כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 
   

מיפרייס הינו מנוע השוואת מחירים בשיטת המכרז הסגור.
מלא את פרטייך ושלח בקליק אחד בקשה להצעת מחיר מ 5 ספקים מובילים בתחום התקליטנות.
השווה מחירים וחסוך 25%-15% ממחירי תקליטנים !

 
 

תקליטן מקצועי לאירוע בלתי נשכח

כאשר ארגנו בעבר (הדי רחוק) אירוע היינו דואגים, בין היתר, לתזמורת: הרכב כלי עם זמר אחד או יותר, אשר היה מנגן ושר בסגנון מסוים שירים מתוך הרפרטואר שלו. לעיתים רחוקות תמצא הרכב כזה באירוע שנערך בימים אלה. במקומו עומד על הבמה התקליטן – ה-DJ- עם ציוד המשתכלל בכל דקה, עם מבחר עצום של סגנונות, עם ידע בהפעלת הקהל ועם אטראקציות רבות נוספות.
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק לתקליטנים - DJ
הוסף הערות
הוסף הערות
 
 
 
 
 
 
 
בשוק התקליטנות פועלות כמה חברות גדולות, מפורסמות וממותגות, המקיימות כמה אירועים במקביל ביום.ואולם רוב החברות הן קטנות, כאלה בהן פועלים אדם אחד או שניים. היותו של תקליטן חלק בלתי נפרד מכל אירוע, ויחד עם זאת העובדה שעבודת התקליטנות אינה מצריכה תעודה או לימוד, גרמו לכך שהשוק מוצף בתקליטנים חובבים, או מקצוענים למחצה.
 
תוכל למצוא בשוק תקליטנים שהם נערים, בעלי ציוד מינימאלי, העוסקים בהפעלת נוער במסיבות פרטיות, ומצד שני תקליטנים המופיעים באירועים גדולים פרטיים ועסקיים, אנשי מקצוע מעולים, בעלי תקליטיה ענפה, מעודכנת ומגוונת, וציוד רב, משוכלל ויקר. הכל בהתאם לצרכים, לנסיבות ולתקציב.
 
מאחורי התקליטנים עומדים ספקי ציוד מקצועי המתפתח ומתעדכן כל הזמן. הם מציעים מגוון רחב של מערכות הגברה ואפקטים. מכיוון שציוד כזה דורש גם אחזקה קבועה- חלקן מספקות גם שירותי אחזקה מעולים. מומלץ לקנות את הציוד מספקים המבטיחים גם את אחזקתו. ביניהם גם ספקי מחשבים ניידים (התחום מתפתח, והרבה תקליטנים עוברים לשימוש במחשבים) וספקי תקליטורים.
 
אם אתה מחפש תקליטן לאירוע גדול דאג שהתקליטן יהיה בעל הציוד המתקדם ביותר והמעודכן ביותר, ציוד המתוחזק כמו שצריך, אשר לא ייגרמו לו תקלות במהלך האירוע. תקליטנים רבים נעזרים בציוד של אולם האירועים לצורך עבודתם, מה שמוריד מאיכות ההשמעה של המוסיקה.
 
וודא שלתקליטן שלך יהיה מבחר גדול ועדכני של תקליטורים בכל סגנון המתאים למגוון רב של טעמים. אתה בהחלט יכול להנחות אותו באשר לטעמך שלך במוסיקה, אך חשוב שכל האורחים ייהנו, לכן המוסיקה צריכה להיות מגוונת. כמו כן רצוי שהתקליטורים יהיו מקוריים, ושישולמו עליהם תמלוגים כחוק.
 
לפני שאתה מחליט סופית בקר באירוע אותו עורך התקליטן. בנוסף על הציוד המשוכלל ומבחר התקליטורים, חשוב לבדוק גם את עמידתו של התקליטן מול הקהל: האם הוא "מרגיש" אותו? האם הוא יודע להפעיל ולהלהיב אותו? האם הוא יודע מתי לעשות פסק זמן למנוחה? כל אלה דברים חשובים אותם תוכל לראות רק במהלך אירוע ממש.
 
אם החלטת ובחרת תקליטן -  יש מספר פרטים חשובים שעליך לסגור איתו:
-         שעות הפעולה: וודאו שהתקליטן יגיע ויתארגן לפני האירוע, ולא יעזוב לפני סיומו.
-         וודא שיש לתקליטן מי שיגבה אותו במקרה של מחלה.
-         וודא שיש גיבוי לציוד שלו במקרה של תקלה.
-         יש לקבוע עם התקליטן איזו מוסיקה מועדפת עליכם. כן יש לתאם את השירים לקטעים מסוימים של האירוע (כניסה, ריקוד סולו וכו'). יחד עם זאת יש להשאיר לתקליטן חופש תמרון . אם הוא מקצועי הוא יידע להתאים את המוסיקה הנכונה לזמן המתאים, לקהל ולנסיבות.
-         מחיר השירות.
 
 DJטוב ומקצועי הוא חלק חשוב מאד בכל אירוע. הוא אחד הגורמים העיקריים אשר יוכלו להפוך את הערב לבלתי נשכח לך, לחבריך ולבני משפחתך.
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.