מספר שנות היישון קובעות את איכותו- כמה שיותר- יותר חזק ויותר טוב. את הוויסקי מייצרים באירלנד ובסקוטלנד, והשוני העיקרי בין שני הסוגים הוא מיקום הייצור בעיקר, אם כי יש גם מעט הבדל בתהליך. מה שקובע בעיקר את טעם הוויסקי הוא המים שמשתמשים בהם. לכל מזקקה מעיין משלה, וטיב המים, כמות הסידן בהם וסוג האדמה שהם נובעים ממנה עושים את ההבדל. גם תנאי מזג האוויר במקום הייצור משפיעים על הטעם, וגם גודל ומבנה דודי הזיקוק. את הוויסקי שותים נקי, או מוהלים במים או בקרח. הסקוטים טוענים שמהילת הוויסקי במים משחררת ממנו טעמים וארומות שלא הרגשת בהם קודם.
 
ברנדי- יין שרף. המשקה המתקבל מזיקוק היין או מיץ הענבים המותסס. סוגי הברנדי המשובחים ביותר הם הצרפתיים שמקורם באזורים ארמניאק וקוניאק. מכל 9-10 חביות יין מופקת חבית קוניאק אחת, ולכן מחירו היקר.
 
ליקר- משקה אלכוהולי חזק ומתוק. הליקר מבוסס על אלכוהול נקי בתוספת חומרים מכוונים: פירות, תבלינים, קפה, דבש, ביצים וכו'. בליקרים בין 15-55 אחוז אלכוהול. הם כמעט ואינם מיושנים. בחלק מהארצות, ובמיוחד בארה"ב נקראים הליקרים "קורדיאל".
 
אפריטיף- פירוש המילה אפריטיף הוא "לפני". אפריטיף הוא המשקה המוגש לפני הארוחה בתוספת זיתים או חטיפים, כמתאבן.
 
דג'סטיף- משקה בעל תכולת אלכוהול גבוהה המוגש בתום הארוחה כדי לעזור בתהליך העיכול.
 
וזה רק על קצה המזלג...עולם האלכוהול הוא רחב ועמוק. תוכלו ללמוד אותו בקורס הברמנים, בתוספת לעוד הרבה נושאים הנלמדים שם: שירות לקוחות, ציוד הבר, הכנת קוקטיילים וכו'.
 
סדנאות אלכוהול 70 פילים
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.