כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 
   

מיפרייס הינו מנוע השוואת מחירים בשיטת המכרז הסגור.
מלא את פרטייך ושלח בקליק אחד בקשה להצעת מחיר מ 5 ספקים מובילים בתחום הצילום אירועים.
השווה מחירים וחסוך 25%-15% ממחיר צילום אירועים !

 
 

צילום אירועים - שאלות ותשובות

כל מי שעורך אירוע נוהג לתעד אותו כדי שביום מן הימים יוכל לחזור אליו ולהיזכר בו וברגעים שהיו בו כאילו הוא חווה אותם מחדש באותו רגע ממש . על מנת שתיעוד האירוע יתבצע כפי שאנו אוהבים, חשוב להזמין צלם אירועים  מנוסה ומקצועי, אשר ישאיר לנו משהו למזכרת מן האירוע . לכן חשוב שיהיה לנו כמה שיותר מידע אשר יעזור לנו למצוא צלם כזה .
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק לצילום
הוסף הערות
הוסף הערות
 
 
 
 
 
 
כיצד שוכרים צלם אירועים ומה צריך לבחון כאשר עושים זאת
 
בדרך כלל השלב הראשון בשכירת צלם לאירוע הוא גיבוש רשימת שמות של צלמים מומלצים שאתם אוספים מפי חברים או מקורות אחרים . לאחר מכן אתם נפגשים עם הצלמים . בפגישה עליכם לבקש לראות עבודות של הצלם, על מנת שתוכלו להתרשם מאופן עבודתו, ובשיחה עמו תוכלו לבחון האם אתם חשים שיהיה לכם נוח לעבוד איתו והאם הוא מסוגל למלא את הציפיות שלכם מהאופן בו האירוע יתועד .
 
כיצד באה לידי ביטוי מקצועיותו של צלם אירועים
 
מקצועיותו של צלם אירועים בא לידי ביטוי בשני אופנים : הראשון- סוגי המצלמות איתן הוא עובד, כמות המצלמות שבהן הוא משתמש באירוע, הגיבוי שהוא יוצר לעצמו במקרה שיש תקלה בזמן האירוע . האופן השני הוא באופי הצילום . כאשר צלם מסוגל לתפוס רגעים שלא נראים לעין של אדם רגיל, או כאשר הוא מצלם את האירוע בצורות שונות כדי לתת לצופה תחושה אמיתית . הצלם צריך להעניק לצילום שהוא עושה מגע אישי, אך בו בזמן שלא יפריע למהלך האירוע וייתן לו לזרום בשלו . 
 
אילו סוגי צילומים אפשריים באירוע
 
שתי צורות הצילום הפופולאריות ביותר הן המנוגדות ביותר . ישנם צלמי אירועים אקטיביים, כאלה שנעמדים בכל פינה שבעלי האירוע או המשפחות שלהם עומדים, ומשם מצלמים אותם, כחלק מן האירוע . אמנם זה נותן תמונה יותר ברורה של בעלי האירוע או של האורחים, אך לא פעם זה יכול להטריד את החוגגים .
לעומת זאת, ישנם צלמי אירועים פסיביים, אשר נוהגים לצלם את האירוע ממרחק מה, כאילו  היו אורחים באירוע . אמנם הצילום לעיתים יראה פחות עם רגש ויותר קר, אך הנוכחים פחות ירגישו בנוכחותו של הצלם, ויוכלו להתנהג בטבעיות יותר .
 
באילו מצלמות משתמש צלם אירועים ומה ההבדל ביניהן
 
צלמי אירועים משתמשים לרוב במצלמות פילם רגילות . אומנם התמונה עלולה לצאת פחות חדה אך היא נחשבת לתמונה בעלת יותר רגש מאשר תמונות המצולמות במצלמות דיגיטאליות, שהן בדרך כלל האופציה השנייה של צלמי אירועים .   בשני המקרים נוהגים צלמי אירועים להעביר את התמונות מן המצלמה אל דיסק מחשב, ולאפשר לבעלי האירוע לבחור את התמונות שהן רוצים אשר יישארו אצלם .
 
מתי מתחילה עבודתו של צלם אירועים, מתי היא נגמרת, וכיצד נקבעת עלות השכרתו
 
ברוב האירועים  נוהגים בעלי האירוע, להזמין את צלם האירועים להתלוות אליהם מבוקר האירוע, בהכנות שלהם לאירוע ועד סוף האירוע . ישנם בעלי אירועים אשר שוכרים את שירותיו גם לצילומים מקדימים ימים ספורים לפני האירוע, למספר תמונות רקע . עלות השכרתו נקבעת לפי זמן עבודתו, כמות המצלמות שהוא מביא עמו, אופי עריכת הצילום וכדומה .
 
 
 
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.