כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 
   

מיפרייס הינו מנוע השוואת מחירים בשיטת המכרז הסגור.
מלא את פרטייך ושלח בקליק אחד בקשה להצעת מחיר מ 5 ספקים מובילים בתחום לימודי שוק ההון.
חסוך בין 50%-30% מעלויות הלימודים - ותתחילו לעשות כסף גדול בשוק ההון !

 
 

קורס שוק ההון - שאלות ותשובות

בשנים האחרונות אנו שומעים וקוראים יותר ויותר במהדורות החדשות ובעיתונים מושגים מן העולם הכלכלי, ותופעות שונות אשר מתרחשות בשוק ההון. על מנת להבין מושגים ותופעות אלה חשוב שנלמד מהו שוק ההון וכיצד הוא מתנהל. ישנם קורסים רבים המלמדים את הנרשמים אליהם דברים אלה. על מנת לדעת מה קורס שוק ההון טוב אמור לכלול נענה על מספר שאלות. 
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק לקורס לשוק ההון
הוסף הערות
הוסף הערות
 
היכן מלמדים קורסים להכרת שוק ההון וכיצד אדע שהם אכן מעניקים לי לימודים ברמה גבוהה
 
כיום ישנן מכללות רבות אשר מעבירות בלימודי בוקר וערב , קורסים להכרת שוק ההון והבורסה. קל לדעת אם קורס הוא רציני על פי אופי הלימודים והמרצים שבו . קורס רציני יעסיק רק מרצים אשר באים מתוך התחום ועובדים בו . מכללות רציניות ימליצו בפניכם לעבור מספר קורסים בתחום, על מנת להקיף אותו ביסודיות , ולהעניק לעצמכם ידע רב בתחום .
 
האם לימודים מתוך קריאת ספרים לא יספיקו על מנת להכיר תחום זה
 
לרוב לא . על מנת להכיר את התחום חשוב לפגוש אנשים שעובדים בו, שיוכלו להסביר לכם כיצד הוא מתנהל בזמן אמת . מכללות רציניות ייקחו אתכם במהלך הקורס לחדרי עסקאות וינהלו יחד עמכם במהלך הקורס סימולציות שונות של מכירות וקניות בשוק ההון, בבורסה או בשוק מטבע החוץ, על מנת שתרכשו ניסיון בתחום .
 
האם צריך ידע מוקדם כדי ללמוד קורסים בשוק ההון
 
כמו בכל דבר בחיים, חשוב שיהיה ידע מינימאלי בתחום, גם על מנת שתדעו האם הוא מעניין אתכם בכלל. אך לא חובה לבוא לקורסי מתחילים עם ידע . לעומת זאת קורסי מתקדמים כבר ידרשו מכם ידע בתחום . (עוד על לימודי שוק ההון)
 
לאיזה קורס כדאי לבחור
 
עליכם לבחור קורס שיעניין אתכם באופן אישי ויקדם אתכם באופן מקצועי . הדבר הטוב ביותר הוא  זה לקחת מספר קורסים בתחומים שונים בתוך ענף הפיננסים ושוק ההון, על מנת להכיר את התחום באופן מעמיק ויסודי .
 
שוק ההון הוא שוק משתנה . האם בלימודים יתייחסו לכך
 
התחום הכלכלי הוא אכן תחום משתנה . לכן במקום רציני שמעריך את עצמו ילמדו אתכם , לצד תיאוריות ישנות ומקובלות , גם לנתח ולהבין שינויים אקטואליים בכלכלה בכלל ובשוק ההון בפרט.
 
במה יכול לעזור לי קורסים לשוק ההון
 
ראשית - הוא מעניק לך ידע והיכרות עם תחום שפורץ יותר ויותר אל חיינו. שנית - הוא יכול לעזור לך להכיר את הענף כך שתוכל להשתלב בו מבחינה מקצועית . לא מעט מקומות יכינו אותך לעבודה בתחום, כולל הכנה למבחנים של הרשות לניירות ערך הישראלית או האמריקאית.
 
במידה ואני לומד בקורס מסוים - האם זה פוגע בסיכויי או אפשרותי ללמוד גם קורס בשוק ההון במקום אחר
 
כל עוד יש לך זמן ללמוד, להתכונן למבחנים ולהגיע לשיעורים בקורסים, אין שום מניעה שתיקח קורסים בשוק ההון, גם אם הם נערכים במכללה אחרת.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.